درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 10:57   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25702صفحه نخست » چهارشنبه، 10 شهریور 1395 - 23:46
روابط عمومی و توسعه نمایشگاهی
محمد سعادتی‌پور - مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی شرکت سهامی نمایشگاه‌ها - شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روابط عمومی در همه سازمان‌ها به منزله قلب تپنده و زبان گویایی برای ارتباط با همه نهادهای داخلی و خارجی است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روابط عمومی در همه سازمان‌ها به منزله قلب تپنده و زبان گویایی برای ارتباط با همه نهادهای داخلی و خارجی است. روابط عمومی در نمایشگاه‌ها به سبب اهمیت کیفیت کار که خدمت‌رسانی به بازدیدکنندگان، مجریان، شرکت‌کنندگان در نمایشگاه‌ها و تامین‌کنندگان خدمات آنهاست باید از تمام توان خود برای راضی نگه داشتن مخاطبان و پاسخگویی به درخواست‌های آنان استفاده کند.

روابط عمومی در هر سازمان نمایشگاهی دولتی یا غیردولتی موظف است براساس برنامه‌های تدوین شده برای هر یک از نمایشگاه‌ها اعم از داخلی یا بین‌المللی به گونه‌ای عمل کند که اطلاع‌رسانی و هماهنگی امور نمایشگاهی همواره یک قدم از نیازهای مخاطبان جلوتر باشد.

تعامل روابط عمومی شرکت سهامی نمایشگاه‌ها با همه اقشار جامعه به‌ویژه رسانه‌های گروهی در اغلب سال‌ها به‌ویژه در دوره فعالیت دولت تدبیر و امید تخصصی و صمیمانه بوده است. در سال‌های اخیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران بارها به‌عنوان واحد نمونه انتخاب و به دریافت تقدیرنامه و لوح‌های سپاس از طرف نهادهای ذی‌ربط مفتخر شده است.

رضایت خاطر رسانه‌ها از عملکرد روابط عمومی نمایشگاه‌ها بارها در نشریات تخصصی منعکس شده است. مدیریت روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت سهامی نمایشگاه‌ها از انتقادهای سازنده رسانه‌ها و شرکت‌کنندگان در نمایشگاه‌ها با آغوش باز استقبال می‌کند و رهین منت افرادی است که با پیشنهادهای ارزنده و انتقادهای سازنده خود به پیشرفت فعالیت‌های نمایشگاهی در کشور و بهبود کیفیت خدمت رسانی کارکنان روابط عمومی یاری رسانند.

در همین راستا روابط عمومی و امور بین‌الملل نمایشگاه بین‌المللی در جهت تکریم ارباب رجوع نسبت به ارتقای سیستم‌های اطلاع‌رسانی اقدام کرده است؛ این اقدامات در حوزه سایت و پرتال شرکت، انتشار اخبار، بکارگیری افراد آشنا به زبان انگلیسی در کیوسک‌های اطلاع‌رسانی به منظور راهنمایی مراجعان خارجی و تعامل بیشتر با مجریان نمایشگاهی بوده است.

تعامل با رسانه‌ها و ترتیب دادن گفت‌وگوهای مربوط به روزجهانی صنعت نمایشگاهی، ارسال عکس‌ها با لوگوی اختصاصی این روز، ارسال خبرها به اتحادیه صنعت نمایشگاهی (یوفی) و درج در سایت یوفی و مجله جهانی صنعت نمایشگاهی (Exhibition World) و در کنار آن تلاش برای تعیین یک روز با این عنوان در تقویم سالانه کشور از اقدامات موثر در این حوزه بوده است.

مرجع: روزنامه گسترش صمت
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد