درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 بهمن 1398 - 23:54   

کتاب «سواد رسانه ای، از الف تا ی» منتشر شد

  کتاب «سواد رسانه ای، از الف تا ی» منتشر شد


ادامه ادامه مطلب یک

سرقت اطلاعات شخصی میلیون ها آمریکایی از اکوئیفکس توسط چین

  سرقت اطلاعات شخصی میلیون ها آمریکایی از اکوئیفکس توسط چین


ادامه ادامه مطلب دو

ادعای پایه‌گذار فیس‌بوک در مبارزه با اطلاعات جعلی

  ادعای پایه‌گذار فیس‌بوک در مبارزه با اطلاعات جعلی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان حمایت مالی از "شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران"

  فراخوان حمایت مالی از "شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران"


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گزارش اعتماد سنج ادلمن سال 2020 منتشر شد/ مردم به هیچ یک از چهار مؤسسه اجتماعی دولت، تجارت، تشکل های مردم نهاد و رسانه ها اعتماد ندارد
  کتاب «سواد رسانه ای، از الف تا ی» منتشر شد
  کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر می شود
  کتاب "آره، 50 اسرار تازه ترغیب" بزودی منتشر می شود
  فراخوان حمایت مالی از "شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران"
  محل کارتان استرس دارید؟
  مصرف کنندگان می گویند تبلیغات با توجه به علایق و رفتار آنلاین آنها شخصی شود
  اعتماد به بازار سرمایه، مرهون تلاش روابط عمومی ها / صیانت از اعتماد سرمایه گذاران، وظیفه همگانی
  مردم به افرادی که به چشم نگاه می کنند اعتقاد دارند
  ترس از شادی و خوشبختی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25689صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیچهارشنبه، 10 شهریور 1395 - 09:53
استعفای مدیران آلفابت از هیات مدیره اوبر
با افزایش رقابت میان گوگل و آلفابت به‌عنوان شرکت مادرتخصصی آن از یکسو و اوبر ارائه‌دهنده خدمات کرایه تاکسی آنلاین، مدیران آلفابت از اوبر استعفا دادند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، با افزایش رقابت میان گوگل و آلفابت به‌عنوان شرکت مادرتخصصی آن از یکسو و اوبر ارائه‌دهنده خدمات کرایه تاکسی آنلاین، مدیران آلفابت از اوبر استعفا دادند.

دیوید دروموند از مدیران اجرایی آلفابت که جز هیات‌مدیره Uber Technologies است از سه سال قبل در این سمت فعالیت داشته است اما به تازگی ترجیح داده تنها در آلفابت به فعالیت بپردازد. کارشناسان معتقدند این تحول نشانگر افزایش تداخل فعالیت‌های دو شرکت و تبدیل آنها به رقبایی برای یکدیگر است.

دروموند در سال 2013 به اوبر پیوست. این امر همزمان با سرمایه‌گذاری 250 میلیون دلاری شرکت GV بود که بازوی سرمایه‌گذاری فعلی آلفابت محسوب می‌شود. دروموند خود با ارسال متنی برای خبرگزاری رویترز، علت این استعفا را تداخل کاری آلفابت و اوبر دانسته است. به نوشته وی دو طرف تا به حال همکاری صمیمانه‌ای با یکدیگر داشته‌اند و GV کماکان به سرمایه‌گذاری در اوبر مشتاق بوده و گوگل نیز همکاری‌های خود با اوبر را ادامه می‌دهد. دروموند از سال 2002 به گوگل پیوست و معاون ارشد توسعه فعالیت‌های حرفه‌ای آلفابت محسوب می‌شود. پیش از این برخی منابع هم از احتمال اخراج دروموند از هیات‌مدیره اوبر خبر داده بودند.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – شماره 3852

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  کتاب "آره، 50 اسرار تازه ترغیب" بزودی منتشر می شود


  فراخوان حمایت مالی از "شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران"


  خداحافظی با روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس


  نتایج بیست و سومین بارومتر جهانی صنعت نمایشگاه منتشر شد


  سلامت روان روابط عمومی: 5 راه برای شروع دهه جدید با استرس کمتر


  هفته رسانه های اجتماعی درباره برخورد با اخبار نادرست و دروغ پراکنی


  ادعای پایه‌گذار فیس‌بوک در مبارزه با اطلاعات جعلی


  محل کارتان استرس دارید؟


  سرقت اطلاعات شخصی میلیون ها آمریکایی از اکوئیفکس توسط چین


  گزارش اعتماد سنج ادلمن سال 2020 منتشر شد/ مردم به هیچ یک از چهار مؤسسه اجتماعی دولت، تجارت، تشکل های مردم نهاد و رسانه ها اعتماد ندارد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی