درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 15:15   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25678صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیسه شنبه، 9 شهریور 1395 - 16:21
نگاهی به فعالیت روابط عمومی‌ها در هفته دولت
دکتر حسین امامی نائب رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی ایران - امروز آخرین روز از هفته دولت است. امسال بر خلاف سال‌های گذشته، اطلاع‌رسانی دستگاه‌های دولتی در هفته دولت، در مجموع بسیار هدفمند و منسجم ارایه شد که این امر جای قدردانی از روابط عمومی‌های دولتی دارد. اما رمز موفقیت این طرح چه بوده است. رمز موفقیت را می‌توان در سه عبارت زیر خلاصه کرد:
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- امروز آخرین روز از هفته دولت است. امسال بر خلاف سال‌های گذشته، اطلاع‌رسانی دستگاه‌های دولتی در هفته دولت، در مجموع بسیار هدفمند و منسجم ارایه شد که این امر جای قدردانی از روابط عمومی‌های دولتی دارد. اما رمز موفقیت این طرح چه بوده است. رمز موفقیت را می‌توان در سه عبارت زیر خلاصه کرد:

1- برنامه ریزی مطلوب
برنامه ریزی به زبان ساده یعنی تصمیم گیری در مورد اینکه چه کارهایی باید انجام گیرد، با چه هدفی، از چه راه‌هایی و با چه وسایلی. این برنامه‌ریزی منسجم در هفته دولت از طریق شورای اطلاع‌رسانی دولت و سپس وزارت‌خانه‌ها به دستگاه‌های اجرایی کشور ابلاغ شد.


2- مدیریت مطلوب و هماهنگ
مدیران روابط عمومی دستگاه‌های دولتی بعد از دریافت برنامه‌ اصلی که به عنوان سند بالادستی منظور می‌شود در سازمان خود وظیفه برنامه ریزی، سازماندهی، بسیج امکانات، هدایت و سرپرستی و نهایتا ارزیابی و کنترل را برعهده دارند. لذا باید در مقام یک هماهنگ‌کننده برنامه‌های دریافتی را در سازمان خود بومی‌سازی کرده و راهکارهای اجرای آن را برای بخش‌های مختلف روابط عمومی برنامه ریزی و سازماندهی کند.


3- مشارکت‌
سازماندهی و جلب مشارکت بخش‌های دیگر از اختیارات و توانمندی‌های روابط عمومی است. مشارکت تمام کارکنان از قسمت روابط عمومی گرفته تا سایر بخش‌ها در سازمان برای پیشبرد این برنامه، بخش مهم دستیابی به این موفقیت بوده است. بی‌شک عدم همراهی واحدهای دیگر سازمانی، حتی سایر سازمان‌ها و شرکت‌های همکار، می‌توانست این طرح را با شکست مواجه کند.
 

 🔻اما کار در اینجا برای روابط عمومی‌ها تمام نمی‌شود. دو کار دیگر باقی‌مانده است:
1-ارزیابی اقدامات انجام‌شده در هفته دولت به منظور بررسی میزان دسترسی به اهداف و برنامه‌های از قبل پیش‌بینی شده. در اینجا حتی مناسب است که نقاط ضعف و مشکلات پیش‌رو یادداشت شود تا برای مناسبت‌های مشابه و سال‌های بعد این برنامه بهتر اجرا شود. حتی در پایان هم پیشنهادهایی را برای اجرای بهتر این مراسم در سال بعد بنویسید.


2-مستندسازی اقداماتی که در طول این مدت انجام شده است. بهتر است این مستندسازی مکتوب و تصویری باشد. تمام نامه‌نگاری‌هایی که در این زمینه انجام شده، تا طرح‌هایی که برای پوستر و بنر و اینفوگرافیک‌ها اجرا شده، گزارش‌هایی که تهیه شده، بازتاب خبرهای منتشره و... باید جمع‌آوری و نگهداری شود.
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد