درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 07:20   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25672صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 9 شهریور 1395 - 12:16
ترویج فرهنگ پاسداری در جامعه رسالت اصلی روابط عمومی سپاه است
حجت الاسلام حاجی زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس گفت: برای تحقق این رسالت باید از ابزار مُدرن اطلاع رسانی و ظرفیت های رسانه نظیر گروه تلویزیونی سپاه بخوبی استفاده شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، دوره آموزشی مسئولان روابط عمومی نواحی بسیج استان فارس با حضور حجت الاسلام محمد حاجی زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس برگزار شد.

 

حجت الاسلام حاجی زاده با تاکید بر اینکه اخلاص در کارها عامل اصلی دستیابی به موفقیت است، گفت: " تقویت احساس مسئولیت، نگاه کیفی به برنامه ها و تکلیف محوری " شاخصه های مهمی هستند که در انجام ماموریت ها باید به آن ها توجه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه روابط عمومی از اجزای اساسی یک سازمان است، گفت: نقش تاثیرگذار روابط عمومی و تبلیغات بر نوع نگاه جامعه به یک سازمان و نهاد غیر قابل چشم پوشی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس وظیفه اصلی روابط عمومی و تبلیغات را ایجاد ارتباط و همبستگی بین مدیران، کارمندان و افکار عمومی جامعه دانست و افزود: تحقق این ارتباط در مرتبه عالی موجب ارتقای مجموعه یک سازمان در تمام ابعاد بخصوص در افکار عمومی جامعه خواهد شد.

وی افزود: اعلام مواضع رسمی سازمان، تعیین محتوای برنامه ها و فضاسازی محیطی وظایف مهم روابط عمومی و تبلیغات هستند.

حجت الاسلام حاجی زاده با بیان اینکه امروز در دنیا یک نگاه ویژه به نقش تاثیرگذار روابط عمومی در سازمان ها وجود دارد، گفت: با برگزاری دوره های آموزشی بروز، بهره گیری از تجربه های پیشین و تلاش پاسداران جوان و مومن شاهد ارتقای نگاه به روابط عمومی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهیم بود.

وی احیا، تقویت و ترویج فرهنگ پاسداری در جامعه را رسالت اصلی روابط عمومی و تبلیغات سپاه پاسداران دانست و افزود: برای تحقق این رسالت باید از ابزار مُدرن اطلاع رسانی و ظرفیت های رسانه نظیر گروه تلویزیونی سپاه بخوبی استفاده شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس ادامه داد: " برنامه ریزی با توجه به شرایط روز و خلاقیت محور بودن " عوامل افزایش تاثیرگذاری برنامه های یک سازمان هستند.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی با بهره گیری از ابزار رسانه به میدان جنگ نرم فرهنگی وارد شده اند، گفت: تاثیرگذاری بر افکار عمومی جامعه بخصوص نسل نوجوان و جوان کشور هدفی است که استکبار جهانی در راستای پروژه نفوذ فرهنگی آن را دنبال می کند.

حجت الاسلام حاجی زاده با بیان اینکه احیا فرایض امر به معروف و نهی منکر موضوعی است که باید مورد قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: مجموعه روابط عمومی و تبلیغات سپاه پاسداران نقش مهمی در مقابله با پروژه نفوذ فرهنگی و آگاه سازی کارکنان سازمان و عموم جامعه پیرامون ابعاد و آسیب های نفوذ فرهنگی بر عهده دارد.

 

منبع: بسیج

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد