درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 19:35   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته کاری ۴ روزه در ترکیه: مزایا و چالش‌ها
  ده‌ها مدیر صنعت تبلیغات و روابط‌عمومی با صنایع بسیار آلوده کننده ارتباط دارند
  بیلبورد معطر مک دونالد: نبوغی در بازاریابی
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25671صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 9 شهریور 1395 - 12:13
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر فارس:
مقابله با پروژه‌نفوذ فرهنگی وظیفه مهم مدیران روابط‌عمومی بسیج است
سرهنگ پاسدار شفیعی گفت: امروز بخش اعظم توان دشمنان انقلاب اسلامی در عرصه جنگ نرم فرهنگی - رسانه ای و در راستای تاثیرگذاری بر افکار عمومی جامعه ایران متمرکز شده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، دوره آموزشی مسئولان روابط عمومی نواحی بسیج استان فارس با حضور حجت الاسلام محمد حاجی زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس برگزار شد. سرهنگ پاسدار قادر شفیعی معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر فارس با اشاره به در پیش بودن سالگرد فاجعه منا گفت: فاجعه اندوه بار مِنا یک بار دیگر بی لیاقتی و عدم کفایت آل سعود را برای اداره حرمین شریفین و مراسم حج اثبات کرد.

وی با بیان اینکه رژیم آل سعود یکی از حامیان اصلی تروریست و مروج اسلام آمریکایی است، گفت: امروز یکی از وظایف مهم اصحاب، مدیران رسانه و تمام افرادی که عرصه اطلاع رسانی فعالیت دارند پیگیری حقوق قربانیان فاجعه مِناست.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر با بیان اینکه روابط عمومی و تبلیغات تاثیرگذارترین بخش سازمان بر افکار عمومی جامعه و اذهان کارمندان سازمان است، گفت: " اخلاص در کارها، توان مدیریت در سطح عالی، اخلاق خوب، خلاقیت، روحیه تعامل و همکاری، دانش تحلیل شرایط روز، آشنایی با ابزارهای اطلاع رسانی مُدرن و آشنایی کافی با علوم و فنون تخصصی حوزه رسانه " شاخصه های مهمی هستند که مدیر روابط عمومی و تبلیغات سازمان باید آن ها را دارا باشد یا فرا بگیرد، اکثر این شاخصه های مهم با شرکت فرد در دوره های آموزشی بدست می آیند.

وی با بیان اینکه روابط عمومی پُل ارتباطی مدیران و کارمندان سازمان با بدنه جامعه است، گفت: کمیت و کیفیت فعالیت های روابط عمومی یک سازمان نقش تعیین کننده ای در شکل گیری شخصیت یک سازمان در نگاه جامعه دارد

سرهنگ پاسدار شفیعی ادامه داد: دوره تکمیلی آموزش تخصصی مدیران روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر و نواحی بسیج استان فارس با موضوعاتی نظیر آشنایی با مبانی خبرنویسی پیشرفته، ابزارهای اطلاع رسانی مبتنی بر فضای مجازی، نرم افزارهای شبکه اجتماعی تلفن همراه، مبانی عکاسی با موبایل، فیلمبرداری و مستندسازی حرفه ای برگزار شد.

وی با بیان اینکه  کارگاه های آموزشی در این دوره تخصصی بصورت تعاملی و عملی با حضور اساتید برتر استان فارس برگزار می شوند، گفت: هدف اصلی این دوره آموزشی ایجاد وحدت رویه و تقویت انسجام در فعالیت های رسانه ای بسیج استان فارس و ارتقا دانش رسانه ای مدیران روابط عمومی و توانمند سازی ایشان بصورتی است که بتوانند بعنوان مدرس رسانه در شهرستان های استان فارس به فعالیت بپردازند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر با تاکید بر اینکه مدیران روابط عمومی و تبلیغات نقش تاثیرگذاری در تبیین و ترویج ارزش های انقلاب اسلامی و مقابله با پروژه نفوذ فرهنگی ایفا می کنند، گفت: امروز بخش اعظم توان دشمنان انقلاب اسلامی در عرصه جنگ نرم فرهنگی - رسانه ای و برای تاثیرگذاری بر افکار عمومی جامعه ایران متمرکز شده است، این موضوع حساسیت و وظیفه سنگین مدیران روابط عمومی و تبلیغات بسیج را بیش از پیش گوشزد می کند.

 

منبع: بسیج

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد