درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 02:07   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25600صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 6 شهریور 1395 - 12:47
راه پیشرفت روابط عمومی؛ همدلی و هم افزایی است ، نه تفرقه و تشتت و اتهام افکنی
جا داشت و دارد خانه روابط عمومی، چنانچه طرح یا ایده ای دارد که جامعه روابط عمومی را دربرمی گیرد، یا برنامه ای دارد که خانواده بزرگ روابط عمومی کشور مشمول آن می شوند، با اتخاذ رویکرد روابط عمومی و پرهیز از پنهانکاری، ابعاد و محتوای پیش نویس قانون یاد شده را در اختیار این خانواده بزرگ روابط عمومی قرار می داد و برای تدوین قانونی که قرار است مبنای عمل همه قرار گیرد، از اصحاب روابط عمومی همفکری و نظر می خواست و پیش از آن که این پیش نویس به مراجع قانونی ارائه شود، به آگاهی اصحاب روابط عمومی می رسید تا کاستی های آن توسط آحاد این جامعه شناسایی و مرتفع گردد .
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، محمد امامی نوشت:

با درود به فعالان عرصه روابط عمومی کشور و عرض ادب به بزرگواران خانه روابط عمومی به ویژه دوست و برادر ارجمند جناب آقای هوشمند سفیدی
در خبرها خواندم که پیش نویس قانون جامع روابط عمومی ایران به مجلس تقدیم شده ، و اضافه شده که خانه روابط عمومی در جلسات مستمر خود این اقدام را نموده و قرار است در آینده ای نزدیک در جلسه ای با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بررسی و برای تصویب به صحن علنی مجلس ارائه شود .
همچنین در جایی گفته شده بیش از 6 ماه صرف نهایی شدن این پیش نویس شده و در جای دیگر بیان شده که 3 سال پیش خانه روابط عمومی در جلسات ویژه با مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی پیش نویس یاد شده را بررسی کرده است .
در این مصاحبه و خبر ادعا شده که مجموعه دیدگاه ها، خواسته ها و آرزوهای فعالان روابط عمومی در این پیش نویس لحاظ شده است !
همچنین در این مانور رسانه ای به نخستین بار بودن تصویب قانون و نیز تنها کشور در جهان که قانون اختصاصی و ضابطه مند در روابط عمومی دارد مباهات شده است .

در این خصوص چند نکته به نظر می رسد که امیدوارم دوست و برادر بزرگوارم جناب آقای هوشمند سفیدی و یا دیگر عزیزان مسئول در مجموعه موسوم به خانه روابط عمومی پاسخگو باشند :

1.در ابتدا وظیفه دارم از تلاش و همت جناب آقای هوشمند سفیدی و همراهانشان در تدوین پیش نویس قانون روابط عمومی و فعالیت هایی که با قصد و نیت ارتقای جایگاه روابط عمومی صورت می گیرد بی نهایت سپاسگزاری کنم .

2.تاریخ تاسیس خانه روابط عمومی چه زمانی است؟ تا آنجا که به یاد می آورم عمر خانه روابط عمومی به 4 ماه نمی رسد، اما در این مصاحبه ادعا شده خانه روابط عمومی از 3 سال پیش با مرکز پژوهش های مجلس مراوده داشته است. در جای دیگری توسط یکی از وابستگان به خانه روابط عمومی سابقه پیگیری موضوع سختی کار روابط عمومی را از سال 91 عنوان شده است .

3.انتظار می رود خانه روابط عمومی ، جامعه روابط عمومی کشور را محرم خود دانسته و اساسنامه خانه را به طور شفاف در اختیار علاقه مندان و خانواده روابط عمومی قرار دهد. به هر حال انتظار می رود مجموعه ای که مدعی تدوین قانون و تلاش برای ضابطه مند کردن روابط عمومی کشور است پیش و بیش از هر چیز خود باید مقید به قانون بوده و اساسنامه خود را ارائه نماید .

4.اندازه مقبولیت خانه روابط عمومی در میان خانواده بزرگ روابط عمومی کشور چه اندازه است؟ و خانه روابط عمومی چه پشتوانه اجتماعی در این زمینه دارد؟ شنیده شده برخی اعضای خانه روابط عمومی تا کنون بارها در معرض آرای جامعه روابط عمومی قرار گرفته و موفق به جلب آرای کافی برای حضور در جایگاه هیئت مدیره انجمن روابط عمومی ایران به عنوان پرسایقه ترین نهاد روابط عمومی کشور نگردیده اند .

5.جا داشت و دارد خانه روابط عمومی، چنانچه طرح یا ایده ای دارد که جامعه روابط عمومی را دربرمی گیرد، یا برنامه ای دارد که خانواده بزرگ روابط عمومی کشور مشمول آن می شوند، با اتخاذ رویکرد روابط عمومی و پرهیز از پنهانکاری، ابعاد و محتوای پیش نویس قانون یاد شده را در اختیار این خانواده بزرگ روابط عمومی قرار می داد و برای تدوین قانونی که قرار است مبنای عمل همه قرار گیرد، از اصحاب روابط عمومی همفکری و نظر می خواست و پیش از آن که این پیش نویس به مراجع قانونی ارائه شود، به آگاهی اصحاب روابط عمومی می رسید تا کاستی های آن توسط آحاد این جامعه شناسایی و مرتفع گردد .

6.با توجه به این که از سوی خانواده بزرگ روابط عمومی کشور هیچگونه نمایندگی به خانه روابط عمومی داده نشده و سهم آقای هوشمند سفیدی و یاران محترم خانه روابط عمومی از پشتوانه آرای اصحاب روابط عمومی معلوم نیست، لذا مذاکرات و مراودات و رایزنی با مراجع قانونی برای تصویب قانون روابط عمومی، صرفا دیدگاهی مسئولیت پذیرانه و فردی است و نمی توان خانه روابط عمومی را نماینده جامعه روابط عمومی کشور دانست .

7.به دوستان و بزرگواران و پیشکسوتان خانه روابط عمومی توصیه می کنیم راه پیشرفت و اعتلای روابط عمومی کشور از مسیر همدلی و هم افزایی می گذرد نه از راه تفرقه و تشتت و متهم نمودن نهادهای سابقه دار روابط عمومی و تکروی و پنهان کاری در فعالیت ها

8.در پایان بار دیگر از زحمات بزرگواران و استادان خانه روابط عمومی به خاطر تلاش هایی که با قصد اعتلای روابط عمومی دارند بی نهایت سپاسگزارم و امیدوارم با رفع ابهام و کاستی هایی که دراین مجال بیان شد، بتوانند با همدلی و هم افزایی با همراهی جامعه روابط عمومی کشور و همکاری دیگر تشکل ها و نهادهای روابط عمومی کشور گام های ارزنده ای برای پیشرفت روابط عمومی بردارند .

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد