درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 02:34   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25567صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 3 شهریور 1395 - 11:33
برنامه‌ ریزی شناور در روابط عمومی
دکتر داود زارعیان، رییس کمیته علمی چهارمین کنفرانس حرفه‌ای‌ گرایی در روابط عمومی با بیان این مطلب افزود: « با توجه به تغییرات مداوم و سریع مدیران ارشد دستگاه‌های اجرایی کشور و به تبع آن تغییر در بخش روابط عمومی، برنامه‌ریزی بلند مدت و دستیابی به دستاروردهای جدید در این بخش از سازمان با مشکلات عدیده‌ای مواجه شده و عملا مدیران روابط عمومی تنها به انجام امور جاری و پیشبرد اهداف کوتاه مدت خواهند پرداخت و در بسیاری از مواقع از انجام فعالیت‌های بلند مدت صرف نظر می‌کنند.»
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، دکتر داود زارعیان، رییس کمیته علمی چهارمین کنفرانس حرفه‌ای‌ گرایی در روابط عمومی با بیان این مطلب افزود: « با توجه به تغییرات مداوم و سریع مدیران ارشد دستگاه‌های اجرایی کشور و به تبع آن تغییر در بخش روابط عمومی، برنامه‌ریزی بلند مدت و دستیابی به دستاروردهای جدید در این بخش از سازمان با مشکلات عدیده‌ای مواجه شده و عملا مدیران روابط عمومی تنها به انجام امور جاری و پیشبرد اهداف کوتاه مدت خواهند پرداخت و در بسیاری از مواقع از انجام فعالیت‌های بلند مدت صرف نظر می‌کنند.»

رییس کمیته علمی چهارمین کنفرانس حرفه‌ای‌ گرایی در روابط عمومی ادامه داد: «مدیران سازمان می‌ بایست به این موضوع توجه داشته باشند که این مدیران روابط عمومی هستند که با توجه به ارتباطات گسترده با بخش‌ های مختلف و شناخت خود از سازمان می‌ توانند به آن‌ها در شناسایی نقاط ضعف و قوت و مشارکت در برنامه‌ های آتی کمک کنند و در صورت نیاز به ایجاد تغییرات مدیریتی در بخش‌های گوناگون، حتی‌ المقدور از تغییر دادن مدیران روابط عمومی که وظایف خود را به درستی در گذشته انجام داده‌ اند اجتناب کرده و امکان اجرای برنامه‌ های از پیش تعیین شده برای آنان را فراهم نمایند.» 

زارعیان در پایان گفت: «با توجه به این موارد، در چهارمین کنفرانس حرفه‌ای‌ گرایی در روابط عمومی با دعوت از اساتید و مدیران فعال این حوزه، برای شرکت در پنلی چالشی، خواهیم کوشید ضمن شناسایی راهکارهای رفع این مشکل، با انتشار نتایج آن در بین مدیران ارشد، مشکلات و معضلات بوجود آمده در این خصوص را تشریح و به بهبود روند حرکتی سازمان‌ها کمک کنیم.»

لازم به ذکر است، چهارمین کنفرانس حرفه‌ای‌ گرایی در روابط‌ عمومی 13 شهریورماه سال‌ جاری با محورهای حرفه‌ ای‌ گرایی در روابط‌ عمومی؛ اصول و مبانی، تکنیک‌ های ارتباطات خلاق، مدیریت تحلیل و پایش افکار عمومی، مدیریت هویت برند، تشریفات نوین به همراه پنل تخصصی برنامه‌ ریزی شناور در روابط‌ عمومی (چالش تغییرات مدام مدیران روابط عمومی)  برگزار می‌شود.

 

 

منبع: دبیرخانه کنفرانس حرفه ای گرایی در روابط عمومی

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد