درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 08:40   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25558صفحه نخست » چهارشنبه، 3 شهریور 1395 - 10:29
محبوبیت شبکه‌های اجتماعی خارجی در ایران دلایل اقتصادی دارد
معاون وزیر ارتباطات گفت: ۶۵درصد کاربران ایرانی به دلایل اقتصادی به سمت شبکه‌های اجتماعی خارجی می‌روند وتنها ۸درصد کاربران به‌دلیل بی اعتمادی به سرویس‌های بومی از خدمات خارجی استفاده می‌کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، معاون وزیر ارتباطات گفت: ۶۵درصد کاربران ایرانی به دلایل اقتصادی به سمت شبکه‌های اجتماعی خارجی می‌روند وتنها ۸درصد کاربران به‌دلیل بی اعتمادی به سرویس‌های بومی از خدمات خارجی استفاده می‌کنند.

محمدجواد آذری جهرمی با اشاره به نظرسنجی انجام شده از دلایل استفاده کاربران ایرانی از شبکه‌های اجتماعی خارجی اظهار کرد: نظرسنجی یکی از مراجع رسمی و مطالعات صورت گرفته از سوی آن، نشان می‌دهد بیشترین دغدغه کاربران ایرانی، دریافت سرویس با کیفیت است و چنانچه این موضوع تامین شود، تفاوتی به استفاده از سرویس‌های داخلی و خارجی قائل نیستند.

وی با بیان اینکه طبق این نظرسنجی، اولین مولفه‌ای که باعث شده است کاربران ایرانی از شبکه‌های اجتماعی خارجی استفاده کنند، موضوع اقتصادی است، ادامه داد: بررسی‌ها نشان می‌دهد ۶۵ درصد کاربران، به دلیل ارزان بودن شبکه‌های اجتماعی به این سمت رو می‌آورند.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت با تاکید بر اینکه ۱۸درصد کاربران به دنبال گزینه‌ها و ویژگی‌های مختلف دریافت خدمات هستند، گفت: این تعداد کاربر، به دلیل این ویژگی‌ها از سرویس‌های خارجی استفاده می‌کنند و اولویت آنها به‌کارگیری امکاناتی است که این سرویس‌ها دارند. معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با رد این موضوع که گفته می‌شود کاربران ایرانی اعتمادی به سرویس‌های بومی ندارند، تصریح کرد: بر پایه این نظرسنجی، تنها ۸ درصد کاربران ایرانی دغدغه امنیت دارند و به بیان دیگر نگران نقض امنیتشان در استفاده از شبکه‌های اجتماعی و سرویس‌های بومی هستند و راضی به استفاده از سرویس‌های داخلی نیستند.

وی گفت: مردم نسبت به ورود به حریم خصوصی خودشان حساسیت دارند و نباید فضای بی اعتمادی در استفاده از سرویس‌های داخلی وجود داشته باشد که ذهنیت مردم را تحت تاثیر منفی قرار دهد. آذری جهرمی با بیان اینکه در صورت راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات و ارائه سرویس‌های بومی روی این شبکه، رضایت بالغ بر ۸۳ درصد کاربران را می‌توان جلب کرد، ادامه داد: با راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات و ارائه سرویس‌های باکیفیت و ارزان داخلی، می‌توان به این هدف دست یافت.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – شماره 3846

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد