درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 11 اسفند 1399 - 04:43   

نقش روابط عمومی در گسترش خوشنامی سازمان

  نقش روابط عمومی در گسترش خوشنامی سازمان


ادامه ادامه مطلب یک

نقش روابط عمومی‌ کتاب فروشی‌ ها در کتاب خوانی، در «کتاب بان» رادیو فرهنگ

  نقش روابط عمومی‌ کتاب فروشی‌ ها در کتاب خوانی، در «کتاب بان» رادیو فرهنگ


ادامه ادامه مطلب دو

بیانیه انجمن روابط عمومی ایران به مناسبت روز جهانی گروه‌های مردم نهاد (NGO)

  بیانیه انجمن روابط عمومی ایران به مناسبت روز جهانی گروه‌های مردم نهاد (NGO)


ادامه ادامه مطلب سه

ساختارهای رسانه‌ای فولاد مبارکه تغییر خواهد کرد

  ساختارهای رسانه‌ای فولاد مبارکه تغییر خواهد کرد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مزایای آموزش و توسعه موثر
  گزارش برگزاری سومین رویداد گراف‌دی
  بانک رفاه کارگران وجه التزام اقساط غیر جاری تسهیلات کادر درمان را می بخشد
  چطور اینفلوئنسرها می‌توانند کمپین روابط عمومی شما را ارتقا دهند
  رویکردهای مختلف آموزش و توسعه مهارت
  عادی انگاری شرایط بحران
  ساختارهای رسانه‌ای فولاد مبارکه تغییر خواهد کرد
  مجتمع فولاد مبارکه در هفته‌ای که گذاشت
  انتخاب مسئول روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت‌حیدریه به عنوان کارمند نمونه صنعت‌نفت
  سرپرست بهزیستی خراسان رضوی: روابط عمومی، دانش‌محور باشد و نگاه سنتی نداشته باشد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25546صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیسه شنبه، 2 شهریور 1395 - 23:44
لازمه اثر گذاری رسانه‌ای، پژوهش عمیق و شناخت دقیق مخاطبان است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- به نقل از روابط عمومی رسانه ملی،‌ در مراسمی که با حضور رئیس سازمان صداوسیما و جمعی از مدیران سازمان برگزار شد، حسین رضی رسماً هدایت معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و نظارت رسانه ملی را بر عهده گرفت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- به نقل از روابط عمومی رسانه ملی،‌ در مراسمی که با حضور رئیس سازمان صداوسیما و جمعی از مدیران سازمان برگزار شد، حسین رضی رسماً هدایت معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و نظارت رسانه ملی را بر عهده گرفت.

در این مراسم دکتر عسکری با تأکید بر اهمیت حوزه پژوهش و برنامه‌ریزی و نظارت گفت: با توجه به شرایط جدید، رسانه ملی باید برای اثرگذاری بیشتر بر مخاطبان تلاش جدی کند و با بهره گیری از مطالعات عمیق پژوهشی در زمینه رسانه و اجتماع به آرایش رسانه‌ای مناسبی دست یابد.

دکتر عسکری افزود: رسانه ملی برای رسیدن به ساختاری قوی از لحاظ زیرساختی و محتوایی و دستیابی به آرایش مناسب رسانه‌ای، نیازمند انجام تحقیقات درست و برنامه‌ریزی‌های کارآمد است که در این مسیر با آسیب‌شناسی صحیح و رفع نقاط ضعف و قوی‌تر کردن نقاط قوت، اثرگذاری رسانه روز به روز افزایش خواهد یافت.

رئیس صداوسیما با تأکید بر اینکه این سازمان در قبال مردم مسئول است، گفت: باید پژوهش‌های اجتماعی ما طوری باشد که معایب رفع و پیام‌های صحیح و مناسب شناسایی و تولید شود تا در سپهر رسانه‌ای، جذب بیشتر مخاطب را شاهد باشیم.

وی افزود: با احیای ماتریس رسانه‌ای، مشخص می‌شود که چه پیامی در چه حوزه‌ای باید تولید و منتشر شود.

رئیس صداوسیما با بیان این نکته که اطلاع رسانی صحیح و مناسب نسبت به رویدادهای مختلف وظیفه رسانه‌ای ماست و باید در تحقق این هدف‌ سرمایه‌گذاری کرد، افزود: هر اندازه پیام رسانه از عمق و مطالعه دقیق برخوردار باشد، مخاطب ارتباط عمیق تری را با رسانه برقرار می کند.

رئیس رسانه ملی همچنین با مهم خواندن موضوع نظارت در رسانه، تصریح کرد: چرخه پژوهش، برنامه‌ریزی و نظارت باید در یک مجموعه قرار گیرد تا عملکرد واقعی صداوسیما بر آن اساس اندازه گیری ‌شود، لذا این معاونت به عنوان ستاد هوشمند سازمان نقش حساسی را بر عهده خواهد داشت تا بتواند با تحقیقات مناسب، برنامه‌ریزی و نظارت دقیق فعالیت‌ها را از انسجام برخوردار سازد.

دکتر عسکری در ادامه با اشاره به مشکلات مالی رسانه ملی تصریح کرد: صداوسیما هیچگاه تا این اندازه تحت فشار بودجه و مشکلات مالی نبوده است، با این وجود باید با مدیریت درست منابع مالی، شرایط مناسب را برای توسعه و پیشرفت رسانه فراهم کنیم.

در این مراسم دکتر رضی نیز با مهم خواندن سه حوزه پژوهش، برنامه ریزی و نظارت اظهار داشت: امروز، این سه حوزه با مبانی علمی می‌تواند اهداف سازمان را به پیش ببرد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نظارت صداوسیما افزود: اضافه کردن اداره‌کل بودجه به این مجموعه نشانگر آن است که سازمان تمایل دارد بودجه اش بر مبنای پژوهش و برنامه ریزی مناسب باشد که حتماً نتایج خوبی به همراه خواهد داشت.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سرپرست بهزیستی خراسان رضوی: روابط عمومی، دانش‌محور باشد و نگاه سنتی نداشته باشد


  روابط عمومی، پاشنه آشیل فروشگاه های زنجیره ای


  بیانیه انجمن روابط عمومی ایران به مناسبت روز جهانی گروه‌های مردم نهاد (NGO)


  جزئیات نقشه راه روابط‌عمومی‌های شهرداری تهران بررسی شد


  نقش روابط عمومی در گسترش خوشنامی سازمان


  نقش روابط عمومی‌ کتاب فروشی‌ ها در کتاب خوانی، در «کتاب بان» رادیو فرهنگ


  ساختارهای رسانه‌ای فولاد مبارکه تغییر خواهد کرد


  انتخاب مسئول روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت‌حیدریه به عنوان کارمند نمونه صنعت‌نفت


  چطور اینفلوئنسرها می‌توانند کمپین روابط عمومی شما را ارتقا دهند


  رویکردهای مختلف آموزش و توسعه مهارت


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد