درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 5 فروردین 1396 - 20:08   

نوروز: پیدایش آن و برخی از رویدادهای این روز

  نوروز: پیدایش آن و برخی از رویدادهای این روز


ادامه ادامه مطلب یک

پیامک های عید نوروز و روابط عمومی

  پیامک های عید نوروز و روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

درباره مراسم نوروز سال 401 پیش از میلاد

  درباره مراسم نوروز سال 401 پیش از میلاد


ادامه ادامه مطلب سه

تاریخچـه هفـت سیـن از گذشتـه تا به امـروز

  تاریخچـه هفـت سیـن از گذشتـه تا به امـروز


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دیدگاه مدیران و مسئولان/ اهمیت و جایگاه روابط عمومی/ بخش دوم
  پی‌آمدهای مخرب گسترش شبکه‌های اجتماعی
  ابراز نگرانی مکارم شیرازی از "آسیب‌های فضای مجازی"
  10 میان وعده غذایی مفید با 100 کالری
   مسئول روابط عمومی اوقاف استان قم: از رسانه‌های فعال در انتشار اخبار طرح آرامش بهاری تقدیر می‌شود
  دیدگاه مدیران و مسئولان/ روابط عمومی/ بخش اول
  سرانجام قدیمی ترین مجله طنز
  آیفون‌های قرمز ۷ به بازار آمد: جلب ذائقه مشتری و هزینه برای مبارزه با بیماری ایدز
  شرکت اپل از ارزانترین آیپد خود رونمایی کرد
  دردسر گوگل به‌خاطر هم‌نشینی تبلیغات با محتوای افراط‌گرایانه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25500صفحه نخست » روابط عمومی برتردوشنبه، 1 شهریور 1395 - 12:31
"گزارش" های برتر دهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی
دهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی عصر روز سه شنبه 25مردادماه 1394 با اهدای جوایز به روابط عمومی‌های برتر به کار خود پایان داد. به گزارش شارا، این جشنواره با همت انجمن متخصصان روابط عمومی و با همکاری دانشگاه‌ها، روابط عمومی وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی و دولتی در دو بخش رقابتی و آموزشی در دو گروه تهرانی و استانی در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، دهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی عصر روز سه شنبه 25مردادماه 1394 با اهدای جوایز به روابط عمومی‌های برتر به کار خود پایان داد. به گزارش شارا، این جشنواره با همت انجمن متخصصان روابط عمومی و با همکاری دانشگاه‌ها، روابط عمومی وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی و دولتی در دو بخش رقابتی و آموزشی در دو گروه تهرانی و استانی در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

 

بیانیه هیات داوران دهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی در بخش گزارش

اکثریت آثار رسیده در این بخش معمولا ارسال گزارش های خبری سازمان بوده و روابط عمومی ها کمتر از انواع دیگر گزارش ها با سبک های جذاب نظیر سبک تحقیقی و توصیفی و تشریحی استفاده کرده اند. در این بخش نیز عدم استفاده از تیتر و لیدهای مناسب در گزارش، کیفیت این آثار را کاهش داده بود. عدم استفاده از تکنیک های مقایسه و تشابه و برجسته سازی از دیگر نکات ضعف در این بخش محسوب می گردد. در عین حال لازم است روابط عمومی از قالب مطبوعاتی گزارش های تحقیقی، تحلیلی و توصیفی برای تبیین و تشریح برنامه ها، سیاست ها و فعالیت های سازمان خود بهره بیشتری ببرند.


ـ عدم بهره گیری روابط عمومی ها از گزارش های توصیفی و تحلیلی که دارای جذابیت بیشتری برای مخاطبان و خوانندگان نشریات هستند.
ـ توجه بیشتر روابط عمومی ها به گزارش های خبری.
ـ عدم بهره گیری بسیاری از روابط عمومی ها در استفاده از تیتر و لیدهای جذاب.
ـ داشتن نگاه و رویکرد کلیشه ای تبلیغاتی گرایانه در گزارش های منتشر شده در نشریات درون سازمانی بسیاری از روابط عمومی ها.

 

مشخصات گزارش های برگزیده:

1. نشریه: پیام هما

نشریه داخلی: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران

شماره: 348

سال تولید: تیر 1393

عنوان گزارش: تحریم سدی ناپایدار در برابر اراده هماییان (صفحه: 10 تا 12)

فایل PDF گزارش تحریم سدی ناپایدار در برابر اراده هماییان

 

2. نشریه: خبرنامه کانون

نشریه داخلی: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

سال تولید: بهمن و اسفند 1392

عنوان گزارش: هنر، مکان امن بچه هاست! (صفحه 32 تا 37)

فایل PDF گزارش هنر، مکان امن بچه هاست!

 

3. نشریه: توسعه صادرات

نشریه داخلی: بانک توسعه صادرات ایران

شماره: 116

سال تولید: فروردین 1393

عنوان گزارش: روزهای خوشی در انتظار اقتصاد ایران است (صفحه: 25 تا 31)

فایل PDF گزارش روزهای خوشی در انتظار اقتصاد ایران است.

 

4. نشریه: سلام کشور

نشریه داخلی: وزارت کشور

شماره: 12

سال تولید: تیر 1394

عنوان گزارش: امرو ز غذا چی داریم؟ (صفحه: 46 تا 47)

فایل PDF گزارش امروز غذا چی داریم؟

 

 

منبع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ابراز نگرانی مکارم شیرازی از "آسیب‌های فضای مجازی"


  پی‌آمدهای مخرب گسترش شبکه‌های اجتماعی


  دیدگاه مدیران و مسئولان/ اهمیت و جایگاه روابط عمومی/ بخش دوم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله دومین همایش ملی زن و روابط‌عمومی