درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 31 مرداد 1396 - 21:18   

آیا توییتر رفع فیلتر می شود؟

  آیا توییتر رفع فیلتر می شود؟


ادامه ادامه مطلب یک

قیام "سیلیکون ولی" علیه راست‌گرایان افراطی

  قیام "سیلیکون ولی" علیه راست‌گرایان افراطی


ادامه ادامه مطلب دو

هوپ هیکس، از مدل تا مدیر روابط عمومی دونالد ترامپ

  هوپ هیکس، از مدل تا مدیر روابط عمومی دونالد ترامپ


ادامه ادامه مطلب سه

مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان امور دانشجویان منصوب شد

  مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان امور دانشجویان منصوب شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا توییتر رفع فیلتر می شود؟
  مدیران روابط‌عمومی در ارتباطات خود به کرامت انسانی توجه کنند
  برگزاری اولین همایش "پدافند غیر عامل" در بانک ملی ایران
  «جوک» جایزه ویژه جشنواره «بام»
  سخنگوی رسمی سازمان ملی استاندارد معرفی شد​
  امروز، آخرین فرصت افتتاح حساب قرض الحسنه پس انداز در بانک ملی ایران
  مدیر عامل بانک ملی ایران خبر داد: کاهش سهم بانک ملی ایران از مطالبات معوق شبکه بانکی به 9 درصد
  برند سازی شخصی و ساخت داستان
  بهترین راه های تبلیغات برای جذب مشتری / خریداران را میخکوب خود کنید
  عصب شناسی چه کمکی به تبلیغ بهتر می کند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25500صفحه نخست » روابط عمومی برتردوشنبه، 1 شهریور 1395 - 12:31
"گزارش" های برتر دهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی
دهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی عصر روز سه شنبه 25مردادماه 1394 با اهدای جوایز به روابط عمومی‌های برتر به کار خود پایان داد. به گزارش شارا، این جشنواره با همت انجمن متخصصان روابط عمومی و با همکاری دانشگاه‌ها، روابط عمومی وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی و دولتی در دو بخش رقابتی و آموزشی در دو گروه تهرانی و استانی در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، دهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی عصر روز سه شنبه 25مردادماه 1394 با اهدای جوایز به روابط عمومی‌های برتر به کار خود پایان داد. به گزارش شارا، این جشنواره با همت انجمن متخصصان روابط عمومی و با همکاری دانشگاه‌ها، روابط عمومی وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی و دولتی در دو بخش رقابتی و آموزشی در دو گروه تهرانی و استانی در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

 

بیانیه هیات داوران دهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی در بخش گزارش

اکثریت آثار رسیده در این بخش معمولا ارسال گزارش های خبری سازمان بوده و روابط عمومی ها کمتر از انواع دیگر گزارش ها با سبک های جذاب نظیر سبک تحقیقی و توصیفی و تشریحی استفاده کرده اند. در این بخش نیز عدم استفاده از تیتر و لیدهای مناسب در گزارش، کیفیت این آثار را کاهش داده بود. عدم استفاده از تکنیک های مقایسه و تشابه و برجسته سازی از دیگر نکات ضعف در این بخش محسوب می گردد. در عین حال لازم است روابط عمومی از قالب مطبوعاتی گزارش های تحقیقی، تحلیلی و توصیفی برای تبیین و تشریح برنامه ها، سیاست ها و فعالیت های سازمان خود بهره بیشتری ببرند.


ـ عدم بهره گیری روابط عمومی ها از گزارش های توصیفی و تحلیلی که دارای جذابیت بیشتری برای مخاطبان و خوانندگان نشریات هستند.
ـ توجه بیشتر روابط عمومی ها به گزارش های خبری.
ـ عدم بهره گیری بسیاری از روابط عمومی ها در استفاده از تیتر و لیدهای جذاب.
ـ داشتن نگاه و رویکرد کلیشه ای تبلیغاتی گرایانه در گزارش های منتشر شده در نشریات درون سازمانی بسیاری از روابط عمومی ها.

 

مشخصات گزارش های برگزیده:

1. نشریه: پیام هما

نشریه داخلی: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران

شماره: 348

سال تولید: تیر 1393

عنوان گزارش: تحریم سدی ناپایدار در برابر اراده هماییان (صفحه: 10 تا 12)

فایل PDF گزارش تحریم سدی ناپایدار در برابر اراده هماییان

 

2. نشریه: خبرنامه کانون

نشریه داخلی: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

سال تولید: بهمن و اسفند 1392

عنوان گزارش: هنر، مکان امن بچه هاست! (صفحه 32 تا 37)

فایل PDF گزارش هنر، مکان امن بچه هاست!

 

3. نشریه: توسعه صادرات

نشریه داخلی: بانک توسعه صادرات ایران

شماره: 116

سال تولید: فروردین 1393

عنوان گزارش: روزهای خوشی در انتظار اقتصاد ایران است (صفحه: 25 تا 31)

فایل PDF گزارش روزهای خوشی در انتظار اقتصاد ایران است.

 

4. نشریه: سلام کشور

نشریه داخلی: وزارت کشور

شماره: 12

سال تولید: تیر 1394

عنوان گزارش: امرو ز غذا چی داریم؟ (صفحه: 46 تا 47)

فایل PDF گزارش امروز غذا چی داریم؟

 

 

منبع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تفاوت بین بازاریابی و روابط عمومی


  پنح تفاوت اصلی بین تبلیغات و روابط عمومی


  نتایج یک تحقیق نشان داد: دیدگاه و روش رفتار انسان از هوش او مهم تر است


  تاسیس کرسی «ارتباطات علم و فناوری» در دانشکده علوم ارتباطات


  برگزاری دوره‌های آموزشی روابط عمومی‌ اوقاف در تبریز


  پیش‌بینی حذف قریب‌الوقوع مراکز مخابراتی


  شیائومی و گوگل موبایل می‌سازند


  «عکس بفرست، جایزه بگیر»


  احراز هویت کسب وکارهای آنلاین


  ایجاد بزرگ‌ترین پایگاه داده دنیا در نروژ


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: سرفصل های کارگاه آموزشی مدیریت استراتژیک روابط عمومی اعلام شد