درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 05:22   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2549صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 22 بهمن 1391 - 13:53
پیام «دکتر متقی» به مناسبت روز جهانی رادیو
  

دبیرکل اتحادیه رادیو و تلویزیون آسیا اقیانوسیه در پیامی به مناسب روز جهانی رادیو، این رسانه شنیداری را همچنان فعال و قدرتمند دانست.

 

به گزارش شارا، دکتر جواد متقی‌، دبیرکل اتحادیه رادیو و تلویزین‌های آسیا اقیانوسیه در پیام خود به مناسبت روز جهانی رادیو در سال 2013 از چالش‌های پیش روی این رسانه خبر داد.

 

در این پیام آمده است: طی سال‌های اخیر، رادیو با چالش‌های متعددی که توسط رسانه‌های جدید شامل تلویزیون، تولید انبوه برنامه‌های رسانه‌ای و رواج روزنامه‌ها، اینترنت و شبکه‌های اجتماعی خلق شده مواجه بوده است.

 

با این وجود دکتر متقی معتقد است، رادیو در مقابله با این چالش‌ها راهش را با موفقیت ادامه می‌دهد و در برخی مناطق حتی اثربخشی خود را نیز ارتقاء بخشیده است.

 

وی در ادامه می‌گوید: در برخی مناطق دنیا، گوش کردن به رادیو رو به افزایش بوده که دلیل اصلی این امر برنامه‌ریزی خلاقانه برای دسترسی راحت و تلاش‌های انجام شده جهت دیجیتالی ساختن این صنعت است.

 

اتحادیه رادیو تلویزیون‌های آسیا اقیانوسیه همچنین از اعلامیه سازمان یونسکو از بزرگداشت 13 فوریه به عنوان روز جهانی این رسانه تقدیر کرده است.

 

در زمان تاسیس اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های آسیا اقیانوسیه در سال 1964، این اتحادیه تلاش‌های زیادی در جهت حمایت از تولیدات رادیویی و توسعه آنها انجام داده که از آن جمله می‌توان به جشنواره آهنگ‌های رادیویی ای.بی.یو و همایش سالانه‌ رادیو آسیا‌ اشاره کرد.

 

متقی در خاتمه با اشاره به تداوم روند این رسانه به عنوان یک ابزار مهم برای برقراری ارتباط با مخاطبانش در سراسر جهان به این نکته اشاره کرده که در کشورهای پرجمعیت قاره آسیا‌، رادیو یک بازار تاثیرگذار برای کسب اطلاعات، سپری کردن اوقات فراغت‌، آموزش در سطح وسیع و ابزار مناسب برای توسعه اجتماعی است.

 

حتی در جزایر منطقه اقیانوسیه که جمعیت کمی نیز دارند‌، از رادیو به عنوان وسیله‌ای برای ارتباط خانواده به خانواده در سطح وسیع استفاده می‌شود که بر این اساس می‌توان گفت رادیو همه جا هست، در همه جا و همه وقت حضور داشته و با برنامه‌های خود همه را سرگرم می‌کند.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد