درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 12:43   

هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است

  هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
  جستجوی گوگل در 10 سال آینده
  انتصاب مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران
  سرپرست حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل کتابخانه ملی منصوب شد
  «مجتبی‌پور» جایگزین «نعمتی» در روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی شد
  هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند
  سمیه‌سادات ابراهیمی مدیر‏کل‏ حوزه مدیرعامل، روابط‌عمومی و امور ‌‏بین‌الملل کانون شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25458صفحه نخست » یکشنبه، 31 مرداد 1395 - 09:54
انطباق با رئیس جدید و حفظ ارتباط با رئیس قبلی
مارک اسکات که سرپرست بازاریابی شرکت آپیکسیو به‌عنوان یک شرکت فعال در زمینه سوابق پزشکی دیجیتالی است در طول دوران کاری خود تغییرات سازمانی زیادی را تجربه کرده است. او طی دو سال و نیم دارای پنج رئیس مختلف بوده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مارک اسکات که سرپرست بازاریابی شرکت آپیکسیو به‌عنوان یک شرکت فعال در زمینه سوابق پزشکی دیجیتالی است در طول دوران کاری خود تغییرات سازمانی زیادی را تجربه کرده است. او طی دو سال و نیم دارای پنج رئیس مختلف بوده است.

این مساله باعث استیصال مارک می‌شد، بالاخص به این دلیل که او در اولین سمت خود در سازمان برای کلادیا کار می‌کرد که او را استخدام کرده بود. او می‌گوید: «او مرا تحت‌تاثیر قرار داده بود. یک زن بسیار باهوش و دارای تفکر استراتژیک بود و من تصور می‌کردم از او مطالب زیادی را خواهم آموخت. اما تنها هشت ماه بعد از گرفتن شغل، او ارتقا دریافت کرد و از آن دپارتمان رفت.» مارک از «چند ماه دردناکی» که پشت سر گذاشت با هیچ‌کس صحبت نکرد. کیفیت زندگی کاری‌اش تنزل یافت و این وضعیت زمانی بدتر شد که سازمان شخصی را به‌عنوان مدیر جدید او انتخاب کرد که هیچ تجربه اصولی در زمینه بازاریابی نداشت. رئیس جدیدش در دفتر مرکز شهر اوهایو مستقر بود در حالی که مارک هدایت یک تیم 38 نفره را در سن دیگو برعهده داشت. مارک «حمایت بسیار اندکی» از مدیر جدیدش داشت و برای مدتی احساس سرافکندگی می‌کرد. اما وقتی رئیس سوم (اورا رجینا می‌نامیم) سرکار آمد و بدون مشورت با مارک شروع به تصمیم‌گیری درباره دپارتمان و تیم او کرد، مارک متوجه شد که باید رابطه بهتری با او ایجاد کند. او به اوهایو رفت تا شخصا با او ملاقات کند. مارک می‌گوید: «می‌خواستم رجینا من را به‌عنوان منبع مثبتی از انرژی ببیند. به او گفتم دوست دارم چگونه کار کنم، چگونه اطلاعات دریافت کنم و چگونه این اطلاعات را پردازش کنم. برای او توضیح دادم که تصمیمات در گذشته چگونه اتخاذ می‌شدند و از او پرسیدم: «شما دوست دارید چگونه کار کنید و من چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟». رجینا به مارک گفت که می‌خواسته در فرآیند تصمیم‌گیری تیم او مشارکت بیشتری داشته باشد.

مارک که به گفته خودش شخصی است که «دوست دارد سریعا رو به جلو حرکت کند»، روش خود را اصلاح کرد و خود را با روش‌های رجینا وفق داد. مارک هر هفته آخرین به‌روزرسانی و بررسی پروژه‌ها را برای او می‌فرستاد؛ او قبل از هر معرفی محصول، مطمئن می‌شد که رجینا از همه چیز مطلع است و همه ایمیل‌ها 48 ساعت قبل در صندوق ایمیل رجینا وجود دارد. این کار خسته‌کننده و «زمانبر» بود اما این فرآیند جدید باعث شد میان آنها «پویایی افزایش یابد». این کار باعث شد رجینا متوجه شود که همه چیز خوب پیش می‌رود و هر زمان لازم باشد می‌تواند نظرات خود را ارائه دهد. اکنون مارک دیگر با رجینا در ارتباط نیست اما تماس خود را با کلادیا حفظ کرده است. او می‌گوید: «ما هرچند وقت تلفنی با هم صحبت می‌کنیم و نظر یکدیگر را درباره مسائل کار می‌پرسیم. ما با هم روابط خوبی داریم

 

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – شماره 3843

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی


  اخبار ممنوعه


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد