درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 12:39   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
  مدیریت شهرت آنلاین در عصر هوش مصنوعی: تاریکی و روشنی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25451صفحه نخست » شنبه، 30 مرداد 1395 - 15:04
نیویورک تایمز آژانس تبلیغاتی خرید
براساس بیانیه ای که توسط بخش بازاریابی نیویور ک تایمز منتشر شده است، این نشریه آمریکایی با خرید آژانس تبلیغاتی و طراحی Fake Love و با تمرکز بر تکنولوژی عینک های واقعیت مجازی به دنبال بهبود وضعیت خود در بازار است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، براساس بیانیه ای که توسط بخش بازاریابی نیویور ک تایمز منتشر شده است، این نشریه آمریکایی با خرید آژانس تبلیغاتی و طراحی Fake Love و با تمرکز بر تکنولوژی عینک های واقعیت مجازی به دنبال بهبود وضعیت خود در بازار است.

دفاتر این آژانس که پیش از این نیز سابقه همکاری در پروژه های تبلیغاتی و بازاریابی نشریه نیویورک تایمز را نیز در کارنامه خود دارد در دو شهر نیویورک و دوبی قرار دارد. بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران حوزه تبلیغات و بازاریابی معتقدند که سابقه مشارکت در پروژه های VR (واقعیت مجازی) و AR (واقعیت افزوده) شرکت های تجاری معتبر نظیر نایکی، توییتر، کوکاکولا و گوگل از جمله مهم ترین دلایل خرید آژانس Fake Love توسط نیویورک تایمز بوده است.

در پی خرید این آژانس تبلیغاتی، مریت لوین، مدیر ارشد بخش درآمدهای شرکت رسانه ای نیویورک تایمز می گوید: «روند رو به رشد این آژانس تبلیغاتی و طراحی از زمان پیوستن آن به نیویورک تایمز بسیار سریع و غافلگیر کننده بوده است از این رو ما به دنبال استفاده از تخصص این شرکت در پروژه های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده در فرآیند ارائه محصولات مان به بازار هستیم.»

مدیر ارشد بخش درآمدهای شرکت رسانه ای نیویورک تایمز در ادامه سخنان خود افزود: «خرید آژانس تبلیغاتی Fake Love کمک می کند تا بتوانیم به صورت ویژه ای زنجیره بازاریاب های خود را در حوزه های تولید محتوا، استراتژی، خلاقیت و توزیع حمایت کرده و با استفاده از توانمندی های این آژانس محصولاتی کامل و متنوع را به مخاطبان خود عرضه کنیم.»

برنامه ریزی نیویورک تایمز برای تقویت بخش بازاریابی خود بسیار گسترده و مفصل بوده و این نشریه مشهور آمریکایی در سال 2016 میلادی از یک آژانس تبلیغاتی دیگر به نام Hello Society که یک آژانس بازاریابی تأثیرگذار است و از ستاره ها و افراد مشهور در شبکه های اجتماعی برای پیش برد کارزارهای تبلیغاتی تولید محتوا برای برندها استفاده کرده و در این حوزه از تجارب ارزشمندی برخوردار است، استفاده کرده است. در همین چارچوب کارشناسان حوزه بازاریابی معتقدند، دراختیار گرفتن آژانس هایی از این دست بیانگر رویکرد مدیران نیویورک تایمز در زمینه توسعه بخش بازاریابی و مخاطبان است.

لین برنستاین، از بنیان گذاران آژانس تبلیغاتی Fake Love در رابطه با خرید آن توسط نیویورک تایمز و شرایط جدید فعالیت این آژانس اظهار داشت: «در رابطه با همکاری Fake Love با T Brand Studio  ما خواهیم توانست تا با الهام از رویکرد مترقی و رو به جلوی خود در حوزه تبلیغات و تولید محتوا مخاطبان بیشتری را با استفاده از روش های متنوع تر هدف قرار دهیم.»

وی در ادامه سخنان خود افزود: «برندها و شرکت های تجاری موفق امروزه با ایجاد محتوای مفصل و بعضاً خروج از حوزه اصلی فعالیت خود تلاش می کنند تا طیف وسیعی از مشتریان را هدف قرار داده و با ارائه محصولات متنوع به بازار، بر میزان درآمدهای خود بیفزایند.»

لازم به ذکر است اقدام اخیر نیویورک تایمز در زمینه خرید دو آژانس تبلیغاتی و طراحی در شرایطی صورت می پذیرد که امروزه تعداد قابل توجهی از شرکت ها و برندهای موفق آمریکایی در تلاش هستند تا با خرید استارتاپ ها و دیگر شرکت های موفق به توسعه محصولات خود بپردازند.

 

منبع: فرصت امروز

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد