درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 12:04   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
  مدیریت شهرت آنلاین در عصر هوش مصنوعی: تاریکی و روشنی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25436صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 30 مرداد 1395 - 13:02
روابط عمومی ها باید برای انعکاس خدمات دولت تلاش کنند
به گزارش ایرنا، اصغرعظیمی مهر روز شنبه در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان کرمانشاه در سرسرای شهدای دولت استانداری افزود: شعار هفته دولت امسال ‘اقدام و عمل، ملت و دولت، امیدوار و استوار’ است که باید مبنای رویکرد روابط عمومی ها قرار گیرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- به گزارش ایرنا، اصغرعظیمی مهر روز شنبه در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان کرمانشاه در سرسرای شهدای دولت استانداری افزود: شعار هفته دولت امسال ‘اقدام و عمل، ملت و دولت، امیدوار و استوار’ است که باید مبنای رویکرد روابط عمومی ها قرار گیرد.


وی رویکرد تعاملی با هدف تقویت رابطه دولت و ملت را به فعالان حوزه روابط عمومی توصیه کرد و گفت: با شفافیت و صداقت تمام به دنبال تقویت پاسخگویی دولت در برابر انتظارات مردم باشید.


وی همچنین گفت: روابط عمومی ها برای انعکاس خدمات ارایه شده دستگاه متبوع خود به ویژه در شبکه های مجازی حضور پررنگی داشته باشند.


معاون روابط عمومی و امور بین الملل دفتر استانداری کرمانشاه با پیشنهاد برگزاری نمایشگاه خدمات دولت که طی هفته های اخیر مطرح شده بود، مخالفت کرد و گفت: این اقدام یک کار کم دستاورد و پرهزینه است و با اقتصاد مقاومتی همخوانی ندارد.

* روابط عمومی ها به جای التماس پیگیر جذب بودجه قانونی خود باشند
عضو شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان کرمانشاه نیز به همکارانش توصیه کرد که به جای خواهش و التماس برای جذب بودجه، پیگیر ‘بودجه ۲ در هزار’ روابط عمومی ها که مصوبه هیات وزیران است، باشند.


کوروش محرابی افزود: این بودجه حق قانونی روابط عمومی هاست و باید توسط دستگاه متبوع تامین شود.


وی همچنین از رکود شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان انتقاد و اظهار کرد: این شورا نزدیک به هفت ماه است که هیچ جلسه ای نداشته و در عمل غیرفعال بوده است.


او با طرح درخواست احیای شورای هماهنگی گفت: طی ۲ سال اخیر برخی از اعضای شورا از مسوولیت روابط عمومی کنار رفته اند که با توجه به مصوبه این شورا، باید اعضای علی البدل جای آنها را پر کنند.


محرابی گفت که شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان ۹ عضو دولتی و سه عضو خصوصی دارد.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد