درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 23:16   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25393صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 26 مرداد 1395 - 13:11
ارزش های روابط عمومی در عصر حاضر
به مناسبت در پیش بودن چهارمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط عمومی، فریدون وردی‌نژاد با ارایه یادداشتی به ارزش‌های روابط عمومی و کارکردهای مدیریتی آن در عصر حاضر پرداخته است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، در ابتدای این یادداشت می‌خوانیم: اگر به شکل قراردادی بپذیریم که روابط عمومی در تعریف کلی عبارت از کارکرد مدیریتی است که بینش‌ها را دسته‌بندی، خط‌مشی‌ها را معین و روندها و تمایلات و مصلحت‌ها را در سازمان تعریف کرده و از طریق یک برنامه اجرایی پذیرش عمومی را نسبت به سازمان به‌وجود می‌آورد، نگاه تبلیغاتی و پروپاگاندائی به روابط عمومی را کنار می‌گذاریم.

در ادامه آمده است: امروزه سازمان‌های برتر و کارشناسان عرصه ارتباطات و مدیریت اعتقاد دارند، روابط عمومی هنر و علم مدیریت ارتباطات راهبردی و موثر میان سازمان و جامعه است که به روسای تشکیلات کمک می‌کند تا اهداف سازمان را تحقق بخشند، اعتبار، شهرت و خدمات آن را توسعه دهند و تصویر مثبت آن را تقویت کند.

وردی‌نژاد در یادداشت خود می‌نویسد: بر این اساس، شاید بتوان گفت، هدف روابط عمومی آماده‌کردن شرایط برای پیشبرد ماموریت‌های سازمان از طریق گردش اطلاعات در درون و برون سازمان، برقراری ارتباط دوسویه با مخاطبان، کسب بازخورها و بازتاب‌ها، ایجاد ساختارهای مناسب به منظور اطلاع‌رسانی به‌هنگام، ارتباط با رسانه‌ها و ایجاد فضای عمومی برای افزایش همدلی میان کارکنان است و از طریق روابط عمومی پویا و چابک می‌توان سرمایه‌های انسانی و معنوی درون سازمان و ارزش‌های سازمان و بنگاه را در جامعه هدف حفظ کرده و تداوم بخشید.

او ادامه می‌دهد: با ارزش‌گذاری به روابط عمومی نوین، می‌توان امیدوار بود که در محیط پیرامونی، تصویرسازی مناسبی صورت گیرد که به تقویت شهرت سازمان کمک کند و ارزش‌های جدیدی خلق شود تا مشتری و مخاطب با سازمان ارتباط برقرارکند؛ این ارتباط دو سویه می‌تواند هم، آگاهی عمومی را بالا ببرد و هم، به آموزش کمک کند و با اعتبارآفرینی و تحت تاثیر قراردادن رهبران و پیشتازان فکری جامعه، به تغییر رفتار مخاطبان و مشتریان بپردازد که این حرکت موجبات کنش‌گری مخاطب و طبقات اجتماعی را در پی دارد.

وردی‌نژاد در پایان یادداشت خود تاکید می‌کند: توجه داشته باشیم که روابط عمومی نمی‌تواند دیدگاه‌ها، ترجیحات و عقاید دیگران را نادیده بگیرد و با گسترش فعالیت روابط عمومی نمی‌توان به جبران تصمیم‌های غلط، خطاهای بازاریابی و بی‌توجهی به رقبا پرداخت بلکه روابط عمومی  به عنوان یاور و مددکار مدیریت، آوند ارتباطی سازمان با محیط پیرامون، کانال انتقال گزارش به مردم و دریافت و اولویت‌بندی دیدگاه‌ها و مطلوبیت‌های آنان است.

چهارمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌ عمومی، ۱۳ شهریورماه امسال با محورهای حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی؛ اصول و مبانی، تکنیک‌های ارتباطات خلاق، مدیریت تحلیل و پایش افکار عمومی، مدیریت هویت برند، تشریفات نوین به همراه پنل تخصصی برنامه‌ریزی شناور در روابط‌ عمومی (چالش تغییرات مدام مدیران روابط عمومی)  برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت دبیرخانه دایمی کنفرانی روابط عمومیمراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۸۸۸۰۷۴۵۳تماس بگیرند.

 

منبع: فرصت امروز

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد