درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 17:36   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25353صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 24 مرداد 1395 - 15:40
اهمیت نقش روابط عمومی ها در تحقق اقتصاد مقاومتی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استانها وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: با هم‌افزایی روابط عمومی‌ها، رسانه‌ها بویژه رسانه ملی و مسئولین این وزارتخانه می‌توانیم ضمن تحق اهداف اقتصاد مقاومتی در عرصه تولید ؛کارنامه خوبی از عملکرد دولت در هفته دولت ارائه دهیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استانها وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: با هم‌افزایی روابط عمومی‌ها، رسانه‌ها بویژه رسانه ملی و مسئولین این وزارتخانه می‌توانیم ضمن تحق اهداف اقتصاد مقاومتی در عرصه تولید ؛کارنامه خوبی از عملکرد دولت در هفته دولت ارائه دهیم.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از شبکه اطلاع‌رسانی تولید و تجارت ایران (شاتا)، «محمدرضا فیاض» با بیان این مطلب، در نشست مسئولان روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ها افزود: هفته دولت امسال که آخرین هفته دولت دوره اول دولت تدبیر و امید است از سه ویژگی مهم برخوردار است.


وی در توضیح این مطلب افزود: نام گرفتن سال از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان اقتصاد مقاومتی در حوزه اقدام و عمل، مراحل پایانی برجام و میانه راه بودن هفته دولت تا پایان سال جزء این سه ویژگی است.


وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه یادآور شد: نتیجه سه محور یاد شده بر دوش روابط عمومی‌ها گذاشته شده که با استفاده از تکنیک‌ها ، فنون روابط عمومی ، رسانه‌ای عملکرد مسئولین این وزارتخانه  را با بهره‌گیری از رسانه‌های مکتوب و ملی به مردم منعکس نمایند.


به گفته فیاض؛ روابط عمومی‌ها در شش روز هفته کاری امسال می‌بایست طوری برنامه‌ریزی و طراحی نمایند که نهایت استفاده در به تصویر کشاندن عملکرد مسئولین صنعتی، معدن و تجاری همچنین افتتاح طرح‌های پیش‌بینی شده نمایند.


وی در ادامه تصریح کرد: البته برنامه مفصلی برای تمامی استان‌های کشور اعم از افتتاح طرح‌های صنعتی و معدنی، بازدید از طرح‌های مهم افتتاح شده قبلی، برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی و ایراد سخنرانی در خطبه‌های پیش از نمازجمعه استان‌ها و غیره را تدارک دیده‌ایم.


معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان ها در پایان گفت: روابط عمومی‌ها می‌بایست مشاور خوبی برای روسای سازمان صنعت، معدن و تجارت استان‌ مربوطه خود باشند و آنها را در برگزاری هرچه بهتر اجرای برنامه‌های هفته دولت یاری دهند.
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد