درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 27 آذر 1396 - 07:51   

بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید

  بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید


ادامه ادامه مطلب یک

مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری اردبیل منصوب شد

  مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری اردبیل منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

«بام» در صدر عبارات جست و جو شده در اینترنت

  «بام» در صدر عبارات جست و جو شده در اینترنت


ادامه ادامه مطلب سه

روابط عمومی مجتمع جهان فولاد سیرجان، روابط عمومی برتر شد

  روابط عمومی مجتمع جهان فولاد سیرجان، روابط عمومی برتر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سه فاجعه بزرگ روابط عمومی در سال 2017
  گوگل و آمازون ؛ دو رقیب جدی بانکها در سال ۲۰۱۸
  جشنواره جدید بانک ملی ایران با موضوع پیام رسان بله، به زودی
  «بام» در صدر عبارات جست و جو شده در اینترنت
  مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری اردبیل منصوب شد
  توسعه و تجهیز روابط عمومی ها به ابزار نوین ضروریست
  تقدیر از روابط عمومی بانک صادرات قم
  گسترش روابط بانکی و حمایت از بازرگانان از اولویت های اساسی میربیزنس بانک ملی ایران است
  مدیرعامل بانک ملی ایران: شفافیت امور بانک مدیون نظارت سیستمی است
  شش گرایش جدید روابط عمومی در جهان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25329صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیشنبه، 23 مرداد 1395 - 15:41
۴ گام طلایی برای جذب مشتری
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- فروش شریان اصلی هر شرکت است: فارغ از اینکه محصول یا خدمات شما چقدر فوق العاده باشد، اگر مشتریان یا کارفرمایان اقدام به خرید آن نکنند، دیگر فاتحه شرکت خوانده است. این می تواند دلیل تدوین اعلامیه جذاب فرو برای رشد کسب و کار باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- فروش شریان اصلی هر شرکت است: فارغ از اینکه محصول یا خدمات شما چقدر فوق العاده باشد، اگر مشتریان یا کارفرمایان اقدام به خرید آن نکنند، دیگر فاتحه شرکت خوانده است. این می تواند دلیل تدوین اعلامیه جذاب فرو برای رشد کسب و کار باشد.

باب سیرکاستا، میزبان اصلی «مرد میلیارد دلاری» تلویزیون و شبکه خرید خانگی چیزهای زیادی در مورد فروش می‌داند. او از راههای ارتباطی که می‌تواند به خریدار کمک کند صحبت می‌کند.

وی به Business News Daily گفت: «فکر کردن در مورد چشم‌انداز آنچه که دارید را متوقف کنید. در مورد آنچه که می‌خواهید برای دیگران انجام دهید. لازم است از اعلامیه جذب مشتری و فراتر از آن استفاده کنید تا چشم‌اندازهای سایرین به حل مشکلات شما کمک کنند.

سیرکاستا رویکرد فروش با الهام از چشم‌انداز کمک را توصیه نمود. به جای اعمال فشار بر خودتان برای فروش، صرفاً بر معنای مورد نظر محصول نزد خریدار تمرکز کنید.

وی می‌گوید، «اگر تمرکز تکرار فروش بر چگونگی ارتباط کارآمد و کمک به افراد باشد، فشار از روی آنها کاسته شده و تمرکز و انرژی بر جایی که باید قرار می‌گیرد. فروشنده برتر به مشتری احساس سودمندی از آنچه که دارند را الهام می‌بخشد.

اگر به دنبال جذب مشتری هستید، به نکته‌های طلایی زیر توجه کنید:

افتتاحیه
اولین تماس با کارفرما یا مشتری بالقوه برای ایجاد روابط مداوم بسیار حائز اهمیت است. تام سیلک، مدیر اجرایی WorkStride و ارائه کننده نرم‌افزارهای شناخت کارکنان معتقد است که نیرویی در نخستین جملات اعلامیه فروش وجود دارد. آنچه می‌گویید مهم نیست بلکه چطور آن را به زبان می‌آورید مهم است:

سیلک می‌گوید، سعی کنید شور و شوق و انرژی در صدای شما پدیدار باشد.

برایان استفورد، مدیرعامل شرکت نر مافزاری Diligent Corp می‌گوید، علاوه بر این، ایجاد ارتباط با فردی که قصد فروش به او را دارید نیز مهم است. ایجاد رابطه بسیار حائز اهمیت است. بهترین فروش‌ها در نتیجه ارتباط با چشم‌اندازهای اولیه امکان‌پذیر خواهد بود.

نشانه‌های اجتماعی
استفورد می‌گوید، در صحبت‌های خود خواه رو در رو یا تلفنی، به نشانه‌هایی که در طول فرآیند جذب مشتری روی می‌دهند توجه داشته باشید. به کسی که صحبت می‌کند توجه کنید و اگر به صورت حضوری صحبت می‌کنید به زبان بدن توجه کنید. به دنبال نشانه‌های مثبت مانند تکان‌های سر، طرز ایستادن آرام و غیره باشید. اگر با نشانه‌های منفی مانند بازوان ضربدری یا دیگر نشانه‌ها مواجه شدید یک گام به عقب بردارید.

استفورد می‌گوید، «گاهی اوقات فکر می‌کنم که گاهی اوقات لازم است بسترسازی دوباره‌ای صورت بگیرد و در این موقعیت‌ها توقف می‌تواند پویاتر از حرکت باشد.»

شناسایی این نوع نشانه‌های اجتماعی از پشت تلفن سخت است اما می‌توانید از طریق گوش کردن به یک سری نشانه‌ها دست یابید. سیلک، تصور آنچه که در اتاق در جریان است را به مثابه «زبان سر و صدا» توصیه می‌کند. چه صحبت‌هایی رد و بدل می‌شود و غیره.» با این اوصاف اگر طرح خوب پیش رفت، به فکر تغییر باشید.

فراخوان برای عمل
این قسمت شاید مهمترین بخش جذب مشتری باشد. از کسی بخواهید تا دست به کار فروش شود. حتی اگر خریدار آینده‌نگر آماده تصمیم‌گیری نهایی نباشد، وی را با فراخوانی آشکار نسبت به اقدامی که دست کم ایده انجام کسب و کار با شما را در ذهن تازه می‌کند ترک کنید.

طرح پیگیری
آگاهی از چگونگی و زمان پیگیری اعلامیه فروش نیز عامل دیگر موفقیت محسوب می‌شود. تصمیم‌گیرندگان به زمانی برای ارزیابی پیشنهاد و حصول اطمینان از تناسب مشکل با راه حل یا بهبود قابلیت آنها نیاز دارند.

WorkStride طرح پروژه‌ای با کارفرمایان بالقوه تدوین کرد و به تعریف مراحل پیگیری و بهترین روش‌های انجام آن پرداخت.

سیلک گفت، هدف کلی طرح پروژه آن است که بدانیم چه زمانی باید آن را پیگیری کنیم. با تماس‌های آزاردهنده این کار را نکنید. شما می‌توانید تماس‌های پیگیری که هدفی در بر دارند داشته باشید ـ برای نمونه پس جلسه تصمیم‌گیرندگان یا زمان مناسبی در چرخه بودجه آنها.

Diligent Corp، راهبرد مشابهی را به کار گرفت: «پیگیری کنید و خودتان قهرمان تماس‌های اصلی خودتان در فرآیند فروش باشید. مسئله را با آنها حل کنید. چه چیزهای برای همراستایی با آنها نیاز دارید؟

علاوه بر همه اینها، استفورد گفت که مهمترین چیزی که باید در طول فرآیند فروش انجام دهید، گوش کردن به مشتری آینده نگرتان است.

وی گفت: «از او سوال کنید و جواب را گوش کنید. خواسته‌های بالقوه او در مورد محصول را تجسم کنید و سپس پاسخی مناسب بدهید.»
ترجمه : دریک آنلاین

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سالنامه تخصصی روابط عمومی ایران 1397 منتشر می شود


  راهنمای آداب و معاشرت در رستوران


  کنفرانس روابط عمومی در مانیتورینگ رسانه ای


  نظر جالب این روزنامه نگار اینوستیگیتیو درباره فقر و فقیر


  معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور: ضرورت ایجاد اتاق فکر رسانه در حوزه مهارت آموزی


  بررسی نقش روابط عمومی در بیمارستان ها


  رونمایی از کتاب «نظریه پردازی درباره ارتباطات میان فرهنگی»


  مدیر روابط عمومی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم منصوب شد


  نقش روابط عمومی و تبلیغات


  شش گرایش جدید روابط عمومی در جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: جلد سوم کتاب استانداردهای روابط عمومی منتشر شد