درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 7 فروردین 1396 - 20:57   

نوروز: پیدایش آن و برخی از رویدادهای این روز

  نوروز: پیدایش آن و برخی از رویدادهای این روز


ادامه ادامه مطلب یک

پیامک های عید نوروز و روابط عمومی

  پیامک های عید نوروز و روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

درباره مراسم نوروز سال 401 پیش از میلاد

  درباره مراسم نوروز سال 401 پیش از میلاد


ادامه ادامه مطلب سه

تاریخچـه هفـت سیـن از گذشتـه تا به امـروز

  تاریخچـه هفـت سیـن از گذشتـه تا به امـروز


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شکست روزافزون رسانه های چاپی در سطح جهان به دلیل برنیاوردن نیاز مخاطبان قرن 21
  هکرهای ترک اپل را تهدید کردند اطلاعات 600 میلیون کاربر را پاک می‌کنند
  انجمن جهانی روزنامه نگاران پارسی نگار
  اپل: نفوذ سیا به آی‌فون و مک‌بوک به آسانی ممکن نیست
  دیدگاه مدیران و مسئولان/ اهمیت و جایگاه روابط عمومی/ بخش دوم
  پی‌آمدهای مخرب گسترش شبکه‌های اجتماعی
  ابراز نگرانی مکارم شیرازی از "آسیب‌های فضای مجازی"
  10 میان وعده غذایی مفید با 100 کالری
   مسئول روابط عمومی اوقاف استان قم: از رسانه‌های فعال در انتشار اخبار طرح آرامش بهاری تقدیر می‌شود
  دیدگاه مدیران و مسئولان/ روابط عمومی/ بخش اول
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25329صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیشنبه، 23 مرداد 1395 - 15:41
۴ گام طلایی برای جذب مشتری
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- فروش شریان اصلی هر شرکت است: فارغ از اینکه محصول یا خدمات شما چقدر فوق العاده باشد، اگر مشتریان یا کارفرمایان اقدام به خرید آن نکنند، دیگر فاتحه شرکت خوانده است. این می تواند دلیل تدوین اعلامیه جذاب فرو برای رشد کسب و کار باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- فروش شریان اصلی هر شرکت است: فارغ از اینکه محصول یا خدمات شما چقدر فوق العاده باشد، اگر مشتریان یا کارفرمایان اقدام به خرید آن نکنند، دیگر فاتحه شرکت خوانده است. این می تواند دلیل تدوین اعلامیه جذاب فرو برای رشد کسب و کار باشد.

باب سیرکاستا، میزبان اصلی «مرد میلیارد دلاری» تلویزیون و شبکه خرید خانگی چیزهای زیادی در مورد فروش می‌داند. او از راههای ارتباطی که می‌تواند به خریدار کمک کند صحبت می‌کند.

وی به Business News Daily گفت: «فکر کردن در مورد چشم‌انداز آنچه که دارید را متوقف کنید. در مورد آنچه که می‌خواهید برای دیگران انجام دهید. لازم است از اعلامیه جذب مشتری و فراتر از آن استفاده کنید تا چشم‌اندازهای سایرین به حل مشکلات شما کمک کنند.

سیرکاستا رویکرد فروش با الهام از چشم‌انداز کمک را توصیه نمود. به جای اعمال فشار بر خودتان برای فروش، صرفاً بر معنای مورد نظر محصول نزد خریدار تمرکز کنید.

وی می‌گوید، «اگر تمرکز تکرار فروش بر چگونگی ارتباط کارآمد و کمک به افراد باشد، فشار از روی آنها کاسته شده و تمرکز و انرژی بر جایی که باید قرار می‌گیرد. فروشنده برتر به مشتری احساس سودمندی از آنچه که دارند را الهام می‌بخشد.

اگر به دنبال جذب مشتری هستید، به نکته‌های طلایی زیر توجه کنید:

افتتاحیه
اولین تماس با کارفرما یا مشتری بالقوه برای ایجاد روابط مداوم بسیار حائز اهمیت است. تام سیلک، مدیر اجرایی WorkStride و ارائه کننده نرم‌افزارهای شناخت کارکنان معتقد است که نیرویی در نخستین جملات اعلامیه فروش وجود دارد. آنچه می‌گویید مهم نیست بلکه چطور آن را به زبان می‌آورید مهم است:

سیلک می‌گوید، سعی کنید شور و شوق و انرژی در صدای شما پدیدار باشد.

برایان استفورد، مدیرعامل شرکت نر مافزاری Diligent Corp می‌گوید، علاوه بر این، ایجاد ارتباط با فردی که قصد فروش به او را دارید نیز مهم است. ایجاد رابطه بسیار حائز اهمیت است. بهترین فروش‌ها در نتیجه ارتباط با چشم‌اندازهای اولیه امکان‌پذیر خواهد بود.

نشانه‌های اجتماعی
استفورد می‌گوید، در صحبت‌های خود خواه رو در رو یا تلفنی، به نشانه‌هایی که در طول فرآیند جذب مشتری روی می‌دهند توجه داشته باشید. به کسی که صحبت می‌کند توجه کنید و اگر به صورت حضوری صحبت می‌کنید به زبان بدن توجه کنید. به دنبال نشانه‌های مثبت مانند تکان‌های سر، طرز ایستادن آرام و غیره باشید. اگر با نشانه‌های منفی مانند بازوان ضربدری یا دیگر نشانه‌ها مواجه شدید یک گام به عقب بردارید.

استفورد می‌گوید، «گاهی اوقات فکر می‌کنم که گاهی اوقات لازم است بسترسازی دوباره‌ای صورت بگیرد و در این موقعیت‌ها توقف می‌تواند پویاتر از حرکت باشد.»

شناسایی این نوع نشانه‌های اجتماعی از پشت تلفن سخت است اما می‌توانید از طریق گوش کردن به یک سری نشانه‌ها دست یابید. سیلک، تصور آنچه که در اتاق در جریان است را به مثابه «زبان سر و صدا» توصیه می‌کند. چه صحبت‌هایی رد و بدل می‌شود و غیره.» با این اوصاف اگر طرح خوب پیش رفت، به فکر تغییر باشید.

فراخوان برای عمل
این قسمت شاید مهمترین بخش جذب مشتری باشد. از کسی بخواهید تا دست به کار فروش شود. حتی اگر خریدار آینده‌نگر آماده تصمیم‌گیری نهایی نباشد، وی را با فراخوانی آشکار نسبت به اقدامی که دست کم ایده انجام کسب و کار با شما را در ذهن تازه می‌کند ترک کنید.

طرح پیگیری
آگاهی از چگونگی و زمان پیگیری اعلامیه فروش نیز عامل دیگر موفقیت محسوب می‌شود. تصمیم‌گیرندگان به زمانی برای ارزیابی پیشنهاد و حصول اطمینان از تناسب مشکل با راه حل یا بهبود قابلیت آنها نیاز دارند.

WorkStride طرح پروژه‌ای با کارفرمایان بالقوه تدوین کرد و به تعریف مراحل پیگیری و بهترین روش‌های انجام آن پرداخت.

سیلک گفت، هدف کلی طرح پروژه آن است که بدانیم چه زمانی باید آن را پیگیری کنیم. با تماس‌های آزاردهنده این کار را نکنید. شما می‌توانید تماس‌های پیگیری که هدفی در بر دارند داشته باشید ـ برای نمونه پس جلسه تصمیم‌گیرندگان یا زمان مناسبی در چرخه بودجه آنها.

Diligent Corp، راهبرد مشابهی را به کار گرفت: «پیگیری کنید و خودتان قهرمان تماس‌های اصلی خودتان در فرآیند فروش باشید. مسئله را با آنها حل کنید. چه چیزهای برای همراستایی با آنها نیاز دارید؟

علاوه بر همه اینها، استفورد گفت که مهمترین چیزی که باید در طول فرآیند فروش انجام دهید، گوش کردن به مشتری آینده نگرتان است.

وی گفت: «از او سوال کنید و جواب را گوش کنید. خواسته‌های بالقوه او در مورد محصول را تجسم کنید و سپس پاسخی مناسب بدهید.»
ترجمه : دریک آنلاین

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  شکست روزافزون رسانه های چاپی در سطح جهان به دلیل برنیاوردن نیاز مخاطبان قرن 21


  انجمن جهانی روزنامه نگاران پارسی نگار


  اپل: نفوذ سیا به آی‌فون و مک‌بوک به آسانی ممکن نیست


  هکرهای ترک اپل را تهدید کردند اطلاعات 600 میلیون کاربر را پاک می‌کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله دومین همایش ملی زن و روابط‌عمومی