درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 02:31   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25268صفحه نخست » چهارشنبه، 20 مرداد 1395 - 11:27
آگهی های تبلیغاتی مفید در Google Map
چنانچه از آن دسته کاربرانی هستید که به صورت مداوم از خدمات گوگل مپ شرکت گوگل استفاده می کنید حتماً از یک تجربه تعاملی و فراگیر در زمینه استفاده از خدمات این نرم افزار ارزشمند استقبال می کنید.
  

آگهی های تبلیغاتی مفید در Google Map

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، چنانچه از آن دسته کاربرانی هستید که به صورت مداوم از خدمات گوگل مپ شرکت گوگل استفاده می کنید حتماً از یک تجربه تعاملی و فراگیر در زمینه استفاده از خدمات این نرم افزار ارزشمند استقبال می کنید. بر اساس اخبار منتشر شده، شرکت گوگل قصد دارد با ایجاد تغییراتی در مکانیزم پخش آگهی های تجاری در اپلیکیشن گوگل مپ، تبلیغات مذکور را هدفمند و تعاملی کرده و زمینه اثر گذاری آنها را فراهم کند.

در این راستا شرکت گوگل اعلام کرده است که بعد از این آگهی های تبلیغاتی با توجه به مسیر انتخاب شده از سوی کاربر در نرم افزار گوگل مپ برای وی به نمایش درخواهد آمد. به این صورت که آگهی تجاری آن دسته از فروشگاه هایی که خواهان پخش تبلیغات خود در نرم افزار گوگل مپ هستند چنانچه در مسیر انتخابی کاربر قرار داشته باشند نمایان شده و به عنوان مثال با استفاده از مکانیزم مذکور، نزدیک ترین رستوران یا کافی شاپ به کاربر معرفی خواهد شد و وی در صورت نیاز، قادر خواهد بود تا به فروشگاه های آگهی دهنده مراجعه کند.

چنانچه شما خواهان استفاده از قابلیت مذکور در اپلیکیشن گوگل مپ هستید بدون شک اطلاعیه اخیر شرکت گوگل، مبنی بر تغییر مکانیزم آگهی های تجاری در گوگل مپ و تعاملی شدن تبلیغات منتشر شده در آن، خبر مسرت بخشی برای تان خواهد بود.

بر اساس محتویات اعلامیه اخیر شرکت گوگل هدف نخست تغییر مکانیزم پخش تبلیغات در نرم افزار گوگل مپ کمک به کسب و کارهای محلی و روانه ساختن تعداد قابل توجهی از کاربران گوگل به مکان این کسب و کارها است. به گفته گوگل، تغییرات صورت گرفته سبب می شود تا در صورت نیاز کاربران به خرید یا مراجعه به رستوران، موقعیت جغرافیایی آگهی دهندگان مشخص شده و از این طریق میزان فروش آنان به شکل قابل توجهی افزایش یابد.

ایجاد تغییرات مذکور از سوی گوگل بسیار بحث برانگیز بوده و بسیاری از کارشناسان به اظهارنظر در این باره پرداخته اند. این افراد معتقدند تحول مکانیزم پخش تبلیغات در اپلیکیشن گوگل مپ هم به سود مشتریان و هم به سود کسب و کارها و بازاریابان است. تغییرات اخیر نه تنها سبب یافتن مکانی مناسب برای مشتریان به منظور رفع نیازهای شان است، بلکه موجب انتشار اطلاعات کسب و کارها و فروشگاه های آگهی دهنده در رابطه با کیفیت و نحوه ارائه خدمات آنها خواهد شد.

به عنوان مثال، چنانچه فردی با استفاده از نرم افزار گوگل مپ در حال رانندگی در بزرگراه بوده و مایل به نوشیدن قهوه باشد، می تواند عبارت «نزدیک ترین کافی شاپ به من» را در نوار جست وجوی گوگل مپ خود وارد کند. پس از انجام این کار، مکان نزدیک ترین کافی شاپ های آگهی دهنده به گوگل در مسیر وی در صدر لیست کافی شاپ های موجود در مسیر مشخص شده و کاربر قادرخواهد بود به نزدیک ترین آنها مراجعه کند.

لازم به ذکر است عملکرد مکانیزم جدید پخش آگهی در گوگل مپ به این صورت است که در نتیجه جست وجوی صورت گرفته توسط کاربر، نخست موقعیت مکانی فروشگاه های آگهی دهنده مشخص شده و سپس موقعیت جغرافیایی سایر فروشگاه های مشابه در مسیر به نمایش درخواهد آمد.

 

منبع: فرصت امروز

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد