درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 02:22   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25182صفحه نخست » روابط عمومی الکترونیک و هوش مصنوعیدوشنبه، 18 مرداد 1395 - 08:53
از طراحی ریسپانسیو تا مرگ روابط عمومی موبایل
عادل میرشاهی (نویسنده و مدرس روابط عمومی) - روابط عمومی موبایل از یک سو با پیامک و سیستم های ارسال پیام همراه بود و از طرف دیگر با بهره گیری از تکنولوژی های مکان یابی (GPS) به روابط عمومی این اجازه را می داد تا پیام ها و اطلاعات سفارشی تری را به مخاطبان خود ارائه دهند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- حضور روابط عمومی در عرصه وب و توسعه تکنولوژی های تلفن همراه باعث شکل گیری روابط عمومی موبایل شد.


روابط عمومی موبایل از یک سو با پیامک و سیستم های ارسال پیام همراه بود و از طرف دیگر با بهره گیری از تکنولوژی های مکان یابی (GPS) به روابط عمومی این اجازه را می داد تا پیام ها و اطلاعات سفارشی تری را به مخاطبان خود ارائه دهند.


در این میان بحث طراحی برای موبایل یکی از دغدغه های روابط عمومی ها در سال های گذشته بوده است. دغدغه ای که انعکاس آن در جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی باعث شد که بخشی از ارزیابی ها در بخش روابط عمومی اینترنتی به طراحی سایت موبایل اختصاص داده شود.


در واقع روابط عمومی ها باید دو کار را به طور همزمان انجام می دادند:

1. طراحی سایت برای کامپیوترهای شخصی
2. طراحی سایت برای موبایل


در این مصاف مشکلی که ایجاد می شد دو باره کاری در بارگزاری اطلاعات برای دو سایت ایجاد شده بود. که در عین حال از نظر فنی و سئو پی آر محتوای یکی قلابی تشخیص داده می شد و بر سایت اثر منفی می گذاشت.


با توسعه طراحی های ریسپانسیو عملا طراحی سایت موبایل از حوزه کار روابط عمومی ها خارج شد. امروز روابط عمومی ها دیگر نیازی به دو بار طراحی ندارد و می توانند با یک طراحی دقیقا همان کارایی را از سایت اصلی خودشان دریافت کنند.


بنابراین در سال های آینده در داوری های جشنواره، ریسپانسیو بودن سایت یکی از شاخص هایی خواهد بود که برای ارزیابی سایت ها مورد توجه قرار خواهد گرفت. ضمن اینکه به احتمال زیاد در حوزه روابط عمومی موبایل گزارش های مربوط به فعالیت های پیامکی بیشتر مد نظر قرار خواهد گرفت.


گفتنی است طراحی ریسپانسیو یا واکنش گرا نوعی از طراحی است که سایت را متناسب با دستگاهی که آن را باز می کند نمایش می دهد.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد