درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 11:07   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2517صفحه نخست » جهان روابط عمومیسه شنبه، 8 مهر 1399 - 10:29
ویژگی های یک متخصص حرفه ای روابط عمومی
ترجمه زهرا بابازادگان - متخصصان روابط عمومی باید خیلی سریع با تغییرات منطبق شوند. رسانه های اجتماعی و تغییر مقررات دو عامل بزرگ هستند که می توانند یک برنامه روابط عمومی را وادار به تغییر مسیر و یا ایجاد موقعیت هایی نمایند که نیازمند متخصصان روابط عمومی با مهارت و سرعت عمل بالا هستند.
  

شارا، -  اسکات سیگنور از شرکت ارتباطات مَتِر نظرات خود را درباره ویژگی های متخصصان موفق روابط عمومی ارایه می کند.
 تعدادی از این ویژگی ها در زیر آمده است:


 • دارای تفکر حرفه‌ای

کارگزاران هوشمند روابط عمومی لازم است قبل از حرکت رو به جلو در هر فعالیت روابط عمومی یک هدف نهایی را در ذهن داشته باشند. در آغاز هر کمپین از خود بپرسید: "ما (سازمان) به چه چیزی می خواهیم دست یابیم؟"


 • انعطاف پذیر، چالاک، حرکت با جریان

متخصصان روابط عمومی باید خیلی سریع با تغییرات منطبق شوند. رسانه های اجتماعی و تغییر مقررات دو عامل بزرگ هستند که می توانند یک برنامه روابط عمومی را وادار به تغییر مسیر و یا ایجاد موقعیت هایی نمایند که نیازمند متخصصان روابط عمومی با مهارت و سرعت عمل بالا هستند.


 • مهارت نویسندگی

کیفیت محتوا عامل اصلی در فعالیت های وب سایت و مهمتر از همه ایجاد خوانندگان دائمی و وفادار است. به همین دلیل، متخصصان روابط عمومی باید مهارت نویسندگی و توانایی داستان سرایی خود را بهبود دهند. (پی آر ویک)

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد