درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 دی 1397 - 16:05   

سه تفاوت بین آدم مغرور و فرد با وقار

  سه تفاوت بین آدم مغرور و فرد با وقار


ادامه ادامه مطلب یک

حسین محب اهری، بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون درگذشت

  حسین محب اهری، بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون درگذشت


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398

  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


ادامه ادامه مطلب سه

رفتاری که گوگل با لینک‌ها دارد

  رفتاری که گوگل با لینک‌ها دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  محدودیت های روابط عمومی سنتی
  آنچه باید بدانیم!/ تعریف روابط عمومی
  گزارش مجمع جهانی اقتصاد از «ریسک‌های جهان» در سال ۲۰۱۹
  مجمع جهانی اقتصاد
  گردهمایی روابط عمومی اداره های جغتای
  مارتی، ربات کنترل از راه دوری که مواظب تمیزی فروشگاه‌هاست
  مدیرعامل بانک ملی ایران: روابط عمومی فعال و تهاجمی مطلوب ماست
  مدیر روابط‌عمومی ‌نظام‌‌ پزشکی‌ از سمت خود کناره گیری کرد
  کارگروه ارتباطات و اطلاع رسانی شهرستان ملایر برگزار شد
  اثرات منفی تبلیغات تجاری در برنامه‌های کودک: تبلیغات صدا و سیما برای جسم و جان کودکان مضر است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25140صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیشنبه، 16 مرداد 1395 - 16:59
حمایت ویژه از نشریات حوزه محیط زیست، وقف و کتابخوانی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از حمایت وی‍ژه از نشریات حوزه خیریه و وقف در بسته حمایتی سال ٩۵ خبر داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از حمایت وی‍ژه از نشریات حوزه خیریه و وقف در بسته حمایتی سال ٩۵ خبر داد.


حسین انتظامی با اشاره به رویکردهای حمایتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حمایت از نشریات تخصصی و با موضوعات خاص گفت: علاوه بر هفت حوزه‌ای که درسالهای ٩٣و ٩۴ (قرآن و معارف، دفاع مقدس و ایثار، اقتصاد مقاومتی، ترویج علم، زبان و ادبیات فارسی، سبک زندگی ایرانی-اسلامی و…)، از حمایت ویژه وزارت فرهنگ و ارشاد برخوردار بوده‌اند، امسال نشریات تخصصی یا اختصاصی در حوزه «محیط زیست، خیریه و وقف، کتابخوانی، آزادی اطلاعات و گردشگری با رویکرد جذب گردشگر خارجی» نیز از حمایت‌های خاص برخوردار خواهند شد.


معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، با اشاره به تغییر الگوی مصرف رسانه‌ای، ضمن اشاره به جایگزینی رسانه‌های مدرن نسبت به رسانه های سنتی، گفت: در فضای فعلی و افق پیش رو، سه نوع رسانه نه تنها با تهدید مواجه نیستند بلکه، فرصت تازه‌ای در اختیارشان قرار گرفته؛ رسانه های بین المللی، محلی و تخصصی.


وی توضیح داد: این دسته از رسانه‌ها به دلیل رویکرد و ماهیت فعالیت حرفه‌ای با وجود استفاده مردم از فناوری‌های روز و رسانه‌های مدرن، همچنان می‌توانند با تکنیک‌هایی، مخاطب و بازار خود را داشته باشند.


معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علت اصلی تاکید وزارت ارشاد در سه سال گذشته بر حمایت از نشریات تخصصی و محلی را نیز بر همین مبنا و با هدف تقویت این نشریات و گستره مخاطبان آن عنوان کرد.

 

انتظامی که به خیریه شهر امید نیکان و هفته نامه «شهر امید» رفته بود ضمن بازدید از این مجموعه و گفتگو با تحریریه و مدیران این مجموعه، با اشاره به زمینه انتشار و توزیع این نشریه، از صفت «برکت» در کارهای خیریه یاد کرد و گفت: مطابق آموزه های دینی، کارهایی ماندگار می‌شود که با اخلاص و حذف انگیزه ‌های فردی انجام شود و از آنجا که مبدا و مقصد نشریه شما، حرکت در مسیر مسئولیت اجتماعی با هدف دستگیری و یاری مردم نیازمند است، موفق و ماندگار خواهد شد.


وی ضمن قدردانی از انتشار این هفته نامه نوپا فعالیت رسانه‌ای با محوریت مسئولیت اجتماعی را در شرایط فعلی کشور بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: تا زمانی که فعالیت‌‌های خیریه و عام المنفعه، رنگ و بوی حزبی و سیاسی به خود نگیرد، هم تاثیرگذار است و هم منشاء جذب خیر و برکت.


انتظامی، «الگو سازی و شبکه سازی» را از جمله مهمترین دستاوردهای یک رسانه تخصصی در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی عنوان کرد و یادآور شد: کمترین محصول مجموعه رسانه‌ای و خیریه‌ای شما می‌تواند نمایش واقعی رفتارهای انسانی در جامعه باشد و بیانگر این نکته که روح یاری رسانی و جوانمردی در کشور زنده است که این تصویرسازی، به طور عملیاتی موجب ترویج فرهنگ امداد اجتماعی خواهد شد.


وی در عین حال تصریح کرد: این مجموعه می‌تواند آموزش خبرنگاران تخصصی حوزه خود را دنبال کند و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم حامی دوره‌ های آموزشی تخصصی و مورد نیاز فضای رسانه‌ای در کشور است چرا که مباحث مربوط به آسیب‌های اجتماعی و گستردگی و تنوع موضوعات آن، نیازمند خبرنگاران خبره و با حساسیت بالاست.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مقاله روزنامه نگار نباید «ترتیب داده شده از قبل» و القاء و یا به خواست شخص ثالث باشد


  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


  سومین نشست اعضای کارگروه روابط عمومی های فدراسیون های ورزشی برگزار شد


  اثرات منفی تبلیغات تجاری در برنامه‌های کودک: تبلیغات صدا و سیما برای جسم و جان کودکان مضر است


  مدیرعامل بانک ملی ایران: روابط عمومی فعال و تهاجمی مطلوب ماست


  کتاب رسانه اجتماعی برای ارتباط استراتژیک


  کاربرد جلسات‌ گروهی‌ در روابط عمومی


  کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر می شود


  آشنایی با فعالیت های دکتر حسن ربیعی


  سومین اجلاس مدیران و رؤسای روابط عمومی صنعت پتروشیمی برگزار شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: پنج ویژگی یک متخصص روابط عمومی ممتاز