درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 16:35   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25058صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیدوشنبه، 11 مرداد 1395 - 12:04
شماره 39 فصلنامه کارگزار روابط عمومی ویژه یازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی منتشر شد
شماره 39 فصلنامه کارگزار روابط عمومی با موضوع ویژه نامه یازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شد.
  

شماره 39 فصلنامه کارگزار روابط عمومی ویژه یازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی منتشر شد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، شماره 39 فصلنامه کارگزار روابط عمومی با موضوع ویژه نامه یازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شد.

 

سرمقاله با موضوع «توسعه تاثیرات جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی، نوآوری و برنامه ریزی» به قلم سردبیر نشریه، مهدی باقریان می باشد.

 

این ویژه نامه در ابتدا به بخش آرا و نظرات هیئت داوران در بخش های مختلف همچون برنامه انتشاراتی، گزارش، مصاحبه، خبر،  صفحه آرایی، عکس، کتاب، بروشور و کاتالوگ، پوستر، تیزر و فیلم، پژوهش، تبلیغ  مکتوب، کارشناس برتر انتشارات،ویژه نامه، ارتباطات الکترونیک می پردازد.

 

جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی از گام اول تا گام یازدهم، شاخص های سنجش و ارزیابی آثار انتشاراتی، گزارش کامل دهمین و یازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی به همراه آرا و نظرات هیات داوران، گفت و گو با اساتید و متخصصان روابط عمومی، مقالات و نکات کاربردی درباره کتاب و گزارش کامل دومین همایش و جشن روز ملی ارتباطات و روابط عمومی از بخش های این فصلنامه می باشد.

 

در بخش پایانی فصلنامه به معرفی تازه های نشر که توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی به زیور چاپ آراسته شده است، می پردازد.

 

انتهای پیام/ بهنام امینی

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد