درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 19 تیر 1399 - 18:55   

بهترین هدفون

  بهترین هدفون


ادامه ادامه مطلب یک

بهترین گوشی هوشمند

  بهترین گوشی هوشمند


ادامه ادامه مطلب دو

پیدایش میز خبر و صفحه حوادث

  پیدایش میز خبر و صفحه حوادث


ادامه ادامه مطلب سه

آمازون ۲ میلیارد دلار در صنعت انرژی پاک سرمایه‌گذاری می‌کند

  آمازون ۲ میلیارد دلار در صنعت انرژی پاک سرمایه‌گذاری می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گفت و گوی مدیر عامل بانک رفاه با باشگاه خبرنگاران جوان
  گفت و گوی مدیر عامل بانک رفاه با خبرگزاری ایسنا
  روابط عمومی ها و مهارت لابیگری
  اینترنت «۴جی» با بالن‌های گوگل به آسمان کنیا رفت
  گوگل پلاس رسما تعطیل شد
  تقویم روز ارتباطات/ بازداشت «جودیت میلر» خبرنگار نیویورک تایمز و اظهار نظرهای مختلف درباره تصمیم هیات منصفه و قاضی
  تقویم روز ارتباطات/ داستان مخالفت ساواک با سردبیر شدن صالحیار و ریش گرو گذاردن سناتور مسعودی نزد شاه
  مایکروسافت و زوم ارائه اطلاعات کاربران به دولت هنگ‌کنگ را متوقف کردند
  ارتباط موثر بدون محتوای مناسب شکل نمی گیرد!
  فاکتورهای تأثیر مثبت بر اعتبار و خوشنامی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25058صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیدوشنبه، 11 مرداد 1395 - 12:04
شماره 39 فصلنامه کارگزار روابط عمومی ویژه یازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی منتشر شد
شماره 39 فصلنامه کارگزار روابط عمومی با موضوع ویژه نامه یازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شد.
  

شماره 39 فصلنامه کارگزار روابط عمومی ویژه یازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی منتشر شد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، شماره 39 فصلنامه کارگزار روابط عمومی با موضوع ویژه نامه یازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شد.

 

سرمقاله با موضوع «توسعه تاثیرات جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی، نوآوری و برنامه ریزی» به قلم سردبیر نشریه، مهدی باقریان می باشد.

 

این ویژه نامه در ابتدا به بخش آرا و نظرات هیئت داوران در بخش های مختلف همچون برنامه انتشاراتی، گزارش، مصاحبه، خبر،  صفحه آرایی، عکس، کتاب، بروشور و کاتالوگ، پوستر، تیزر و فیلم، پژوهش، تبلیغ  مکتوب، کارشناس برتر انتشارات،ویژه نامه، ارتباطات الکترونیک می پردازد.

 

جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی از گام اول تا گام یازدهم، شاخص های سنجش و ارزیابی آثار انتشاراتی، گزارش کامل دهمین و یازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی به همراه آرا و نظرات هیات داوران، گفت و گو با اساتید و متخصصان روابط عمومی، مقالات و نکات کاربردی درباره کتاب و گزارش کامل دومین همایش و جشن روز ملی ارتباطات و روابط عمومی از بخش های این فصلنامه می باشد.

 

در بخش پایانی فصلنامه به معرفی تازه های نشر که توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی به زیور چاپ آراسته شده است، می پردازد.

 

انتهای پیام/ بهنام امینی

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تاثیرات بازاریابی ارتباطات روابط عمومی بر تعامل برند در رسانه اجتماعی


  پیدایش میز خبر و صفحه حوادث


  ریشه روابط عمومی سیاسی در جمهوری اسپین


  تقویم روز ارتباطات/ نظر جهانی ناشران: روزنامه «کم تیراژ» نشریه ای خصوصی (پامفلیت) است، نه عمومی


  تقویم روز ارتباطات/ لاینوتایپ در ایران، 72 سال پس از آمریکا!


  تقویم روز ارتباطات/ بازداشت «جودیت میلر» خبرنگار نیویورک تایمز و اظهار نظرهای مختلف درباره تصمیم هیات منصفه و قاضی


  تقویم روز ارتباطات/ روزی که عکس های نبرد مرگبار «گتیسبورگ» انتشار یافت و فتو ژورنالیسم پا به عرصه وجود گذارد


  ارتباط موثر بدون محتوای مناسب شکل نمی گیرد!


  تقویم روز ارتباطات/ داستان مخالفت ساواک با سردبیر شدن صالحیار و ریش گرو گذاردن سناتور مسعودی نزد شاه


  معرفی کتاب/ «اصول» موفقیت در کار و زندگی، از نگاه یک مدیر موفق


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی با موضوع کرونا