درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 15:01   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی اعلام شد
  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت
  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد
  راهنمای کوتاه بحران
  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد
  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25056صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 11 مرداد 1395 - 11:27
رییس شورای سیاست‌گذاری چهارمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌ عمومی
مدیریت ارتباطات درون سازمانی لازمه حرکت بسوی روابط ‌عمومی حرفه‌ای است
  

رییس شورای سیاست‌گذاری چهارمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌ عمومی

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مدیریت ارتباطات درون سازمانی، بحش مهمی از ساختار ارتباطی سازمان و لازمه حرکت بسوی روابط ‌عمومی حرفه‌ای است.

سیدغلامرضا کاظمی‌دینان رییس شورای سیاست‌گذاری چهارمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌ عمومی با بیان این مطلب افزود: غفلت از اعمال مدیریت ارتباطات درون سازمانی، موجب ابتر ماندن بخشی از وظایف متولی اصلی این حوزه یعنی روابط‌ عمومی سازمان خواهد شد.

کاظمی‌دینان گفت: مدیران روابط‌ عمومی باید به این نکته توجه داشته باشند که تنها دستیابی به راهکارها و ایده‌های سودمند و گره‌گشا برای موفقیت این بخش استراتژیک در سازمان کافی نیست و چنانچه آنها نتوانند نحوه صحیح پیاده‌سازی آن را برای همکاران خود تشریح کنند، تنها به نیمی از وظیفه راهبری خود عمل کرده‌اند و نتوانسته‌اند به درستی در راستای پیشبرد اهداف سازمان گام بردارند.

رییس شورای سیاست‌گذاری چهارمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌ عمومی ادامه داد: با توجه به این موضوع، مدیریت ارتباطات درون سازمانی و ایجاد ارتباط اثربخش مابین مدیران و همکاران، علاوه بر کمک به حرکت رو به رشد روابط‌ عمومی‌ها بسوی حرفه‌ای‌گرایی و تاثیرگذاری بیش از پیش آن در سازمان، دستیابی به اهداف و استراتژی‌های تعیین شده مشکل نخواهد بود.

وی افزود: بدیهی است اثربخشی اقدامات در این حوزه مستلزم درک متقابل و هماهنگی کامل میان مدیریت ارشد و روابط‌ عمومی است.

لازم به ذکر است چهارمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌ عمومی 13 شهریورماه سالجاری با محورهای حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی؛ اصول و مبانی، تکنیک‌های ارتباطات خلاق، مدیریت تحلیل و پایش افکارعمومی، مدیریت هویت برند، تشریفات نوین به همراه پنل تخصصی برنامه‌ریزی شناور در روابط‌ عمومی (چالش تغییرات مدام مدیران روابط عمومی)  برگزار می‌شود.

علاقمندان به این کنفرانس می‌توانند با مراجعه به سایت i-pr.ir و یا تماس با شماره تلفن 88807453، نسبت به کسب اطلاعات بیشتر اقدام نمایند.

 

منبع: ستاد خبری چهارمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌ عمومی

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد