درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 21:42   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25035صفحه نخست » یکشنبه، 10 مرداد 1395 - 10:41
۲۵روش افزایش لایک و تعداد فالوئر در شبکه‌های اجتماعی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- برای این که گزینه لایک شبکه اجتماعی‌تان را در وب‎سایت خود قرار دهید، نیازی نیست که برنامه‎نویس ماهری باشید. احتمال دارد شخصی که از وب‎سایت شما بازدید می‌کند یکی از آن چند صد میلیون نفری باشد که در روز وارد حساب شبکه اجتماعی خود شده است و بدین طریق شما یک فالوئر را به آسانی به دست می‌آورید.
  

دکمه لایک و به اشتراک گذاری (share) صفحه شبکه اجتماعی خود را در وبسایت‌تان بگنجانید
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- برای این که گزینه لایک شبکه اجتماعی‌تان را در وب‎سایت خود قرار دهید، نیازی نیست که برنامه‎نویس ماهری باشید. احتمال دارد شخصی که از وب‎سایت شما بازدید می‌کند یکی از آن چند صد میلیون نفری باشد که در روز وارد حساب شبکه اجتماعی خود شده است و بدین طریق شما یک فالوئر را به آسانی به دست می‌آورید.

شبکه‌های اجتماعی خود را با هم همگام کنید.
تمام حساب‌های کاربری خود در شبکه‌های اجتماعی مختلف را با انتخاب گزینه integration همگام کنید. این کار به شما اجازه می‌دهد تا پستی را که به عنوان مثال در اینستاگرام می‌گذارید، به طور همزمان در سایر شبکه‌ها نیز قرار دهید. بدین شکل زحمت شما کمتر می‌شود و به طور مرتب همه شبکه‌های اجتماعی‌تان فعال باقی می‌مانند.

از گراف جستجوی شبکه اجتماعی استفاده کنید (این سلاح پنهان شماست)
یکی از فالوئرهای خود را در مرکز شبکه‌ای تارعنکبوتی تصور کنید. جستجو بر مبنای گراف به شما اجازه می‌دهد تا از طریق شناخت دیگر پیج‌های لایک شده توسط آن فرد، او را بهتر بشناسید. این اطلاعات به شما کمک می‌کند تا دریایی از افراد با ذهنیت مشابه را پیدا کنید. این روشی جالب و نبوغ آمیز برای گسترده‌ترکردن شبکه اجتماعی‌تان است.

خدمات اختصاصی ارائه دهید
با پاداش‌هایی واقعی مسیرتان به سوی لایک بیشتر را هموارتر کنید. یک رستوران مکزیکی زنجیره‌ای فقط و فقط در صفحه شبکه اجتماعی خود اعلام کرد که در یکی از شعبات، بوریتوی رایگان عرضه می‌شود. با این کار سیل فالوئر و لایک به سوی این صفحه جاری شد. چه کسی یک بوریتوی رایگان را نادیده می‌گیرد؟

همکار پیدا کنید
کسب‌و‌کارهایی را پیدا کنید که خدماتی مکمل خدمات شما را انجام می‌دهند. به عنوان مثال، یک فروشنده لوازم آرایشی می‌تواند با صفحه اختصاصی یک آرایشگاه همکاری کند. کسب‌و‌کارهایی با تعداد فالوئر مشابه پیدا کنید و با پیشنهاد تبادل تبلیغاتی، مسابقه و اسپانسرینگ به آن‎ها نزدیک شوید. این کار آسان‌ترین کار ممکن برای دو برابر کردن تعداد فالوئرهای‎تان است.

لینک پیج کاری‌تان را در صفحه خصوصی خود نشر دهید
می‌توانید مطالبی را از پیج کاری خود به صفحه خصوصی‌تان بفرستید تا دوستان‎تان از آن پیج باخبر شوند. ضمنا از تمامی کارکنان‎تان بخواهید که در بخش مشخصات شغلی صفحه اجتماعی خود، لینک پروفایل شما را قرار دهند.

محتوای جدید و مرتبط قرار دهید
این کار نیازمند کمی تفکر است. شاید به اشتراک ‎گذاری محتوای ایجاد شده توسط افراد دیگر بخشی از استراتژی ارزشمند شما باشد، اما مطمئن شوید که دانش و نگرش خود را نیز با دیگران به اشتراک می‌گذارید. ضمنا محتوای جالب، از قبیل متن‌ها و عکس‌های سرگرم‌کننده خیلی بیشتر از محتوای تبلیغاتی به اشتراک گذاشته می‌شود. از این ویژگی خاص بهره ببرید.

به طور مرتب ایمیل‌ها وشماره تلفن‌های مشترکین شرکت‌تان را با شبکه مجازی خود همگام کنید
با توجه به ضروری بودن ارائه ایمیل به شبکه‌های اجتماعی می‌توانید با همگام‎ سازی لیست ایمیل‌های مشترکین شرکت با صفحه مجازی‌تان، آن‎ها را در آن شبکه بیابید. همچنین برخی از افراد شماره تلفن‌شان را نیز در پروفایل خود قرار می‌دهند؛ بنابراین با همگام ‎سازی لیست ایمیل‌ها و شماره تلفن‌های مشترکین می‌توانید فالوئرهای زیادی به دست آورید.

در بخش «تماس با ما»ی وب‎سایت‌، صفحات اجتماعی‌تان را نیز معرفی کنید.
بازدیدکنندگان سایت از این طریق به شما دسترسی دارند؛ بهتر است روش‌های دیگر ارتباطی را نیز به آن‎ها معرفی کنید. لیست کامل و لینک تمام شبکه‌های اجتماعیرا که در آن فعال هستید، در بخش «تماس با ما» قرار دهید.

پاسخگو باشید
ارسال محتوای جالب فقط بخشی از ماجراست. شما باید به شکلی منظم به سوالات، نظرات و شکایات پاسخ دهید.

مسابقه برگزار کنید
برگزاری مسابقات یکی از بهترین روش‌های ایجاد انگیزه در فالوئرها، جذب فالوئر و افزایش تعداد لایک است.

دیگران را پیدا و دنبال کنید
فقط منتظر نباشید که مردم به جستجوی شما بیایند؛ به صفحات مشابه بروید و افرادی که پست‌هایی نظیر پست‌های شما را لایک کرده ‎اند، پیدا و دنبال کنید.

از هشتگ‌های مرتبط استفاده کنید.
سعی کنید تا حد ممکن از هشتگ‌های مرتبط استفاده کنید. یکی از بهترین راه‌های موجود برای جذب فالوئرهای متعهد این است که آن‎ها را با هشتگ‌های جستجو شده‎ شان به پیج خود بکشانید.

روی شبکه‌های معدودی متمرکز شوید
بهتر است به جای آن که در چندین شبکه اجتماعی عضو شوید و حضور کمرنگی داشته باشید، در یک یا دو شبکه حضور مفید و فعالانه ‎تری داشته باشید. متمرکز باشید.

حضور مداوم داشته باشید
به تناوب مطالبی را پست کنید اما اجازه ندهید که این کار باعث ارسال مطالب بی‎ کیفیت شود. مطالب جالب و مفیدی را ارسال کنید که مخاطبین‎تان دوست دارند.

مشتریان حضوری خود را تشویق به دنبال‎کردن شما در شبکه‌های اجتماعی کنید.
به مشتریان‎تان انگیزه بدهید تا عضو شبکه اجتماعی شما شوند و بدین شکل از تخفیفات یا مزایای ویژه آن بهره ببرند.

شوخ ‎طبع باشید
برانگیختن احساسات (مثبت یا منفی) از طریق پست‌های ارسالی روشی عالی برای افزایش به اشتراک ‎گذاری است؛ اما ارسال پست‌های طنزآمیز و شاد تعداد اشتراک ‎گذاری بالاتری را برای‎تان به ارمغان خواهد آورد.
 
مطالب افراد دیگر را به اشتراک بگذارید
پست ها، عکس‌ها وتوییت‌های افراد دیگر را به اشتراک بگذارید تا آن‎ها نیز مایل به share کردن محتوای شما شوند.

شخص با ارزشی در شبکه اجتماعی لینکدین باشید
اگر نظرات مفیدی در این شبکه ارائه دهید، اعضای آن علاقه ‎مند می‌شوند تا بیشتر از شما بشنوند و بدین طریق به دیگر صفحات اجتماعی شما سر می‌زنند.

هدفمند باشید
اهداف مشخص و کوتاه مدتی را برای خود تعیین کنید تا بدانید که در طی یک بازه زمانی مشخص می‌خواهید به چه تعداد فالوئر برسید. بدین‎گونه تمرکز خود را از دست نمی‌دهید و شانس رسیدن به هدف موردنظر را خواهید داشت.

بهترین عکس‎ های‎تان را در اینستاگرام بگذارید
تا امروز مردم بیش از ۲۰ میلیارد عکس در صفحات اینستاگرام شان گذاشته اند. به همین دلیل ارسال حجم زیادی از عکس‌های بی‎ کیفیت راه به جایی نمی‌برد. چهار تا شش عکس برتر خود را انتخاب و در طی روز ارسال کنید.

به سوالات مردم در صفحات دیگر پاسخ دهید
بسیاری از برندهای بزرگ و شناخته شده سوالات فالوئرهای خود را بی‎پاسخ می‌گذارند. شما می‌توانید با پاسخی صادقانه و مفید به آن‎ها کمک کنید. فراموش نکنید برای این کار با صفحه اجتماعی شغلی‌تان پیام بگذارید تا فالوئرهای بیشتری را جذب کنید.

نام کاربری خود را تغییر ندهید.
اگر می‌خواهید مردم با جستجوی نام کاربری‌تان شما را پیدا کنند، مطمئن شوید که نام کاربری‌تان با نام برندتان همسو و یکسان باشد. از مخفف ‎سازی نام کاربری جدا خودداری کنید و از تغییر گاه به گاه آن نیز بپرهیزید.

از فیلترهای تصویری مناسبی استفاده کنید.
برخی از فیلترهای محبوب نقش بیشتری در دیده شدن عکس‌های شما دارند. محبوب‌ترین فیلترهای عکس عبارتند از: حالت نرمال (بدون فیلتر)،Mayfair، Inkwell، Valencia، Earlybird، X-pro ll، Amaro، Rise، Hudson.

در زمان مناسبی از روز مطالب‎تان را ارسال کنید.
شما باید زمان مناسب ارسال پست را در نظر داشته باشید. بررسی کنید و ببینید چه زمانی بیشترین لایک را دریافت کرده‌اید. معمولا مردم در زمان تعطیلات و استراحت بیشتر به سمت گوشی‌های هوشمند خود کشیده می‌شوند و به چک کردن شبکه‌های اجتماعی می‌پردازند. این موضوع برای دیده شدن عکس‎ه ای‎تان اهمیت زیادی دارد.
منبع: خلاقیت
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد