درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 - 19:00   

برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد

  برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

فهرست سخنرانان هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران اعلام شد

  فهرست سخنرانان هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران اعلام شد


ادامه ادامه مطلب دو

فعالیت ۴۷ هزار فروشگاه ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام

  فعالیت ۴۷ هزار فروشگاه ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا

  فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  طرح نسخ الکترونیک پزشکان آغاز شد
  مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی: روابط عمومی آموزش و پرورش ویترین نظام تعلیم و تربیت است
  اخراج یک خبرنگار در پی اظهارنظر در توییتر
  باورپذیری، اعتمادسازی و پاسخگویی نیاز امروز صنعت بیمه کشور
  توهم دانایی زیر انباشت داده‌ها
  فراخوان یادداشت و جستار برای شماره دوم (پاییز و زمستان ۹۹) نشریه مطالعات نوین ارتباطی
  فعالیت ۴۷ هزار فروشگاه ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام
  چند قدم اساسی برای تقویت اراده و انضباط شخصی
  انتصاب مدیر روابط عمومی شرکت آریا ساسول
  اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی شهرستان نظرآباد انتخاب شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25032صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 10 مرداد 1395 - 10:25
روابط عمومی‌های کاشان با ارزش‌های خبری آشنا شدند
بخش نخست کارگاه آموزش خبرنویسی برای روابط عمومی و رسانه‌های کاشان که به ابتکار شهرداری کاشان برپا شده‌است، صبح و بعد از ظهر چهارشنبه ۶ مرداماه در سالن اجتماعات آتش‌نشانی کاشان برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، در بخش نخست این کارگاه که با تدریس «علیرضا کتابدار» برگزار شد، مفاهم ارزش‌ و عناصر خبر با معرفی برخی مصادیق در مورد آن‌ها از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ مورد بحث، مصداق‌گویی و آموزش قرار گرفت.

همچنین از ساعت ۱۴ تا ۱۶:۳۰ بعد از ظهر نیز بحث «لید» و انواع آن با مصادیق و مثال‌های مشخص پیرامون آن توسط مدرس کارگاه و آموزش‌گیران مورد بحث و آموزش قرار گرفت.

در بخش نخست این کارگاه که در دو نوبت صبح و بعد از ظهر امروز برگزار شد، حدود ۲۰ نفر از کار‌شناسان روابط عمومی‌های ادرات کاشان، به همراه تعدادی از خبرنگاران رسانه‌های خبری حضور داشتند.

بخش دوم این کارگاه که به مباحث دقیق و حرفه‌ای‌تری در حوزه خبر و رسانه می‌پردازد، فردا پنج‌شنبه با تدریس استاد کتابدار برگزار خواهد شد.

 

منبع: کاشان نیوز

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  در مصاحبه با دکتر عادل میرشاهی: محتوا در روابط‌عمومی تغییر جدی یافته است


  توصیه استاد دانشگاه ملی سنگاپور در مورد هوش مصنوعی


  مسئولیت اجتماعی روابط عمومی در عصر کرونا (راهبردها و کاربردها)


  آمار تجارت ایرانی در اینستاگرام


  چند مهارت نرمی که هر فریلنسر موفق باید داشته باشد


  دومین نشست هم‌اندیشی مدیران گروه روابط‌عمومی‌های شرکت مس برگزار شد


  روابط عمومی برای دوران پساکرونا


  انتصاب مدیر روابط عمومی شرکت آریا ساسول


  آیا جرح و تعدیل محتوا در شبکه‌های اجتماعی کار درستی است؟


  برگزاری جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا شهرستان البرز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد