درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 12:13   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25018صفحه نخست » جهان روابط عمومییکشنبه، 10 مرداد 1395 - 10:36
مشارکت‌ها در امر آموزش: بررسی کار کمیسیون آموزش روابط عمومی
مارسیا دابلیو دیستاسو - زمینۀ روابط عمومی در ده سال گذشته تحوّل و تکامل زیادی یافته، بنابراین توصیه‌های روزآمد کاملاً مورد نیاز است. مثلاً، در گزارش 2006 آمده است که تعداد دوره‌های آموزشی آنلاین برای روابط عمومی چندان زیاد نیست و دورۀ کامل آموزشی آنلاین در سطح کارشناسی وجود ندارد، امّا امروز می‌دانیم که اکثر دانشگاه‌ها دارای چندین دورۀ آنلاین روابط عمومی هستند و بسیاری رشتۀ کامل آنلاین دارند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- از سال 1975، کمیسیون آموزش روابط عمومی (CPRE) در خطّ مقدّم آموزش روابط عمومی از طریق انتشار توصیه‌های مبتنی بر پژوهش بوده که هیأت مستقلّ مربّیان و مدّرسان و شاغلان روابط عمومی شناسایی کرده‌اند. امروز، کمیسیون مزبور متشکّل از 65 دانشگاهی و متخصّص از دانشگاه‌ها، سازمان‌ها و انجمن‌ها است.


گزارش‌های گذشتۀ کمیسیون، به عنوان منبع پیشرو، نگاهی دقیق بر آموزش روابط عمومی به دانشجویان دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد را تأمین کرده است. گزارش سال 2012 (http://www.commpred.org/educatingforcomplexity/index.php) آموزش روابط عمومی در سطح کارشناسی ارشد نقش رهبری در تأمین معیارهایی جهت تعداد بیشتری از برنامه‌های آموزش روابط عمومی در سطح جهان به عهده گرفت، که بسیاری از آنها در ده سال گذشته آغاز شدند. گزارش (http://www.commpred.org/theprofessionalbond/index.php) سال 2006 آموزش در سطح کارشناسی هنوز در کمک به تثبیت موازین تأسیس بیش از 340 بخش انجمن دانشجویی روابط عمومی آمریکا (PRSSA) مورد استفاده است.

در سپتامبر 2016، دست به نظرخواهی برای دانشگاهیان و نیز متخصّصان خواهیم زد که بر این گزارش تأثیر خواهد گذاشت. با تلاش جهانی، کمیسیون، در مقام رهبر در آموزش روابط عمومی، با کمک به دانشگاه‌ها و مدارس عالی در سراسر جهان برای آماده سادن دانشجویان برای کسب مشاغلی در روابط عمومی به خدمات خود ادامه خواهد داد.

 

زمینۀ روابط عمومی در ده سال گذشته تحوّل و تکامل زیادی یافته، بنابراین توصیه‌های روزآمد کاملاً مورد نیاز است. مثلاً، در گزارش 2006 آمده است که تعداد دوره‌های آموزشی آنلاین برای روابط عمومی چندان زیاد نیست و دورۀ کامل آموزشی آنلاین در سطح کارشناسی وجود ندارد، امّا امروز می‌دانیم که اکثر دانشگاه‌ها دارای چندین دورۀ آنلاین روابط عمومی هستند و بسیاری رشتۀ کامل آنلاین دارند.

 

در حالی که انتظار داریم دروس اصلی که آموزش داده می‌شود به همین حالت باقی بماند، محتمل است که شاهد قدری تغییرات در مهارت‌هایی که دانشجویان باید کسب کنند و خصوصیاتی باشیم که برای مشاغل بعد از فارغ‌التّحصیلی مورد نیاز است. لحظۀ هیجان‌انگیزی در روابط عمومی است، و کمیسیون آموزش روابط عمومی منبع و منشأ عظیمی برای کمک به مربّیان و مدرّسان است که همگام با حرفه پیش بروند.


دکتر مارسیا دابلیو دیستاسو مدیر انستیتو مرکز پژوهش رسانه‌های اجتماعی روابط عمومی و استادیار در دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا است.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد