درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 18:23   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX
  نوآورترین شرکت‌های جهان در سال 2024
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 250صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابییکشنبه، 20 فروردین 1391 - 13:31
کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر شد
کتاب سال روابط عمومی ایران(1390) توسط انجمن متخصصان روابط عمومی و با همکاری کاوشگران روابط عمومی در 160صفحه منتشر شد.
  

کتاب سال روابط عمومی ایران(1390) انجمن متخصصان روابط عمومی با همکاری کاوشگران روابط عمومی و شرکت پویندگان توسعه پارس با مدیریت محمد خجسته نیا در 160صفحه منتشر شد.
 در بخش «مصاحبه» این کتاب با پروفسور یحیی کمالی پور و جیمز گرانیگ استاد مطرح روابط عمومی و نظریه پرداز شاخص جهانی گفت‌و‌گوهایی انجام شده است.
 همچنین مصاحبه با ریچارد لینینگ رییس سابق انجمن بین‌المللی روابط عمومی با تلاش عاطفه پاشازاده انجام شده است.
 در بخش مقاله تحقیقی( پژوهش) نیز مطلبی با عنوان «نقش کلیدی صنعت 8 میلیارد دلاری روابط عمومی در پشت پرده تحولات بین‌المللی» به قلم سعید محمد جعفری آورده شده است.
 همچنین در بخش «مقاله‌ها» نیز مقالاتی با عناوین جهانی شدن و روابط عمومی چشم‌اندازی به آینده ترجمه مریم نورایی نژاد، روابط عمومی سیاه ؛ کلاه سیاه‌های خطرناک‌تر از ویروس استاکس‌نت،‌ علی زوار،‌ آلبینا اسانبایف و استراتژی‌های روابط عمومی موبایلی ترجمه مریم نورایی نژاد منتشر شده است.
 استاندارد‌سازی در ارزیابی و اندازه‌گیری روابط عمومی ترجمه محمد وحیدی، روابط عمومی و مدیریت بحران؛ چهار تجربه تالیف دکتر داوود زارعیان و بررسی تأثیرات رسانه‌های جدید بر روابط عمومی؛ چالش‌های زمینه‌ای، کارگزاری و آموزشی ترجمه مریم نورایی نژاد از دیگر مقالات چاپ شده در این کتاب است.
 در بخش «یاداشت‌ها» نیز مطالبی با عناوین گذار روابط عمومی از سنتی به پسامدرن به قلم اسماعیل قدیمی، روابط عمومی و غفلت از نظریه‌های ارتباطی به قلم مهدخت بروجرودی علوی،‌ پنج درس ارتباطی از اشغال وال استریت و... منتشر شده است.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد