درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 15:08   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24947صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 4 مرداد 1395 - 11:17
«رسانه ملی، اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» منتشر شد
کتاب «رسانه ملی، اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» توسط اداره کل پژوهش‌های اسلامی صداوسیما منتشر شد.
  

«رسانه ملی، اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» منتشر شد

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، روابط عمومی اداره کل پژوهش‌های اسلامی رسانه در معرفی این کتاب نوشته است: «با ظهور انقلاب اسلامی و شکل‌گیری حکومت اسلامی در ایران سخن از تلاش و کوشش برای عدم تبعیت از دشمن به میان آمد و نگاه‌ها به سمت آموزه‌های وحیانی دوخته شد. ظهور چنین حکومتی آن‌هم در منطقه آسیای جنوب غربی که از لحاظ اقتصادی و ژئوپلیتیکی دارای اهمیت بسیار زیاد است، باعث شد که نظام استکبار جهانی با تمام قوا به مبارزه با انقلاب برخیزد.

موفقیت در پیمودن گام‌های زنجیره تمدن اسلامی  و الهام‌بخش شدن حکومت اسلامی برای دیگر ملت‌ها، ضرورت نظریه‌پردازی و برنامه‌ریزی برای دستیابی به عوامل مقوم نظام یعنی اقتصاد، علم و فناوری و فرهنگ ضروری می‌نمود.

عدم موفقیت دشمنان در عرصه نظامی و تلاش ناکام آنان برای مقابله و تغییر حکومت اسلامی، دشمن را ناگزیر به ورود به عرصه‌های دیگر کرد. یکی از این عرصه‌ها که در سال‌های اخیر نیز بسیار مورد توجه دشمن بوده است، عرصه اقتصادی است.

انقلاب اسلامی مکلف به نوآوری و نظریه‌پردازی و الگوسازی در این عرصه  شد که با درایت و راهبری رهبر فرزانه انقلاب، حرکت در این مسیر آغاز شد و طی گام‌هایی که با رهنمودهای معظم له برداشته شد ایشان الگوی «اقتصاد مقاومتی» را یک الگوی علمی متناسب با نیازهای کشور و راه‌حل مشکلات اقتصادی کشور دانستند.

در این میان نقش مهم و اساسی رسانه ملی با توجه به  کارکردهای مختلف آن در حوزه‌های مختلف نظیر تبیین، ترویج و تبلیغ اصل مهم سیاست اقتصاد مقاومتی و همچنین ایجاد فضای تضارب افکار جهت راه‌یابی به اقدامات عملی - اجرایی نقش رسانه ملی را دوچندان کرد.

حضور رادیو و تلویزیون در این عرصه، مستلزم تعیین مأموریت، هدف‌گذاری صحیح، تبیین راهبردها و سیاست‌گذاری متناسب با اهداف، برنامه‌ریزی جامع محتوایی، برنامه‌سازی مطلوب و مدیریت هوشمندانه و کارآمد است.

در همین راستا اداره کل پژوهش‌های اسلامی رسانه همانند سال‌های قبل بر خود فرض دانست تا با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب با تبیین مفاهیم و مؤلفه‌ها و راهبردهای رسانه ملی در مسیر تحقق فرمان‌های مقام معظم رهبری و تبیین نقشه راه پیاده‌سازی اقتصاد مقاومتی که ریشه در اقتصاد اسلامی دارد، رسانه ملی را یاری کند.

رهنمودهای امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، مفهوم‌شناسی، ابعاد و مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی، آیات و روایات وارده در این موضوع، نقشه راه پیاده‌سازی اقتصاد مقاومتی، راهبردهای رسانه ملی در این زمینه، سوژه‌ها و ایده‌های کاربردی، کارشناسان خبره و صاحب اثر و قابل‌ استفاده در رسانه ملی و همچنین پیشنهاد منابع، مقالات و پایان‌نامه‌های نگاشته‌شده در موضوع اقتصاد مقاومتی ساختار اثر حاضر را تشکیل می‌دهد.

در این کتاب تلاش محققان و پژوهشگران عرصه دین، اقتصاد و رسانه بر آن است که مختصات اجرایی و بسترهای اقدام عملی اقتصاد مقاومتی مبتنی بر ارزش‌های اسلامی، راهکارهای رسانه‌ای، ایجاد ظرفیت‌های فرهنگی و دینی را در فرهنگ عمومی شناسایی کنند.

امید است این پژوهش ـ که حاصل تلاش فشرده استادان و پژوهشگران است ـ قدمی هرچند کوچک در زمینه‌سازی برای اقدام و عمل در مسیر رسیدن به اهداف بلند این نقشه و الگو باشد.»

 

منبع: ایرنا

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد