درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 31 مرداد 1398 - 22:46   

راه‌اندازی باشگاه مشتریان بیمه کوثر

  راه‌اندازی باشگاه مشتریان بیمه کوثر


ادامه ادامه مطلب یک

روابط بر اساس طینت انسان ها

  روابط بر اساس طینت انسان ها


ادامه ادامه مطلب دو

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

کمپین جاستین ترودو و اندرو شیر/ کدام روش در انتخابات موثرتر است؟

  کمپین جاستین ترودو و اندرو شیر/ کدام روش در انتخابات موثرتر است؟


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  رئیس اداره روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی کشور: مردم در تدام کار فرهنگی تاثیرگذار هستند
  سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان: روابط عمومی ها با اطلاع رسانی صحیح و به موقع در راستای اقناع افکار عمومی حرکت کنند
  آینده‌ نشر
  چهل و پنجمین شماره ماهنامه علمی-تخصصی مدیریت رسانه منتشر شد
  نخستین جلسه هم‌اندیشی با اصحاب رسانه و نشست خبری استاندار خراسان رضوی برگزار می‌شود
  قوانین جدید در نشست‌های خبری لیگ برتر ایران
  نقش شبکه های اجتماعی در موفقیت استارت آپ ها
  روابط بر اساس طینت انسان ها
  روابط
  مولف تبریزی برنده جایزه جهانی ۲۰۱۹ موسسه بین‌المللی روابط عمومی انگلستان شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24946صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 4 مرداد 1395 - 11:10
ایجاد رسانه‌های مجازی برای آموزش مهارت‌های سواد رسانه‌ای به مردم
سجاد خسروانیان - مدیر کانال و گروه‌های مجازی جشنواره و همایش ملی سواد رسانه‌ای و مسئولیت اجتماعی - از تشکیل کار گروه تولید و انتشار محتوای آموزشی مهارت‌های سواد رسانه‌ای در دبیرخانه دائمی جشنواره و همایش ملی سواد رسانه‌ای و مسؤولیت اجتماعی خبر داد.
  

ایجاد رسانه‌های مجازی برای آموزش مهارت‌های سواد رسانه‌ای به مردم

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، خسروانیان گفت: بر اساس تاکید مسؤولان برگزاری همایش ملی سواد رسانه‌ای و مسؤولیت اجتماعی مبنی بر ضرورت آموزش مهارت‌های سواد رسانه‌ای به عموم مردم، اکنون یک کانال و چند گروه در فضای مجازی برای گسترش سواد رسانه‌ای در جامعه ایجاد شده است.

مسؤول کمیته رسانه‌های اجتماعی جشنواره و همایش ملی سواد رسانه‌ای و مسؤولیت اجتماعی تاکید کرد: کمیته رسانه‌های اجتماعی جشنواره و همایش ملی سواد رسانه‌ای و مسئولیت اجتماعی توسط جمعی از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته ی ارتباطات و رسانه به صورت خودجوش و با هدف انجام مسؤولیت‌های اجتماعی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته‌ی ارتباطات، خبرنگاری و روابط عمومی دانشکده خبر، دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه تهران، دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه گفتمان انقلاب اسلامی با موافقت دبیر کل همایش سواد رسانه‌ای و مسئولیت اجتماعی ایجاد شده است تا پاسخگوی مطالبات مردمی در حوزه‌ی سواد رسانه‌ای باشد.

وی خاطرنشان کرد: آشنایی مردم با آسیب‌های رسانه‌های نوین، آموزش راهکارهای مصونیت از آسیب‌های فضای مجازی و تبیین نحوه‌ی استفاده از فرصت‌های فضای مجازی از جمله کارآفرینی، ثروت آفرینی و آموزش مهارت‌های زندگی مهمترین اهداف تشکیل کمیته رسانه‌های مجازی جشنواره و همایش ملی سواد رسانه‌ای و مسئولیت اجتماعی است.

وی ادامه داد: این کمیته در نظر دارد با تعامل و ارتباط سازنده با سایر مدیران رسانه‌های اجتماعی داخلی و خارجی زمینه توزیع محتوای تولید شده در دبیرخانه جشنواره و همایش ملی سواد رسانه‌ای و مسئولیت اجتماعی و تقویت بیش از پیش سواد رسانه‌ای عموم مردم را فراهم کند.

خسروانیان افزود: موضوع یادگیری و آموزش سواد رسانه‌ای باید به عنوان یک مسؤولیت اجتماعی عمومی تلقی شود تا هم مردم، هم نخبگان و هم دولتمردان به صورت خودجوش در این زمینه گام بردارند.

وی یادآور شد: علاقه‌مندان به موضوع آموزش و یادگیری سواد رسانه‌ای و مسوولیت اجتماعی و مشارکت در نهضت سواد آموزی رسانه‌ای می‌توانند از طریق کانال MLiteracy در تلگرام به این نهضت سواد آموزی بپیوندند.

همزمان با برگزاری جشنواره و همایش سواد رسانه‌ای و مسؤولیت اجتماعی در تهران، علاقه‌مندان جهت ارسال آثار و شرکت در همایش می‌توانند به نشانی اینترنتی saramad.ir مراجعه کنند.

 

منبع: ایسنا

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پوشش رسانه های درآمدزا سخت تر از همیشه شده است


  استفاده از محل کار برای افزایش انگیزه کارکنان


  کمپین جاستین ترودو و اندرو شیر/ کدام روش در انتخابات موثرتر است؟


  مولف تبریزی برنده جایزه جهانی ۲۰۱۹ موسسه بین‌المللی روابط عمومی انگلستان شد


  تاکید مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه ها بر نقش رسانه ها در شناساندن صنعت حمل و نقل هوایی


  آینده‌ نشر


  راه‌اندازی باشگاه مشتریان بیمه کوثر


  روابط


  نخستین جلسه هم‌اندیشی با اصحاب رسانه و نشست خبری استاندار خراسان رضوی برگزار می‌شود


  روابط بر اساس طینت انسان ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران