درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 14:57   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX
  نوآورترین شرکت‌های جهان در سال 2024
  چت‌بات آرنا (Chatbot Arena)
  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24922صفحه نخست » یکشنبه، 3 مرداد 1395 - 15:41
تب «پوکمون»
شرکت اپل اعلام کرد که بازی «پوکمون گو» رکورد تعداد دانلود‌ها را در بازار آی‌تونز شکسته است. اپل تعداد این دانلودها را اعلام نکرده اما گفته است که اپلیکیشن این بازی در هفته اول حضورش در بازار رکورد دانلود تمام اپلیکیشن‌های دیگر را شکسته است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شرکت اپل اعلام کرد که بازی «پوکمون گو» رکورد تعداد دانلود‌ها را در بازار آی‌تونز شکسته است. اپل تعداد این دانلودها را اعلام نکرده اما گفته است که اپلیکیشن این بازی در هفته اول حضورش در بازار رکورد دانلود تمام اپلیکیشن‌های دیگر را شکسته است.

اما پوکمون چیست که تب آن تقریبا تمام کره زمین را فرا گرفته است؟

پوکمون گو (یا همان پوکمون) یک بازی کامپیوتری بر اساس فن آوری واقعیت مجازی است. در این بازی، شرکت‌کنندگان با کمک دستگاه جهت‌یاب (جی‌پی‌اس) و همینطور دوربین موبایل، به شکار موجودات خیالی می‌پردازند. اما برای یافتن این پوکمون ها آنها باید در جهت‌های مختلف حرکت کنند. الگوریتم این بازی، بر اساس موقعیت شرکت‌کنندگان، پوکمون‌هایی را بر سر راه آنها قرار می‌دهد.

این بازی که اوایل ژوئیه امسال (تقریبا سه هفته قبل) توسط شرکت آمریکایی نیانتیک عرضه شد محصول مشترکی با کمپانی ژاپنی نینتیندو است که تاریخچه‌ای طولانی در ساخت و ارائه بازی‌های محبوب ویدویی دارد. اپلیکیشن این بازی قابل نصب در سیستم‌های هوشمند آیفون و اندروید است.

تنها در عرض سه هفته این بازی تبدیل به یک پدیده فرهنگی-فن‌آوری شده است. در اغلب شهرهای آمریکا و اروپا (و حالا در ژاپن و چین) افرادی را می‌شود دید که موبایل هایشان را جلوی صورتشان گرفته‌اند و به دنبال شکار پوکمون هستند. تب این بازی آنقدر زیاد است که افراد کیلومترها برای یافتن پوکمون بعدی راه می‌روند. این بازی به طور رایگان قابل دانلود است، اما برای پیشرفت و رفتن به مراحل بعدی می‌توان پول پرداخت کرد.

تنها در عرض سه هفته این بازی ۳۵ میلیون دلار برای سازندگانش سودآوری داشته اما از آن مهم‌تر، میزان سر زدن افراد به این اپلیکشن است. به گفته وب سایت سی نت، که یک وب سایت تخصصی در زمینه فن‌آوری کامپیوتری است،‌ تنها در عرض سه هفته این اپلیکشن به جایی رسید که افراد حتی بیشتر از فیسبوک و توییتر به آن سر می‌زنند.

یک شرکت تحلیل داده‌های مالی برآورد کرده است که در عرض یک سال آینده پوکمون سودی نزدیک به سه میلیارد دلار برای شرکت اپل به ارمغان خواهد آورد. دو سوم جویندگان پوکمون از سیستم اجرایی آی او اس (در ایفون و آی‌پد)‌ استفاده می‌کنند. این به این معناست که این جویندگان برای شکار پوکمون‌های بیشتر محصولات ارزان قیمتی مثل مهره‌های شانس،‌ و یا حتی خرید حافظه اضافه برای سیستمشان به شرکت اپل پول خواهند داد.

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انسان یا ماشین؟ مرزهای مبهم هوش مصنوعی


  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد