درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 14:50   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24896صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 2 مرداد 1395 - 13:43
حضور پارک علم و فناوری البرز در نشست مسئولین روابط عمومی پارکهای علم و فناوری کشور
پارک علم و فناوری البرز در نشست مسئولین روابط عمومی پارکهای علم و فناوری کشور و دوره آموزشی «برنامه ریزی و ارزیابی برنامه های روابط عمومی پارکهای علم و فناوری» در روز سه شنبه 29تیر حضور یافت.
  

حضور پارک علم و فناوری البرز در نشست مسئولین روابط عمومی پارکهای علم و فناوری کشور

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، در این نشست که با دوره آموزشی «برنامه ریزی و ارزیابی برنامه های روابط عمومی پارکهای علم و فناوری» همراه بود، دکتر خسرو پیری مدیرکل دفتر سیاستگذاری و برنامه ریزی امور فناوری وزارت علوم به نقش روابط عمومی ها و اهمیت آن اشاره و اظهار کرد: روابط عمومی ها، چشم و گوش و زبان یک سازمان می باشند. وی وظیفه روابط عمومی را فراتر از اطلاع رسانی دانست و افزود: روابط عمومی ها باید هم در داخل و هم خارج از مجموعه کار کنند و از این حیث حوزه فعالیت وسیعی دارند. دکتر پیری ادامه داد: روابط عمومی باید اطلاعات کافی، دقیق و شفاف از مجموعه خود داشته باشد تا حس اعتماد در مخاطبین مانند سرمایه گذاران ایجاد شود. مدیرکل دفتر سیاستگذاری و برنامه ریزی امور فناوری وزارت علوم با بیان اینکه توانایی یک مجموعه زمانی نمایان می شود که هم بتواند توانایی ارایه و هم دریافت مطالب را داشته باشد، اضافه کرد: در خصوص پارکهای علم و فناوری این روابط عمومی ها هستند که می توانند مطالب را از سوی مدیر پارک به گوش مخاطبین برسانند.

وی تصریح کرد: در واقع روابط عمومی ها باید قدرت تحلیل ارایه مطالب براساس منافع سیستم را داشته باشند. دکتر پیری گفت: ممکن است بخشی از اهداف روابط عمومی تبلیغات باشد و در واقع تبلیغات بخشی از حوزه کاری این اداره است، با این تفاوت که تبلیغات پارک و شرکتهای پارک باید کارا و واقعی باشد.

وی به نقش پارکها، دانشگاها و مراکز علمی در تحقق اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: روابط عمومی در این خصوص می توانند یاریگر مجموعه خود باشند.

مدیرکل دفتر سیاستگذاری و برنامه ریزی امور فناوری وزارت علوم با تاکید بر اینکه ارتباط شرکتها باید از طریق روابط عمومی با رئیس پارک صورت بگیرد، افزود: باید یک جریان سالمی از اطلاعات در سیستم بچرخد و روابط عمومی ها باید در همه بخش ها حضور داشته باشند.

در ادامه این نشست دکتر مهدخت بروجردی مشاور وزیر و مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم با بیان اینکه یکی از مشکلات از نظر مقام معظم رهبری در حوزه علوم انسانی بخصوص در روابط عمومی ها عدم علم بومی است، اظهار داشت: این مساله باعث شده تا ما ساختار و چارچوب مشخصی برای روابط عمومی ها نداشته باشیم.

وی با اشاره به جایگاه تبلیغات در روابط عمومی پارکهای علم و فناوری، گفت: روابط عمومی نمی تواند تبلیغات شرکتها را انجام دهد و این باید برون سپاری گردد و در عین حال یک شرکت نمی تواند بدون هماهنگی، نظارت و تایید روابط عمومی، تبلیغات رسانه ای داشته باشد و در واقع باید تبلیغات از تمام زاویا بررسی و نگاه انتقادی شود.

وی افزود: دوران تبلیغات با مفهوم سابق، گذشته است و کار روابط عمومی بسیار مهم است، در تبلیغات هدف اقناع و در نتیجه سود همراه با فریب است ولی در حوزه روابط عمومی قصد توسعه پایدار و هم جانبه و هدف نهایی آگاهی، تعامل و تفاهم است.

مشاور وزیر و مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم خطاب به مسئولین روابط عمومی ها ادامه داد: به مردم و مخاطبین باید اعتماد کرد و رویکرد ما باید واقعیت باشد چون مخاطبین فهیم هستند. پیام ما باید عقلانی باشد نه احساسی تا مخاطبین بتوانند به هدف روشن خود برسند.

دکتر بروجردی خاطرنشان کرد: روابط عمومی باید با مخاطبین خود گفتار درمانی داشته و در دسترس و معرض مخاطبین باشد تا شرکتها احساس کنند در یک فضای حمایتگرانه قرار گرفته اند.

 

منبع: سپیدار آنلاین

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد