درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 12:57   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  راهنمای کوتاه بحران
  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد
  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی
  ارتباطات ترکیبی
  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24895صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 2 مرداد 1395 - 13:40
دومین جلسه شورای روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد
دومین نشست شورای روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد با حضور مدیران روابط عمومی واحدهای دانشگاهی این استان در محل سالن پژوهشی واحد یزد برگزار شد.
  

دومین جلسه شورای روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، محمدرضا احمدزاده مدیر کل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در این نشست بیان کرد: ابلاغ بخشنامه‌ای با موضوع هدایت تحصیلی داواطلبان کنکور، تعیین سقف بودجه، ارائه راهکارها و دستور‌العملهای موجود در آن اهمیت پذیرش دانشجو را در سال تحصیلی جدید دو چندان کرده است به طوری‌که از روابط عمومی‌ها خواسته شده است که با رعایت موارد مندرج در بخشنامه به ارائه طرح‌های بدیع و خلاقانه برای معرفی هر چه بیشتر دانشگاه بپردازند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد نیز حوزه روابط عمومی در دانشگاه را حوزه سخت‌کوش و خستگی‌ناپذیر و چشم و گوش دانشگاه دانست و گفت: روابط عمومی‌ها نقش بی‌بدیل و غیر قابل انکاری در شناساندن دانشگاه به جامعه به ویژه دانش‌آموزان دارند.

دکتر معصومه طباطبایی مشکلات تعداد کم دانشجو در استان یزد را، کاهش جمعیت، پذیرش بالای دانشجویان در دانشگاه‌های سراسری کشور، نبود داوطلب غیر بومی به دلیل دایر شدن رشته گرایش‌های مشابه در استان‌های همجوار و مهمتر از همه تعدد واحدها و مراکز آموزش عالی دانست و از روابط عمومی واحدهای دانشگاهی خواست که با ارائه روش‌های جدید تبلیغات و ارائه طرح‌های نو در بیشتر شناساندن دانشگاه به جامعه کوشش کنند.

مدیران روابط عمومی واحدهای دانشگاهی استان یزد نیز با اعلام آمادگی به منظور تبیین خدمات دانشگاه در زمینه کیفیت آموزش و دستاوردها و امکانات موجود آن به دانش‌آموزان، مشکلات موجود در واحدهای دانشگاهی را بیان کردند.

از دیگر نکات مطرح شده در دومین جلسه شورای روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد، راه‌‌اندازی مبحث طوفان فکری با موضوع «راه‌های هدایت تحصیلی دانش‌آموزان و حضور آن‌ها در دانشگاه» بود که حدود 60 طرح و ایده ثبت در دو بخش اهداف کوتاه مدت و اهداف بلند مدت طبقه‌بندی شد.

 

منبع: فارس

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  راهنمای کوتاه بحران


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد