درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 16 تیر 1399 - 07:51   

با افزایش دامنه بایکوت آگهی‌ها، مدیر فیسبوک اعلام کرد که با آگهی‌دهندگان ناراضی دیدار می‌کند

  با افزایش دامنه بایکوت آگهی‌ها، مدیر فیسبوک اعلام کرد که با آگهی‌دهندگان ناراضی دیدار می‌کند


ادامه ادامه مطلب یک

توئیتر امکان ویرایش توئیت را ارائه می‌کند

  توئیتر امکان ویرایش توئیت را ارائه می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

افتتاح اولین نمایشگاه مدیریت بحران با حضور مدیرعامل شرکت مس

  افتتاح اولین نمایشگاه مدیریت بحران با حضور مدیرعامل شرکت مس


ادامه ادامه مطلب سه

ثروتمندترین فرد جهان باز رکورد شکست

  ثروتمندترین فرد جهان باز رکورد شکست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط عمومی مجتمع مس سونگون کسب کرد: رتبه برتر کشوری در چهارمین رخداد بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی و روابط ‏عمومی برتر استانی در جشنواره امتنان
  مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه موفق به کسب لوح مسئولیت اجتماعی شد
  تقویم روز ارتباطات/ فیلم مستند «فارنهایت - ناین ایلون» سینما و ژورنالیسم را به صورت رسانه واحد درآورد
  تقویم روز ارتباطات/ اختراع بی سیم (رادیو)
  با افزایش دامنه بایکوت آگهی‌ها، مدیر فیسبوک اعلام کرد که با آگهی‌دهندگان ناراضی دیدار می‌کند
  چهارمین رخداد و جشنواره ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی با موضوع کرونا برگزار شد
  طرح تسهیلاتی"تأمین" در بانک رفاه کلید خورد
  در چهارمین رخداد جشنواره ملی روابط عمومی: روابط عمومی بانک توسعه تعاون در حوزه مسئولیت اجتماعی تقدیر شد
  در چهارمین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش‌ های روابط‌عمومی/ جایزه مسئولیت اجتماعی به بیمه کوثر اهدا شد
  در چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالشهای روابط عمومی/ جایزه مسئولیت های اجتماعی به ذوب آهن اصفهان تعلق گرفت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24888صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیشنبه، 2 مرداد 1395 - 11:22
بازار 6/ 14 میلیارد دلاری تلویزیون اینترنتی در اروپا
بازار تلویزیون دیجیتال و ویدئوی آنلاین روز به روز گرم‌تر می‌شود و کشورهای اروپایی رقابتی سرسختانه برای رسیدن به بازار 6/ 14‌میلیارد دلاری این حوزه انجام می‌دهند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، بازار تلویزیون دیجیتال و ویدئوی آنلاین روز به روز گرم‌تر می‌شود و کشورهای اروپایی رقابتی سرسختانه برای رسیدن به بازار 6/ 14‌میلیارد دلاری این حوزه انجام می‌دهند. برای بررسی وضعیت حاکم بر جهان، سیمون مورای یکی از تحلیلگران ارشد تحقیقات تلویزیون دیجیتال با اشاره به گزارش‌های مخابره شده از سوی مراکز بین‌المللی گفته است که درآمدهای تلویزیون تعاملی و ویدئو بر حسب تقاضا (VOD) در اروپای غربی ظرف سال‌های 2015 تا 2021 به دو برابر می‌رسد.

 

با وجود اینکه در حال حاضر رسانه‌های تعاملی از جایگاه خاصی در اسکاندیناوی، هلند و انگلستان برخوردار هستند اما در کشورهایی نظیر فرانسه، اسپانیا و پرتغال چندان هیاهویی ندارند. درآمدهای این حوزه طبق پیش‌بینی‌ها به 64/ 14 میلیارد دلار در سال 2021 خواهد رسید، در حالی که طی سال 2015 حدود 40/ 6 میلیارد دلار بود. از این میزان رشد 25/ 8 میلیارد دلاری، براساس برآوردها 30/ 2 میلیارد دلار مربوط به انگلستان، 34/ 1 میلیارد دلار مربوط به آلمان، 13/ 1 میلیارد دلار مربوط به فرانسه و 99/ 0 میلیارد دلار نیز مربوط به ایتالیا خواهد بود. این آمار به وضوح نشان می‌دهد انگلستان جایگاه پیشتازی در حوزه رسانه‌های تعاملی و تلویزیون دیجیتال طی سال‌های آتی خواهد داشت. قطعا مشترکان رسانه‌های تعاملی و ویدئو بر حسب تقاضا بزرگ‌ترین سرمایه و منبع درآمدی بازیگران این عرصه در سال 2018 خواهند بود و بعد از آن رفته‌رفته منابع درآمدی به سمت تبلیغات در این بسترها کشیده می‌شود.

پیش‌بینی‌ها گویای این است که تا سال 2020 بیشتر درآمدهای تلویزیون دیجیتال به سمت تبلیغات در بسترهای VOD کشیده می‌شود. قطعا گسترش فضای تبلیغات در موبایل به این فضا کمک شایانی خواهد کرد. مراکز تحقیقاتی در حوزه تلویزیون دیجیتال معتقدند که درآمدهای تبلیغاتی بر بستر VOD به 5/ 79 میلیارد دلار در سال 2021 خواهد رسید و بالغ بر 2330 میلیون دلار درآمدها از جانب انگلستان و 904 میلیون دلار هم از طرف فرانسه خواهد بود. درآمد از محل جذب مشترکان VOD در سال 2015 حدود 2098 میلیون دلار بوده که در سال 2021 به 5632 میلیون دلار می‌رسد که از این میزان رشد، چیزی حدود یک میلیارد دلار تنها مربوط به سال 2016 خواهد بود. سهم انگلستان هم از این بازار در سال 2015 حدود 800میلیون دلار بوده که تا سال 2021 به 1507 میلیون دلار می‌رسد و این کشور را همچنان به‌عنوان پیشتاز در عرصه مشترکان جلو خواهد برد. آلمان و فرانسه نیز به ترتیب در رده‌های بعدی طی این بازه زمانی قرار خواهند گرفت.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – شماره 3819

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ فیلم مستند «فارنهایت - ناین ایلون» سینما و ژورنالیسم را به صورت رسانه واحد درآورد


  تقویم روز ارتباطات/ اختراع بی سیم (رادیو)


  حضور مدیران روابط‌عمومی حرم کریمه اهل بیت(س) در دفتر تسنیم قم از قاب دوربین


  روابط‌عمومی، پلی برای توسعه اقتصادی در حوزه گردشگری


  سامانه‌های «دنیای دیجیتالی» جایگزین شرکت‌های سنتی می‌شوند


  مدیرعامل آبفای گیلان: اقدامات روابط عمومی آبفا در افزایش فرهنگ مدیریت مصرف مطلوب بوده است


  54 امین شماره فصلنامه کارگزار روابط عمومی ویژه "کرونا" منتشر شد


  فعالیت خوب رسانه‌ها سبب پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در سطح استان البرز می‌شود


  برگزیدگان چهارمین رخداد و جشنواره ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی معرفی شدند


  چهارمین رخداد و جشنواره ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی با موضوع کرونا آغاز به کار کرد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی با موضوع کرونا