درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 15:11   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24806صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 28 تیر 1395 - 10:30
​رییس کمیته علمی چهارمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی
حرفه‌ای شدن نیاز امروز روابط‌عمومی‌های کشور است
پس از عبور از روابط‌عمومی سنتی و استقرار روابط‌عمومی الکترونیک و دیجیتال در دستگاه‌های اجرایی، توسعه فضای مجازی و تغییر ساختار اطلاع‌رسانی، حرفه‌ای شدن نیاز اصلی روابط‌عمومی‌ها برای دستیابی به حداکثر بازدهی می‌باشد.
  

حرفه‌ای شدن نیاز امروز روابط‌عمومی‌های کشور است

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، دکتر داود زارعیان، رییس کمیته علمی چهارمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی با بیان مطلب افزود: بدون شک امروز دیگر کمتر سازمان یا نهادی را سراغ داریم که استفاده از ابراز الکترونیک و یا استقرار روابط‌عمومی الکترونیک در آن صورت نگرفته باشد و کماکان از روش‌های سنتی اطلاع‌رسانی و ارتباطات استفاده کنند، به همین دلیل قدم بعدی در خصوص ارتقاء سطح روابط‌عمومی در کشور، حرکت بسوی حرفه‌ای‌گرایی است.

وی ادامه داد: حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی نیازمند زیرساخت‌هایی می‌باشد که برخی از آنها فنی و خارج از اراده روابط عمومی است و به واسطه  توسعه ارتباطات فنی، تولید نرم‌افزارهای گوناگون و ابزارهای مختلف در دسترس همگان قرار گرفته است، اما نکته مهم دیگر در این خصوص نوع برخورد و رفتار حرفه‌ای مدیران و کارشناسان و نحوه استفاده صحیح و به موقع از این ابزار می‌باشد، چرا که در صورت بکارگیری غیرکارشناسانه از آنها، نه تنها کمکی در انجام وظایف و مسوولیت‌های محوله صورت نمی‌گیرد، بلکه صدمات جبران‌ناپذیری نیز بر پیکره سازمان وارد می‌کند.

رییس کمیته علمی چهارمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی، در ادامه و درخصوص دیگر عوامل موثر در گام برداشتن روابط‌عمومی‌ها بسوی حرفه‌ای‌گرایی گفت: تغیر پارادیم و الگوی‌های ذهنی سنتی، بکارگیری مدیران و کارشناسان واجد شرایط، استفاده از دانش و تجربه استادان و مدیران گذشته، علاقمندی و پشتکار و افزایش روز افزون دانش فردی از جمله برخی از عواملی هستند که نه تنها باعث حرفه‌ای شدن روابط‌عمومی می‌شوند، بلکه به عنوان عواملی فراگیر در تمامی زمینه‌ها کمک حال فرد، جامعه و سازمان خواهند بود.

زارعیان در پایان گفت: با توجه به موارد مطرح شده، سعی داریم تا در چهارمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی، با استفاده از دانش اساتید بنام در حوزه‌های روابط‌عمومی، تبلیغات، ارتباطات و تشریفات به بررسی برخی از عوامل اصولی در این زمینه‌ها پرداخته و گامی عملی در خصوص ایجاد دیدگاه حرفه‌ای در روابط‌عمومی‌ها برداریم.

لازم به ذکر است چهارمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی شهریورماه سالجاری با محورهای حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی؛ اصول و مبانی، تکنیک‌های ارتباطات خلاق، مدیریت تحلیل و پایش افکارعمومی، مدیریت هویت برند، تشریفات نوین برگزار می‌شود.

علاقمندان به این کنفرانس می‌توانند با مراجعه به سایت i-pr.ir و یا تماس با شماره تلفن 88807453، نسبت به کسب اطلاعات بیشتر اقدام نمایند.

 

منبع: ستاد خبری کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد