درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 29 آبان 1398 - 22:27   

کاربران مرورگر اکسپلورر در منطقه آسیا هدف قرار گرفتند

  کاربران مرورگر اکسپلورر در منطقه آسیا هدف قرار گرفتند


ادامه ادامه مطلب یک

یک پیام

  یک پیام


ادامه ادامه مطلب دو

چرا آزادسازی داده ها در کشور اتفاق نمی افتد؟

  چرا آزادسازی داده ها در کشور اتفاق نمی افتد؟


ادامه ادامه مطلب سه

اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران

  اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط عمومی‌های هیئت‌های فوتبال کرمان دور هم جمع می‌شوند
  انواری در نشست مدیران روابط عمومی وزارت صمت: فعال سازی بخش‌های افکارسنجی و ارتباطات مردمی ضرورت دارد
  تاکید استاندار اردبیل بر لزوم توجه روابط عمومی ها به انعکاس واقعیت
  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان: روابط عمومی‌ها با خلاقیت و نوآوری عملکرد دستگاه های اجرایی را اطلاع رسانی کنند
  اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران
  راه اندازی شبکه تعاملی تحلیل گران جوان اقتصاد ایران(اکونت)+ اینفوگرافی
  خاطره های سبز و زرد روابط عمومی
  خدمت رمز دوم یکبار مصرف (پویا) کارت عرضه شد
  بسیاری از ناشران خود را بی‌نیاز از روابط عمومی‌ می‌دانند
  نکاتی سودمند در مورد روابط مطبوعات/1
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24796صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیدوشنبه، 28 تیر 1395 - 09:14
تقویم روز ارتباطات/ تبعیض میان روزنامه نگاران! ـ کمک ارزی رئیس جمهور اصلاح طلب به اعضای یک انجمن!
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- گزارش زیر در روزنامه همشهری مورخ 28 تیرماه 1383 منتشر شده بود:
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  گزارش زیر در روزنامه همشهری مورخ 28 تیرماه 1383 منتشر شده بود:

"دبیر انجمن صنفی روزنامه نگاران ایران از خرید دو هزار دستگاه لپ تاپ ( کامپیوتر کیفی) از محل کمک یک میلیون دلاری رئیس جمهور [محمد خاتمی]، برای اعضای این انجمن خبر داد. این کمک یک میلیون دلاری! که در اختیار معاونت امور مطبوعاتی وزارت ارشاد قرار گرفت، برای خرید تجهیزات مورد نیاز این قشر اختصاص یافته است. مسعود هوشمند رضوی به ایرنا (خبرگزاری رسمی دولت) گفته است که این کمک رئیس جمهور که به صورت ارزی (!) در اختیار انجمن صنفی روزنامه نگاران قرار گرفته است، به اعضای دایمی این انجمن تعلق می گیرد [نه همه روزنامه نگاران، هرچند که حرفه ای، با تجربه ای بیشتر و معروف باشند]. وی سابقه عضویت در انجمن صنفی روزنامه نگاران و نداشتن بدهی حق عضویت به این انجمن (!) را از دیگر شرایط دریافت «لپ تاپ» ذکر کرد. اعضای وابسته انجمن صنفی نیز با توجه به سابقه عضویت در انجمن (!)، می توانند از این تجهیزات استفاده کنند.".

***

همین یک عمل یک ضعف دولت وقت [اصطلاحا؛ اصلاح طلبان] را نشان می دهد. از میان این همه صنف در ایران، فلسفه دادن کمک ارزی به اعضای یک انجمن که این اعضاء شهرت کار کردن در
روزنامه های جناح خاصی را دارند چیست؟. ایران دارای انجمن های متعدد روزنامه نگاران است. چه کسی باید رسیدگی و باز خواست کند؟. آیا همه روزنامه نگاران ایران اعضای همین انجمن بودند که شهرت به سیاسی بودن بیش از صنفی بودن داشت؟. در حالی این انجمن «نورچشمی» دولت وقت شده بود که سندیکای قدیمی روزنامه نگاران مجاز به باز کردن درهای خود هم نبود.
سئوال دیگر این است که چرا این یک میلیون دلار را در کشوری که تا پول نشان ندهند بیمارستان دولتی مریض را راه نمی دهد، صرف خرید لپ تاپ کرده اند؟.
چرا قوه قضایی و مجلس در قبال چنین بذل و بخشش هایی ساکت بودند؟. آیا رفته بودند مروری بر محاکمات دو سال اول دادگاههای انقلاب کنند که افراد را با ارتکاب یکصدم چنین بذل و بخشش هایی و چنین تبعیضاتی اعدام کرده بودند. بسیاری هستند که نوار آن محاکمات را در اختیار دارند. به همین زودی همه چیز فراموش شد؟!.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


  چگونه PR می تواند به کسب و کار کوچک شما کمک کند؟


  روابط عمومی مثبت


  5 توصیه برای اداره یک بنگاه تبلیغاتی


  پروپاگاند چیست؟


  انتصاب سرپرست روابط عمومی فدراسیون کشتی


  نشست اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های استان هرمزگان برگزار شد


  عملکرد روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای غرب اعلام شد


  کاربران مرورگر اکسپلورر در منطقه آسیا هدف قرار گرفتند


  یک پیام


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود