درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 15:24   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX
  نوآورترین شرکت‌های جهان در سال 2024
  چت‌بات آرنا (Chatbot Arena)
  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24730صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 25 تیر 1395 - 03:22
نقش روابط عمومی در تضمین نشاط و کارآمدی داخل مجموعه شهرداری
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شهردار قم با بیان اینکه در نظام اسلامی تکنولوژی اطلاعات بر خلاف تکنولوژی ارتباطات رشد پیدا نکرده است، گفت: روابط عمومی ها بدون آگاهی و دانش لازم قادر به انجام وظایف و مسئولیت های محوله خود نیستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شهردار قم با بیان اینکه در نظام اسلامی تکنولوژی اطلاعات بر خلاف تکنولوژی ارتباطات رشد پیدا نکرده است، گفت: روابط عمومی ها بدون آگاهی و دانش لازم قادر به انجام وظایف و مسئولیت های محوله خود نیستند.

 

 به گزارش ایرنا، سید مرتضی سقائیان نژاد روز پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیران قدیم و جدید روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قم اظهار داشت: برقراری ارتباط با بدنه جامعه و همچنین نهادها و دستگاه های مختلف یک کار فوق العاده علمی، ظریف و هنرمندانه است، از این رو روابط عمومی ها باید با دانستن علمیت این قضیه و آگاهی کامل از نظریه های ارتباطات جمعی به نحو مطلوبی آن را به کار بگیرند.

 

وی اشاره به نقش موثر روابط عمومی شهرداری در رفع مشکلات و نیازهای اجتماعی و اقتصادی این نهاد، خاطر نشان کرد: اگر امروز شاهد برخی مشکلات اقتصادی در بخش های مختلف شهرداری هستیم، ریشه و علت اصلی این معضل عدم تببین دقیق مباحث و مشکلات اقتصادی این نهاد برای جامعه توسط روابط عمومی است.

 

وی با اشاره به 372 وظیفه تعریف شده برای بخش های گوناگون مدیریت شهری از جمله روابط عمومی، گفت: انعکاس اخبار و اطلاعات راجع به اقدامات و برنامه های شهرداری در حیطه وظایف روابط عمومی قرار داده شده، و این حوزه باید با انجام درست این کار زمینه همراهی و تعامل شهروندان با شهرداری در اجرای طرح های عمرانی مختلف را فراهم کند.

 

سقائیان نژاد با بیان اینکه در بسیاری از مواقع وقتی تصمیم های گرفته شده از سوی شهرداری به درستی برای مردم تبیین شود، آنها ضمن استقبال از برنامه های شهرداری بیشترین همکاری و مساعدت را با این نهاد برای اجرای پروژه ها انجام می دهند، یاد آور شد: اگر مردم بدانند که واگذاری ملک و یا زمین قرار گرفته در مسیر طرح های شهرداری می تواند، زمینه ساز احداث خیابان به منظور تامین رفاه عمومی شود، به راحتی بر سر این موضوع به توافق می رسند.

 

شهردار قم تحقق این امر را بیش از هر چیز مستلزم به کارگیری روش های کارآمد توسط روابط عمومی عنوان کرد، و افزود: نیروی انسانی، تجهیزات و مسائل مالی از جمله ابزارهای در اختیار روابط عمومی برای انجام صحیح مسئولیت های آن به شمار می رود، و باید با بهره گیری از آن اقدامات موثر و سازنده را در راستای اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی انجام دهد.

 

شهردار قم همچنین با اشاره به نقش روابط عمومی در تضمین نشاط و کارآمدی داخل مجموعه شهرداری، افزود: روابط عمومی در جهت حفاظت و حراست از شهرداری در برابر هجمه ها و حملاتی که از خارج از این دستگاه به آن می شود، نیز وظیفه مهمی را عهده دار است.

 

این مسئول همچنین مستند بودن، چگونگی قالب، محتوا، مخاطب، باز خورد و نتیجه، نوع زبان و همچنین رسانه ای که قرار است، خبر از طریق آن اطلاع رسانی شود، را از جمله مراحل لازم برای صحت و درستی یک مطلب خبری عنوان کرد، و افزود: روابط عمومی بدون اطلاع از این مراحل نمی تواند، در انجام مطلوب رسالت خود توفیقی حاصل کند.

 

سقائیان نژاد همچنین اصلاح رویکردها و نگرش ها نسبت به روابط عمومی در یک مجموعه یا سیستم را ضروری خواند و افزود: برغم حساس بودن کار این حوزه، برخی از دستگاه ها نیروهای بازنده و ناکارآمد خود را در روابط عمومی ها قرار می دهند.

 

وی همچنین شهرداری و شورای اسلامی شهر را یکی از محورهای اصلی مدیریت شهری ذکر کرد، و افزود: با توجه به موقعیت و جایگاه ویژه و خاص قم کلیه اصحاب رسانه، جراید و نشریه ها باید شهرداری را در رساندن این شهر مقدس به نقطه ای که شانیت آن را دارد، یاری کنند.

 

در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات 18 ماهه ابوالفضل سبزعلیان، حمید رضا عابدی خرسند به عنوان مدیرکل روابط عمومی شهرداری قم معرفی شد.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انسان یا ماشین؟ مرزهای مبهم هوش مصنوعی


  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد