درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 بهمن 1398 - 23:25   

کتاب «سواد رسانه ای، از الف تا ی» منتشر شد

  کتاب «سواد رسانه ای، از الف تا ی» منتشر شد


ادامه ادامه مطلب یک

سرقت اطلاعات شخصی میلیون ها آمریکایی از اکوئیفکس توسط چین

  سرقت اطلاعات شخصی میلیون ها آمریکایی از اکوئیفکس توسط چین


ادامه ادامه مطلب دو

ادعای پایه‌گذار فیس‌بوک در مبارزه با اطلاعات جعلی

  ادعای پایه‌گذار فیس‌بوک در مبارزه با اطلاعات جعلی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان حمایت مالی از "شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران"

  فراخوان حمایت مالی از "شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران"


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کتاب «سواد رسانه ای، از الف تا ی» منتشر شد
  کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر می شود
  کتاب "آره، 50 اسرار تازه ترغیب" بزودی منتشر می شود
  فراخوان حمایت مالی از "شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران"
  محل کارتان استرس دارید؟
  مصرف کنندگان می گویند تبلیغات با توجه به علایق و رفتار آنلاین آنها شخصی شود
  اعتماد به بازار سرمایه، مرهون تلاش روابط عمومی ها / صیانت از اعتماد سرمایه گذاران، وظیفه همگانی
  گزارش اعتماد سنج ادلمن سال 2020 منتشر شد/ مردم به هیچ یک از چهار مؤسسه اجتماعی دولت، تجارت، تشکل های مردم نهاد و رسانه ها اعتماد ندارد
  مردم به افرادی که به چشم نگاه می کنند اعتقاد دارند
  ترس از شادی و خوشبختی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24690صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 23 تیر 1395 - 11:08
رسانه‌های اجتماعی نقش بارزی در روابط عمومی دارند
مسئول روابط عمومی فرمانداری رباط کریم گفت: رسانه‌های اجتماعی نقش بسیار بارزی در روابط عمومی دارند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مهدی انصاری اظهار کرد: رسانه‌های اجتماعی امروزه نقش بسیار بارزی در روابط عمومی ایفا می‌کنند و تأثیرگذاری بالایی برخوردار هستند.

مسئول روابط عمومی فرمانداری شهرستان رباط کریم بیان کرد: در رسانه‌های سنتی ارتباطات به صورت کاملا یک‌طرفه ایجاد می‌شد اما عنصر تعامل در ارتباطات رسانه‌های اجتماعی ایجاد شده و مشهود است.

وی ادامه داد: این امر به روابط عمومی‌ها اجازه خواهد داد تا مخاطبان خود را به ارائه پیشنهاد و انتقاد، حمایت و روابط دوسویه وادارد که در نهایت به ارتقای سطح اداره متبوع منجر خواهد شد.

انصاری تصریح کرد: اثرات رسانه‌های اجتماعی در روابط عمومی‌ها بسیار اساسی است و می‌توان آن را به وسیله چشم‌انداز اثرات رسانه و تأثیرگذاری عمقی در اذهان مخاطبان مورد نقد و بررسی قرار داد.

وی ادامه داد: امروزه رسانه‌های اجتماعی توان آن را دارند که تصویری جامع از مطالعات بلندمدت درباره تأثیر رسانه‌های اجتماعی بر عملکرد روابط عمومی ارائه دهند که حجم کار ادارات را به نحو قابل توجهی کاهش می‌دهد  و بهره‌وری را بالا می‌برد.

مسئول روابط عمومی فرمانداری شهرستان رباط کریم خاطرنشان کرد: روش‌هایی که در پژوهش‌های روابط عمومی و رسانه‌های اجتماعی مورد استفاده قرار می‌گیرد، از کمیت بیشتری برخوردار هستند.

وی گفت: تجزیه و تحلیل محتوا به عنوان یکی از روش‌های اصلی مورد استفاده در تحقیقات روابط عمومی و رسانه‌های اجتماعی قرار گرفته است که این امر از چندین زاویه باید مورد واکاوی قرار گیرد، چراکه تأثیرات آن مشهود است.

انصاری در پایان بیان کرد: باید از ظرفیت رسانه‌های اجتماعی برای ارتقای جایگاه روابط عمومی‌های بهره برد و با کار کارشناسی در کنار پرهیز از آسیب‌های ایجاد شده در این نوع رسانه‌ها به سمت ارتقای اداره متبوع گام برداشت.

 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  کتاب "آره، 50 اسرار تازه ترغیب" بزودی منتشر می شود


  فراخوان حمایت مالی از "شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران"


  خداحافظی با روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس


  نتایج بیست و سومین بارومتر جهانی صنعت نمایشگاه منتشر شد


  سلامت روان روابط عمومی: 5 راه برای شروع دهه جدید با استرس کمتر


  هفته رسانه های اجتماعی درباره برخورد با اخبار نادرست و دروغ پراکنی


  ادعای پایه‌گذار فیس‌بوک در مبارزه با اطلاعات جعلی


  محل کارتان استرس دارید؟


  رونمایی از پایگاه خبری توسعه تعاون و پورتال جدید بانک توسعه تعاون


  سرقت اطلاعات شخصی میلیون ها آمریکایی از اکوئیفکس توسط چین


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی