درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 00:17   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24671صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 21 تیر 1395 - 15:02
وظیفه روابط عمومی بخش صنعت شکل دهی دمکراسی صنعتی است
نماینده هیات موسس خانه روابط عمومی ایران بر این اعتقاد است که شکل دهی دمکراسی صنعتی و انسانی سازی محیط کار وظیفه مغفول مانده روابط عمومی است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، وی اضافه کرد: دمکراسی صنعتی منجر به سهیم کردن صنعتگران در تصمیم گیری ها می شود.
استاد رشته روابط عمومی دانشگاه ادامه داد: تقویت روابط عمومی در حوزه صنعت ازجمله بخش صنایع خصوصی، یک راهبرد اساسی است و ضعف روابط عمومی در این بخش غیرقابل توجیه است.
به گفته این کارشناس آنچه امروز به نام روابط عمومی در خیلی از سازمانها و دستگاه ها به ویژه بخش صنعت استفاده می شود، از ایده آل فاصله داشته و تنها به برخی ابعاد این حرفه به عنوان برندسازی ، برگزار کننده مراسم ، تشریفات و تبلیغات توجه می شود در حالی که در دنیای امروز پیشرفت روابط عمومی در یک جنبه، کارآمد نیست.
وی ادامه داد: نیازمند یک روابط عمومی سرآمد هستیم که در همه زمنیه ها رشد کرده و عملکرد شایسته ای را از خود بروز دهد.
این نویسنده حوزه روابط عمومی افزود: ساختار فعلی ترکیب نیروی انسانی ، امکانات و اختیارات آن در وزارت صنایع، معادن و تجارت متناسب با گستردگی و نقش حیاتی آن نیست، بنابراین علاوه بر ضرورت تقویت این بخش، لازم است برنامه راهبردی ارتباطی بخش صنعت نیز به عنوان ضمیمه برنامه کلان راهبردی توسعه صنعت تدوین شود.
سفیدی تصریح کرد: متأسفانه در برنامه کلان راهبردی توسعه صنعت به روابط عمومی و ظرفیت های آن در رشد و توسعه صنعت توجهی نشده است.
دبیرکل سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی، کم رنگ بودن حضور روابط عمومی ها در بخش صنعت را یکی از معضلات و مشکلات بزرگ این حوزه برشمرد و گفت: با ظرفیت های موجود در روابط عمومی های بخش صنعت و دارا بودن نیروهای فراوان، تاکنون به نحوه بایسته و شایسته از روابط عمومی ها در این بخش استفاده نشده است.
سفیدی افزود: لازمه رشد، رونق و توسعه بخش صنعت در کشور، وجود یک نظام قدرتمند اطلاع رسانی و تشکیل یک روابط عمومی قوی، کارآمد و سرآمد در بخش صنعت است.
سفیدی در ادامه به تبیین ظرفیت های روابط عمومی در بخش صنعت پرداخت و گفت: فرهنگ سازی استفاده از محصولات صنعتی کشور، تقویت فرهنگ کار، کمک به بازار بین المللی، کمک به تقویت مناسبات بین المللی، دیده بانی محیطی، ایفای نقش موثر در مشارکت دهی مردم در توسعه صنعتی و اطلاع رسانی به مردم از دستاوردهای صنعت یک روی سکه روابط عمومی است.
وی افزود:‌ عکس این روند نیز وظیفه روابط عمومی است که شامل انتقال دیدگاه های صنعتگران بر مردم به مسئولان صنعت، کمک به مطالعه رضایت صنعتگران مطالعه، گرایش های بازار و دیدگاه های مشتریان، توسعه فرهنگ تجارت صنعتی و کمک به مدیریت مسئله و پیشگیری از بحران ها و تقویت سرمایه اجتماعی بخشی از این ظرفیت هاست.
نویسنده کتاب های مختلف روابط عمومی از جمله راهبردهای عملی روابط عمومی با بیان اینکه در برنامه کلان راهبردی توسعه صنعت، هفت صفت برای توسعه مورد توجه قرار گرفته که در بین آن ها، فقط روابط عمومی در صنعت خودرو توسعه نسبی داشته است، اظهارداشت: در سایر بخش ها از جمله صنعت نساجی و پوشاک، وضعیت روابط عمومی نابسامان است.
دبیرکل سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی با بیان جمله ای از 'آلوین تافلر' نویسنده کتاب 'فرهنگ مصرف کنندگان' با مضمون 'چنان شود که ماشین بدون حمایت تبلیغ نتواند به حیات خود ادامه دهد'، گفت: امروزه ضرورت توجه به شاخه 'روابط عمومی صنعتی' که مجموعه فعالیت های ارتباطی از جمله تبلیغات، بازاریابی ، روابط کار احساس می شود.
نماینده هیات موسس خانه روابط عمومی ایران گفت: بخش صنعت بدون ساماندهی یک نظام ارتباطی قدرتمند، متخصص و متناسب با نیازهای آن، نمی تواند به موفقیت برسد.
ساختار فعلی ترکیب نیروی انسانی ، امکانات و اختیارات آن در وزارت صنایع، معادن و تجارت متناسب با گستردگی و نقش حیاتی آن نیست و بنابراین علاوه بر ضرورت تقویت این بخش، لازم است برنامه راهبردی ارتباطی بخش صنعت نیز به عنوان ضمیمه برنامه کلان راهبردی توسعه صنعت تدوین شود.
وی تصریح کرد: متأسفانه در برنامه کلان راهبردی توسعه صنعت به روابط عمومی و ظرفیت های آن در رشد و توسعه صنعت توجهی نشده است.
دبیرکل سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی، کم رنگ بودن حضور روابط عمومی ها در بخش صنعت را یکی از معضلات و مشکلات بزرگ این حوزه برشمرد و گفت: با ظرفیت های موجود در روابط عمومی های بخش صنعت و دارا بودن نیروهای فراوان، تاکنون به نحوه بایسته و شایسته از روابط عمومی ها در این بخش استفاده نشده است.
سفیدی افزود: لازمه رشد، رونق و توسعه بخش صنعت در کشور، وجود یک نظام قدرتمند اطلاع رسانی و تشکیل یک روابط عمومی قوی، کارآمد و سرآمد در بخش صنعت است.

 

منبع: ایرنا

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد