درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 - 23:39   

فراخوان ثبت نام در وبینارهای آموزشی روابط عمومی

  فراخوان ثبت نام در وبینارهای آموزشی روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

پیام تبریک مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران به مناسبت روز خبرنگار

  پیام تبریک مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران به مناسبت روز خبرنگار


ادامه ادامه مطلب دو

ریلز؛ پلتفرم جدید اینستاگرام برای رقابت با تیک‌تاک

  ریلز؛ پلتفرم جدید اینستاگرام برای رقابت با تیک‌تاک


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مشارکت مدیریت شعب بانک رفاه یزد در پروژه تکمیل اورژانس دانشگاه علوم پزشکی استان
  بانک آینده، حامی کسب و کارهای آسیب‌دیده از کرونا
  پیام تبریک مدیرعامل بانک رفاه به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر
  روز خبرنگار گرامی باد
  ریلز؛ پلتفرم جدید اینستاگرام برای رقابت با تیک‌تاک
  جشنواره روابط عمومی های استان اصفهان برگزار شد
  روز خبرنگار گرامیباد
  پیام تبریک مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران به مناسبت روز خبرنگار
  تحول در دنیای روزنامه نگاری
  مایکروسافت برای متقاعد کردن دونالد ترامپ در جهت خرید «تیک‌تاک» با کاخ سفید مذاکره می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24649صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 20 تیر 1395 - 14:12
مدیریت افکار عمومی اساسی‌ترین قدم حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی است
مدیرکل روابط‌عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: مدیریت افکار عمومی اساسی‌ترین قدم در مسیر حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی است.
  

مدیریت افکار عمومی اساسی‌ترین قدم حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی است

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، حسن رضایی مدیرکل روابط‌عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان این مطلب افزود: شناخت و مدیریت افکار عمومی به عنوان یکی از محورهای فعالیت‌ روابط‌عمومی‌ها می‌بایستی مورد توجه قرار گیرد و روابط‌عمومی حرفه‌ای باید بداند افکار عمومی به عنوان یکی از عوامل موفقیت و یا شکست سازمان نزد مخاطبان و افکار عمومی، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی‌ می‌بایستی قادر باشند به درستی به وظایف خود در جهت مدیریت آن عمل کنند.

وی ادامه داد: مدیران روابط‌عمومی باید در بحث افکار عمومی، دارای اطلاعات و دانش وسیعی باشند و بدانند که افکار عمومی چیست، چگونه تشکیل می‌شود و به چه شکل تغییر می‌یابد و از همه مهمتر این که قادر باشند افکار عمومی را برای مدیران ارشد و تصمیم‌گیرندگان سازمان خود تحلیل کرده و آنان را در سیاست‌گذاری‌های کلان سازمان راهنمایی نمایند.

رضایی گفت: یکی از مولفه‌های حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی شناخت دقیق، منطقی و تخصصی رسانه‌ها و شیوه‌های تبلیغاتی و نیز هنر بکارگیری آنان با استفاده از روش‌های نوین و علمی به‌منظور نفوذ در افکار عمومی و شکل‌دهی آن در راستای انتفاع و پیشبرد اهداف سازمان و جامعه است و امروزه سیاست‌مداران با هدف جلب آرای مردم، اقتصاددانان و تجار، با هدف شناخت بازار و تنظیم برنامه‌های تولید و فروش، جامعه‌شناسان با هدف شناخت گرایش‌ها و رفتارهای مردم و مدیران برای کسب اطلاعات و اخبار مورد نیاز سازمان خود علاقه‌مند به شناخت و سنجش افکار عمومی هستند تا رفتار اجتماعی مخاطبان را پیش‌بینی کرده و بر اساس آن به تعیین استراتژی‌ یپردازند.

مدیرکل روابط‌عمومی بنیاد مسکن در پایان و در خصوص نقش رسانه‌های نوظهور و تبلیغات در شناخت افکار عمومی گفت: هرچند افکار عمومی از دیرباز مورد توجه بوده اما با به وجود آمدن رسانه‌های نوین و به خصوص توسعه روزافزون آنها، نقطه عطفی در شکل‌‌گیری، بروز، ظهور و گسترش شناخت افکار عمومی ایجاد شده است و باور عمومی بر این است که رسانه‌ها به عنوان مهمترین عامل شکل‌دهی به افکار عمومی دارای نقشی انکارناپذیر می‌باشند و در این میان تبلیغات نیز به عنوان یکی از وسایل موثر بر شکل‌دهی و جهت بخشی افکار عمومی از اهمیت خاص و ویژه‌ای برخوردار است.

لازم به ذکر چهارمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی شهریورماه سالجاری با محورهای حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی؛ اصول و مبانی، تکنیک‌های ارتباطات خلاق، مدیریت تحلیل و پایش افکار عمومی، مدیریت هویت برند و تشریفات نوین برگزار خواهد شد.

علاقمندان به این کنفرانس می‌توانند با مراجعه به سایت i-pr.ir و یا تماس با شماره تلفن 88807453، نسبت به کسب اطلاعات بیشتر اقدام نمایند.

 

منبع: همشهری آنلاین

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روز خبرنگار گرامیباد


  نخستین روزنامه‌ ایرانی: کاغذ اخبار میرزا صالح


  فراخوان ثبت نام در وبینارهای آموزشی روابط عمومی


  معرفی کتاب جدید رئیس پیشین شرکت نفتی «بریتش پترولیوم»/ کتاب «بساز، بیندیش، تخیل کن»


  ویژگی‌های ممتاز یک خبرنگار


  رهبران صنعت از روابط عمومی چه سودی می برند؟


  نشست مجازی مدیران روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان


  گزارش برگزاری آئین پایانی دومین جشنواره نیرو و رسانه (نور)


  ابتکار شهرداری ساری/ تقدیر از خبرنگاران مرکز استان مازندران


  «۶۹ میلیون نفر» در ایران مشترک اینترنت موبایل هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی