درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 - 06:44   

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نقش بلاک چین در آینده ارتباطات و روابط عمومی

  نقش بلاک چین در آینده ارتباطات و روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

نقش روایت گویی در به خاطرسپردن تجربیات خانوادگی، تاریخ و فرهنگ

  نقش روایت گویی در به خاطرسپردن تجربیات خانوادگی، تاریخ و فرهنگ


ادامه ادامه مطلب سه

کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی

  کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دومین جلسه روابط عمومی ادارات شهرستان اشکذر برگزار شد
  نخستین جشنواره خبر خوب هرمزگان برگزار می شود
  نشست مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی با روابط عمومی‌های ادارات و نهادهای کرمان
  روابط عمومی، رسانه و افکار عمومی
  نقش روایت گویی در به خاطرسپردن تجربیات خانوادگی، تاریخ و فرهنگ
  هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط ‌عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند
  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر: روابط عمومی‌ها عنصر مطالبه‌گری را فراموش نکنند
  انتصاب مسئول روابط عمومی سازمان عمران شهرداری کرج
  انتصاب معاون روابط عمومی استانداری مازندران
  انتخاب اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های خراسان رضوی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24649صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 20 تیر 1395 - 14:12
مدیریت افکار عمومی اساسی‌ترین قدم حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی است
مدیرکل روابط‌عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: مدیریت افکار عمومی اساسی‌ترین قدم در مسیر حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی است.
  

مدیریت افکار عمومی اساسی‌ترین قدم حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی است

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، حسن رضایی مدیرکل روابط‌عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان این مطلب افزود: شناخت و مدیریت افکار عمومی به عنوان یکی از محورهای فعالیت‌ روابط‌عمومی‌ها می‌بایستی مورد توجه قرار گیرد و روابط‌عمومی حرفه‌ای باید بداند افکار عمومی به عنوان یکی از عوامل موفقیت و یا شکست سازمان نزد مخاطبان و افکار عمومی، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی‌ می‌بایستی قادر باشند به درستی به وظایف خود در جهت مدیریت آن عمل کنند.

وی ادامه داد: مدیران روابط‌عمومی باید در بحث افکار عمومی، دارای اطلاعات و دانش وسیعی باشند و بدانند که افکار عمومی چیست، چگونه تشکیل می‌شود و به چه شکل تغییر می‌یابد و از همه مهمتر این که قادر باشند افکار عمومی را برای مدیران ارشد و تصمیم‌گیرندگان سازمان خود تحلیل کرده و آنان را در سیاست‌گذاری‌های کلان سازمان راهنمایی نمایند.

رضایی گفت: یکی از مولفه‌های حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی شناخت دقیق، منطقی و تخصصی رسانه‌ها و شیوه‌های تبلیغاتی و نیز هنر بکارگیری آنان با استفاده از روش‌های نوین و علمی به‌منظور نفوذ در افکار عمومی و شکل‌دهی آن در راستای انتفاع و پیشبرد اهداف سازمان و جامعه است و امروزه سیاست‌مداران با هدف جلب آرای مردم، اقتصاددانان و تجار، با هدف شناخت بازار و تنظیم برنامه‌های تولید و فروش، جامعه‌شناسان با هدف شناخت گرایش‌ها و رفتارهای مردم و مدیران برای کسب اطلاعات و اخبار مورد نیاز سازمان خود علاقه‌مند به شناخت و سنجش افکار عمومی هستند تا رفتار اجتماعی مخاطبان را پیش‌بینی کرده و بر اساس آن به تعیین استراتژی‌ یپردازند.

مدیرکل روابط‌عمومی بنیاد مسکن در پایان و در خصوص نقش رسانه‌های نوظهور و تبلیغات در شناخت افکار عمومی گفت: هرچند افکار عمومی از دیرباز مورد توجه بوده اما با به وجود آمدن رسانه‌های نوین و به خصوص توسعه روزافزون آنها، نقطه عطفی در شکل‌‌گیری، بروز، ظهور و گسترش شناخت افکار عمومی ایجاد شده است و باور عمومی بر این است که رسانه‌ها به عنوان مهمترین عامل شکل‌دهی به افکار عمومی دارای نقشی انکارناپذیر می‌باشند و در این میان تبلیغات نیز به عنوان یکی از وسایل موثر بر شکل‌دهی و جهت بخشی افکار عمومی از اهمیت خاص و ویژه‌ای برخوردار است.

لازم به ذکر چهارمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی شهریورماه سالجاری با محورهای حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی؛ اصول و مبانی، تکنیک‌های ارتباطات خلاق، مدیریت تحلیل و پایش افکار عمومی، مدیریت هویت برند و تشریفات نوین برگزار خواهد شد.

علاقمندان به این کنفرانس می‌توانند با مراجعه به سایت i-pr.ir و یا تماس با شماره تلفن 88807453، نسبت به کسب اطلاعات بیشتر اقدام نمایند.

 

منبع: همشهری آنلاین

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  روزنامه نگار در نقش آموزگار و پاسدار دمکراسی


  جورج مور: خاطره نگاری و بیوگرافی نویسی «پندآموز» و خدمت به جامعه اند


  آینده هوش مصنوعی در روابط عمومی


  ایده منتخب/ پیاده سازی سیستم مدیریت مسئولیت اجتماعی


  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


  نقش بلاک چین در آینده ارتباطات و روابط عمومی


  برای جلوگیری از بروز مشکلات از برنامه های پروژه استفاده کنید


  بانک آینده در مسیر جدید روابط عمومی


  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی