درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 04:03   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24618صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیدوشنبه، 21 تیر 1395 - 13:22
توسعه تأثیرات جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی؛ نوآوری و برنامه‌ریزی
مهدی باقریان رییس انجمن متخصصان روابط عمومی - جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی یک جشنواره رقابتی و صحنه ای مناسب برای محک زنی و همچنین معرفی آثار برتر روابط عمومی ها در زمینه های متعدد در حوزه انتشارات است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اصولا روابط عمومی برای برقراری ارتباط با مخاطبان و انعکاس نظرات آنان به سازمان و همچنین انعکاس نظرات سازمان به مخاطبان نیاز به انتشارات و یا قالب های مکتوبی دارد که بتواند از این طریق بخشی از فعالیت ها و دستاوردها را ارایه نماید. این موضوع وقتی اهمیت بیشتری پیدا می کند که توجه داشته باشیم‌ با ورود فن آوری های جدید در دنیای ارتباطات این مفهوم گسترش یافته و در عین حال که ماهیت خود را از دست نداده، اما باعث شده است که روابط عمومی هایی که به این مهم توجه داشته اند و این فن آوری ها را به خدمت گرفته اند، از این رهگذر موفقیت های زیادی به دست بیاورند.

 

از اینرو انجمن متخصصان روابط عمومی طی این سال ها تلاش کرده تا با رصد این اتفاقات و رخدادهای مهم در این حوزه در عرصه های ملی و بین المللی، همواره به زمینه های جدیدی که در این خصوص بروز و ظهور پیدا کرده است توجه ویژه ای داشته باشد و به همین دلیل همه ساله دستور کار جشنواره گسترش پیدا کرده و در سال جدید هم این موضوع مورد توجه قرار گرفته است.


جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی یک جشنواره رقابتی و صحنه ای مناسب برای محک زنی و همچنین معرفی آثار برتر روابط عمومی ها در زمینه های متعدد در حوزه انتشارات است. امسال نیز این آثار در هفت بخش؛ انتخاب بهترین برنامه انتشاراتی، انتخاب نشریه داخلی برتر، انتخاب انتشارات برتر روابط عمومی، انتخاب برترین ارتباط الکترونیکی، انتخاب بهترین تبلیغ مکتوب، انتخاب بهترین تحلیل محتوا و انتخاب کارشناس برتر انتشارات روابط عمومی مورد بررسی و داوری قرار گرفتند.


هدف اصلی جشنواره انتشارات علاوه بر آموزش و کمک به تولید محتوای با کیفیت، ایجاد انگیزه و خودباوری، تعامل و تبادل تجارب میان شاغلان این حوزه بسیار مهم است. همچنین موجب رقابت شاغلان روابط عمومی می‌شود و تجربه نشان داده که این بررسی ها و ارزیابی ها و ارایه الگوهای برتر در این زمینه، اثرات مفیدی در افزایش کیفی انتشارات روابط عمومی ها داشته است.


لهذا در سیر برگزاری جشنواره همواره سعی شده است که بنیه علمی و حرفه ای جشنواره تقویت شود و در همین زمینه ملاک ها و شاخص های ارزیابی مشخص و همه ساله مورد بازبینی قرار گرفته و کامل تر شده اند.


ارزیابی کلی تر این است که نسبت به 11 سال قبل که این راه آغاز شد شاهد پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای در این حوزه بوده‌ایم. البته همه کسانی که در این زمینه تلاش و فعالیت می‌کنند، اهداف آرمانی و بزرگی دارند که تا رسیدن به آن، راهی طولانی در پیش روی است، اما در همه دوره‌ها تلاش دست اندرکاران این بوده که تأثیرات جشنواره را با نوآوری و برنامه‌ریزی توسعه دهند.


از طرف دیگر، برگزاری این جشنواره فرصتی ایجاد می‌کند تا تولیدات انتشاراتی روابط عمومی‌ها در ویترین‌های مختلف دیده شوند و روابط عمومی‌ها انگیزه پیدا کنند برای تولید آثار کیفی و فاخر و در این رقابت حرفه‌ای شرکت کنند و از طرف دیگر، دیده و به اصطلاح کشف شوند.


به عبارتی می‌توان گفت این گونه برنامه‌ها، محلی است برای دیده شدن و مقایسه کارها و همچنین آشنا شدن با آثاری که درجه یک است ضمن اینکه می‌تواند در استعدادیابی، جریان سازی، تولید محتوای باکیفیت، استاندارد‌سازی و حتی آموزش، جایگاه قابل توجهی داشته باشد. در واقع، هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی مطلوب، لازمه تأثیرگذاری این گونه جشنواره هاست ضمن اینکه باید زمینه آسیب شناسی این رویداد هم فراهم باشد تا شاهد تأثیرگذاری بیشتر آن بر برنامه‌ها و فعالیت‌های انتشاراتی در دوره‌های بعدی باشیم. انشاء الله

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد