درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 12:05   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
  مدیریت شهرت آنلاین در عصر هوش مصنوعی: تاریکی و روشنی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24583صفحه نخست » سه شنبه، 15 تیر 1395 - 16:54
حمله سایبری به ۳۰ درصد مدیران در جریان سفرهای خارجی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- حدود ۳۰ درصد از مدیران ارشد سازمان‌ها زمانی که در سفرهای خارجی به سر می‌برند مورد حملات سایبری قرار گرفته‌اند. این نتیجه حاصل از یک بررسی جدید روی ۱۱۸۵۰ کارمند و مدیری است که طی یک سال گذشته به کشورهای خارجی سفر کاری داشته‌اند.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- حدود ۳۰ درصد از مدیران ارشد سازمان‌ها زمانی که در سفرهای خارجی به سر می‌برند مورد حملات سایبری قرار گرفته‌اند. این نتیجه حاصل از یک بررسی جدید روی ۱۱۸۵۰ کارمند و مدیری است که طی یک سال گذشته به کشورهای خارجی سفر کاری داشته‌اند.

به گزارش وبسایت Zdnet، این تحقیق توسط آژانس تحقیقاتی Toluna برای شرکت امنیتی کسپرسکی انجام شد و در آن سازمان‌های مختلف در ۲۳ کشور جهان از جمله آمریکا و روسیه مورد بررسی قرار گرفتند.

مسافران این روزها اتصال به اینترنت را یکی از مهم‌ترین نیازهای خود می‌دانند. بررسی جدید اعلام کرد ۴۴ درصد مدیران و کارمندان در جریان سفرهای کاری خارجی پس از خروج از فرودگاه آنلاین می‌شوند و این در حالی است که ۸۲ درصد مسافران از شبکه‌های اینترنتی رایگان برای اتصال به دنیای مجازی استفاده می‌کنند. این شبکه‌های رایگان معمولاً خدمات Wi-Fi غیرایمن در فرودگاه‌ها، کافی‌شاپ‌ها، هتل‌ها و ... را شامل می‌شود. درواقع می‌توان گفت این افراد به هر شبکه اینترنتی که رایگان باشد متصل می‌شوند.

شرکت کسپرسکی در بیانیه خود توضیح داد: «صاحبان کسب و کار بر این باورند که دستگاه آنها مشکلی ندارد، زیرا به صورت ایمن ساخته شده است. یک‌چهارم کارمندان و بیش از نیمی از مدیران بر این باورند که تامین امنیت دستگاه یکی از وظایف سازمان محسوب می‌شود و شخص هیچ مسئولیتی در مقابل آن ندارد تا داده‌ها در دستگاه الکترونیکی ایمن بمانند. در عوض موضوع اصلی این است که اگر کارفرمایان کارمندان خود را به ماموریت‌های خارجی می‌فرستند، می‌بایست هر گونه تهدید و خطر امنیتی را هم بپذیرند».

همکاران سیستم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد