درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 12:45   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24542صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 13 تیر 1395 - 22:47
دانشگاه آزاد اسلامی با روابط‌عمومی مقتدر، روئین‌تن می‌شود
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان معتقد است یک روابط عمومی مقتدر باید بتواند با روش‌های ارتباطی خاص، اعتماد خانواده‌ها را جلب کند و دانشگاه آزاد اسلامی را آن‌طور که شایسته است به آنها بشناساند. در این راستا، پاشنه آشیل دانشگاه به کمک روابط عمومی مقتدر روئین‌تن می‌شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان معتقد است یک روابط عمومی مقتدر باید بتواند با روش‌های ارتباطی خاص، اعتماد خانواده‌ها را جلب کند و دانشگاه آزاد اسلامی را آن‌طور که شایسته است به آنها بشناساند. در این راستا، پاشنه آشیل دانشگاه به کمک روابط عمومی مقتدر روئین‌تن می‌شود.

محمد قادری‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا، درباره نقش روابط‌عمومی‌ واحدهای دانشگاهی در جذب دانشجو اظهار کرد: «روابط‌عمومی حلقۀ ارتباطی بین دانشجویان و هیأت رئیسه دانشگاه است و این یکی از الزامات روابط عمومی است که در هیأت رئیسه به شمار می آید تا نقش پررنگ‌تری در بیان نظر و ایده‌های خود داشته باشد، چراکه دانشجویان، روابط عمومی‌ها را از جنس خود دانسته و فاصله خود را با آنها کمتر از رابطه با هیأت رئیسه دانشگاه حس می‌کنند.»

وی افزود: «اینکه روابط عمومی یکی از اعضای فعال دانشگاه است، امری بدیهی و انکارنشدنی است و حال که در بازار رقابت امروز برای جذب دانشجو و تشویق خانواده‌ها برای انتخاب دانشگاه آزاد اسلامی، ناچار به تبلیغات و بیان توانمندی‌های خود هستیم چه جایی بهتر از روابط عمومی که می‌تواند این مهم را رسا‌تر و شفاف‌تر به گوش شهروندان و خانواده‌ها برساند.»

قادری مقدم اضافه کرد: «دانشگاه آزاد اسلامی امروز توانسته با تعداد بالای هیأت علمی، امکانات پیشرفتۀ آزمایشگاهی، کارگاهی، فضای آموزشی گسترده، خود را به‌خوبی به جامعه ثابت کند و اگر گاهی گرد فراموشی در اثر موج‌های تبلیغاتی دیگر بر ذهن‌ها پاشیده می‌شود، این روابط عمومی است که می‌تواند جایگاه واقعی دانشگاه را در اجتماع امروزی تثبیت کند و نام و برند دانشگاه آزاد را نه فقط در فضای فیزیکی هر خانه‌ای، بلکه در باور‌ها و اعتقادات افراد جامعه رخنه کرده و ملکه ذهن کند.»

رئیس واحد شیروان ادامه داد: «نقش روابط عمومی امروزه به همگان ثابت شده است و بر همین اساس سرمایه‌گذاری بر روی نقش روابط عمومی سوددهی صددرصد خواهد داشت. زیرا روابط عمومی برای دانشگاه وزنۀ سنگینی به حساب می‌آید که شاید به جرأت می‌توان گفت؛ هیچ‌یک از بخش‌های دانشگاه این‌چنین برجسته، توانمندی‌‌های دانشگاه را بازگو نمی‌کنند.»

قادری مقدم اظهار کرد: «روابط عمومی آینۀ انعکاس دانشگاه است و هرچه این آینه شفاف‌تر، انعکاس توانایی‌های دانشگاه بیشتر است؛ اکنون زمان آن رسیده این آینه تخت، کمی مقعر شود تا هرازگاهی قدرت و توان دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به سایر مراکز آموزشی بهتر و درخشان‌تر بازتاب پیدا کند و از بازار رقابت، پیروز بیرون بیاید.»

وی اضافه کرد: «امروزه روابط عمومی تبدیل به یک علم شده است و باید از آن به عنوان علم روابط عمومی نام برد و همانطور که در دانشگاه‌ها رشتۀ علوم ارتباطات وجود دارد یک روابط عمومی باید خودش را مسلح و آگاه به علوم و تکنولوژی روز کند تا بتواند با هرگونه سلیقۀ دانشجویان و مسئولان کنار بیاید و نیازهای هریک را به نوعی که شایسته است، مدنظر قرار دهد.»

قادری مقدم افزود: «در همین راستا آموزش‌های مختلفی از جمله خبرنویسی، خبرنگاری، تصویربرداری و عکاسی، نرم‌افزارهای مختلف، پیشرفت همراه با تکنولوژی روز و تجهیز روابط عمومی و ... برای یک روابط عمومی موفق لازم و ضروری به نظر می‌رسد. افزون بر اینکه یک روابط عمومی مؤثر، باید دارای قریحه بالای شناخت محیط، جامعه، طرز برخورد مناسب با جامعه و افراد باشد؛ می‌توان گفت روابط عمومی در بعضی نقاط شاید فرا‌تر از علم پیش رود که این به توانایی شخصی فرد مربوط می‌شود.»

وی ادامه داد: «یک روابط عمومی مؤثر، باید از اسباب خلاقیت، نوع نگاه متفاوت و قدرت نگارش بالا برخوردار باشد که بسیاری از این توانمندی‌ها را شاید در هیچ کلاسی نتوان آموخت اما این بستگی به ویژگی‌های ذاتی و ژنتیکی یک روابط عمومی موفق دارد و حال این وظیفۀ هیأت رئیسه دانشگاه است که در بین کارکنان خود چنین استعدادی را شناسایی کند.»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان گفت: «کسی که قدرت و نفوذ بیان بالایی داشته باشد و بتواند صددرصد استعدادهای ذاتی و قریحه خویش را بروز دهد و در راستای ارزش‌ها و اهداف سازمان عرضه کند و آن سازمان را به سمت اهداف پیش ببرد در آن صورت دغدغۀ هیأت رئیسه دانشگاه در ارتباط با دانشجو و حتی خانواده‌ها بسیار کاهش می‌یابد.»

قادری مقدم اضافه کرد: «به عقیده بنده روابط عمومی مغز متفکر هر دانشگاهی است که با برخورداری از دانش و اطلاعات عمومی زیاد و بروز، نقاط قوت و ضعف دانشگاه را بخوبی شناخته و در راستای رفع نقاط ضعف و نمایش دادن نقاط قوت، گام‌های مؤثر بر می‌دارد و در کلام عامیانه خیال مسئولان را از خیلی جهات راحت می‌کند و اعتماد صددرصد مسئولان به شخص و کار روابط عمومی، این امکان را به وی می‌دهد که با اعتماد به نفس بالا، فکر و خلاقیت خود را با چاشنی صبر و پشتکار، هم‌گام با ارزش‌های سازمان پیش رفته و هرروز، موفقیت بیشتر خود و دانشگاه را امیدی تازه بخشد.»
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد