درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 10:54   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24538صفحه نخست » یکشنبه، 13 تیر 1395 - 10:47
پشت‌پرده فروش شرکت لینکدین به مایکروسافت
پرونده شرکت لینکدین در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده آمریکا داستان پشت‌پرده‌ای را برملا می‌کند که در نهایت باعث شد مایکروسافت شرکت لینکدین را به عنوان بزرگترین شبکه اجتماعی سازمانی جهان بخرد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- پرونده شرکت لینکدین در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده آمریکا داستان پشت‌پرده‌ای را برملا می‌کند که در نهایت باعث شد مایکروسافت شرکت لینکدین را به عنوان بزرگترین شبکه اجتماعی سازمانی جهان بخرد.

پرونده مطرح شده در تاریخ اول ژوئیه ۲۰۱۶ نشان داد به‌جز مایکروسافت و Salesforce چندین شرکت دیگر نیز اقدام به خرید لینکدین کرده بودند.

به گزارش وبسایت Zdnet، اطلاعات مندرج در این گزارش‌ها نشان می‌دهد گوگل و فیسبوک دو شرکت دیگری بودند که تمایل به خرید لینکدین داشتند و در این میان مایکروسافت و Salesforce خریداران جدی‌تری محسوب می‌شدند. در واقع باید گفت Salesforce مبلغ بالاتری را برای خرید لینکدین پیشنهاد داد. ولی مایکروسافت تمام پول را به صورت نقد پرداخت کرد و این مسئله باعث شد بتواند شرکت لینکدین را خریداری کند.

«اندرسن هورویتز» مدیرعامل لینکدین روی شبکه اجتماعی توئیتر اعلام کرد مذاکرات برای خرید این شرکت چند روز پس از انتشار وضعیت سهام لینکدین در فوریه امسال آغاز شد.

پرونده موجود همچنین اعلام کرد اصرار مایکروسافت بر سودمندی هزینه در جریان انجام این خرید نشان داد که غول نرم‌افزاری جهان به زودی بخشی از کارمندان شرکت لینکدین را اخراج خواهد کرد.

در این پرونده همچنین گفته شد «بیل گیتس» یکی از بنیانگذاران و عضو هیئت مدیره مایکروسافت مذاکراتی را با «رِید هافمن» یکی از بنیانگذاران شرکت لینکدین انجام داده است تا او به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره مایکروسافت به فعالیت خود ادامه دهد. البته در این زمینه هنوز نتیجه نهایی گرفته نشده است. گزارش ماه گذشته اعلام کرده بود که هافمن در نهایت وارد هیئت مدیره مایکروسافت خواهد شد.

همکاران سیستم
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد