درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 00:43   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24533صفحه نخست » یکشنبه، 13 تیر 1395 - 10:14
طی چهارسال واقعیت مجازی جایگزین گوشی هوشمند می‏شود
Alvin Graylin مسوول نمایندگی اچ‏تی‏سی در چین معتقد است تا چهارسال آینده شاهد جایگزینی گوشی‏های هوشمند با تکنولوژی واقعیت مجازی خواهیم بود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، Alvin Graylin مسوول نمایندگی اچ‏تی‏سی در چین معتقد است تا چهارسال آینده شاهد جایگزینی گوشی‏های هوشمند با تکنولوژی واقعیت مجازی خواهیم بود. Graylin در حاشیه سخنرانی خود در کنگره جهانی موبایل شانگهای (GSMA) از واقعیت مجازی به‌عنوان تکنولوژی جدیدی که پس از رایانه‏های شخصی و گوشی‏های هوشمند تحول عظیمی در بازار ایجاد خواهد کرد یاد کرده است.

 

این مدیر ارشد اچ‏تی‏سی معتقد است با توجه به ایجاد رکود در بازار گوشی‏های هوشمند، دستگاه‏های تولیدشده برپایه تکنولوژی واقعیت مجازی در بلندمدت موفقیت بیشتری را به ثبت خواهند رساند. او در این باره می‏گوید: «سیکل پیشرفت واقعیت مجازی در مقایسه با رشد گوشی‏های هوشمند، طولانی‏تر خواهد بود. این تکنولوژی تنها به اضافه کردن قابلیت‏های لمسی (نظیر آنچه در گوشی‏های هوشمند شاهد هستیم) محدود نشده و قابلیت‏های متفاوتی را در یک دستگاه واحد ادغام کرده است. قابلیت‏هایی که در نهایت امکان کنترل حس‏های مختلف کاربر را در قالب یک اینترفیس واحد فراهم می‏سازد. واقعیت مجازی، جدیدترین نسل دستگاه‏های الکترونیکی را روانه بازار خواهد کرد و در عین حال، جایگزینی مناسب برای دیگر قابلیت‏های موجود در گجت‏های الکترونیکی به‏حساب می‏آید.» این در حالی است که اچ‏تی‏سی با تمرکز روی قابلیت‏های هدست واقعیت مجازی خود یعنی Vive و البته با چاشنی سخنرانی‏های جنجال برانگیز مدیران ارشد خود، غوغای زیادی در کنگره جهانی موبایل شانگهای به‏پا کرده است. این شرکت رویداد خود را با رونمایی از فعالیت کنسرسیومی متشکل از 28 شرکت سرمایه‏گذاری مطرح جهان که سرمایه‏گذاری 10 میلیارد دلاری روی واقعیت مجازی را در دستورکار قرار داده‏اند، آغاز کرد. Graylin در ادامه سخنرانی خود عنوان کرد تمرکز شرکت‌ها باید روی تولید محتویات ویژه برای واقعیت مجازی باشد و در این راستا، اچ‏تی‏سی نیز در حال حاضر 320 عنوان ویژه را برای هدست واقعیت مجازی خود آماده کرده و تعداد عناوین موجود برای Vive به‏زودی چهار رقمی خواهد شد. او درباره رقابت با دیگر شرکت‌های فعال در این حوزه نظیر سامسونگ، سونی و Oculus نیز می‏گوید: «این شرکت‌ها چه از نظر کیفیت تجربه ارائه شده و چه از نظر تعداد عناوین تولیدی به‏هیچ وجه در سطح ما نیستند

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – شماره 3804

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد