درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 20:30   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24522صفحه نخست » یکشنبه، 13 تیر 1395 - 03:02
سامسونگ برای پنجمین‌بار برند شماره یک آسیا شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بر اساس نتایج یک نظرسنجی که در چندین کشور انجام گرفته، هم اکنون سامسونگ به عنوان شناخته‌ شده‌ترین برند در بین مردم آسیا اعلام شده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بر اساس نتایج یک نظرسنجی که در چندین کشور انجام گرفته، هم اکنون سامسونگ به عنوان شناخته‌ شده‌ترین برند در بین مردم آسیا اعلام شده است.


اگر به یک دهه قبل نگاه کنیم، سامسونگ برندی نبود که همه در سراسر جهان آن را خوب بشناسند. اما بعدها همه چیز به طور چشمگیری تغییر کرد و حالا این کمپانی توانسته حوزه‌های مختلفی را تحت تاثیر خود قرار داده و حتی از شرکت خوش‌نامی مثل سونی پیشی بگیرد. بر اساس گزارشی که به تازگی منتشر شده از این برند بخصوص در آسیا به عنوان شناخته شده‌ترین برند نام برده می‌شود.


آژانس خبری Yonhap News چندی پیش مطلبی منتشر کرده مبنی بر اینکه سامسونگ الکترونیکس به عنوان برند شماره یک آسیا شناخته شده است. این اتفاق برای پنجمین سال متوالی رخ داده و این شرکت توانسته برای پنجمین مرتبه مقام یاد شده را بدست آورد که به این ترتیب سامسونگ در جایگاه بالاتری نسبت به اپل (رتبه دوم)، سونی (رتبه سوم)، Nestle (رتبه چهارم)، و پاناسونیک (رتبه پنجم) جای گیرد. ال‌جی نیز در مقام هفتم و گوگل در رتبه ۱۳ این لیست جای گرفته‌اند. اطلاعات کامل این لیست را می‌توانید از طریق این لینک مشاهده کنید.


اطلاعات این رتبه‌بندی از جانب گزارش کمپین ۱۰۰۰ برند برتر در آسیا و اقیانوسیه بدست آمده و داده‌های اولیه آن نیز توسط یک شرکت تحقیقات بازار در هنگ‌کنگ، کمپین آسیا و اقیانوسیه و نیز شرکت آمریکایی Nielsen Co بدست آمده است. این داده‌ها بر اساس نتایج نظرسنجی‌هایی در ۱۳ بازار کلیدی حوزه آسیا و اقیانوسیه بدست آمده است.


در ادامه بخشی از توضیحی که در وب‌سایت کمپین مورد بحث ارائه شده را می‌خوانیم:

داده‌های مورد استفاده برای فهرست‌بندی ۱۰۰۰ برند برتر آسیا از یک نظر‌سنجی آنلاین توسط کمپن آسیا-اقیانوسیه توسعه داده شده و اطلاعات جهانی و نیز اطلاعات ارائه شده از جانب شرکت Nielsen بدست آمده‌اند. این تحقیق در ۱۳ بازار نگرش افراد را مورد بررسی قرار داده است. این کشورها شامل استرالیا، چین، هنگ‌کنگ، هند، اندونزی، ژاپن، مالزی، فیلیپین، سنگاپور، کره جنوبی، تایوان، تایلند و ویتنام هستند. در این تحقیق از هر کشور ۴۰۰ شرکت کننده حضور داشته‌اند، بجز هند و چین که به ترتیب ۸۰۰ و ۱۲۰۰ نفر در این بررسی شرکت کرده‌اند. برای اینکه نتایج این بررسی را بتوان به همه مردم تعمیم داد در این نظرسنجی مواردی چون سن، جنسیت، و میزان درآمد ماهانه نیز در نظر گرفته شده‌ است.


بنا به اعلام Yonhap، این گزارش مشخص کرده که هم اکنون سامسونگ به عنوان شناخته شده‌ترین برند در آسیا است. همانند دیگر گزارش‌هایی که بر مبنای داده‌های حاصل از نظرسنجی‌ها منتشر می‌شوند، لازم است یادآور شویم درحالیکه ممکن است نتایج نشان‌دهنده یک روند کلی باشند اما بسیار طبیعی است که در هر نظرسنجی‌ نقص یا عیبی وجود داشته باشد. به عنوان مثال تعداد نمونه‌هایی که مورد بررسی قرار گرفته‌اند خود یک عامل بسیار موثر در پذیرفتن نتیجه نهایی است.


البته این گفته‌ها به معنی اشتباه بودن نتایج گزارش مورد بحث نیست، اما می‌توان به سادگی حدس زد که ممکن است شرکت‌های دیگری همین تحقیق را انجام داده و نتیجه‌ای متفاوت یا حتی مشابه را به دست آورند.


نکته مورد توجه
سایت منبع این گزارش همچنین لیست داده‌هایی مثل درصد هر یک از نواحی شرکت‌کننده در این نظر‌سنجی را منتشر کرده است. درحالیکه برخی از نواحی هنوز در دسترس نیستند، اما اطلاعات مجزای مربوط به کشورهایی مثل چین، هنگ‌کنگ، هند، اندونزی و سنگاپور در حال حاضر در دسترس قرار دارد. با توجه به تمام این داده‌ها نیز البته سامسونگ به عنوان برترین برند در بین ۱۰۰ برند لیست شده قرار گرفته است.


در چنین شرایطی نباید از این نتایج آماری تعجب کرد، با این وجود سامسونگ و حتی برند گلکسی این کمپانی به عنوان برترین برند در بین ۱۰۰ نام تجاری برتر ژاپن قرار ندارد.


نتیجه
این خبر فقط یک موفقیت دیگر برای سامسونگ محسوب می‌شود. اپل در سال گذشته رشد داشته و این یعنی ممکن است محصول بعدی این شرکت باعث ایجاد نتایج جالبی در لیست برترین برندهای جهان شود.


نظر شما چیست؟ آیا با این رتبه‌بندی موافق هستید؟ به نظر شما کدام شرکت در این لیست باید در مقام اول جای بگیرد؟


منبع androidauthority
ترجمه: زومیت
 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد