درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 15 آذر 1398 - 07:32   

فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران

  فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

مدیرعامل یوتیوب از عملکرد سیستم پیشنهاد ویدئوی سایت دفاع کرد

  مدیرعامل یوتیوب از عملکرد سیستم پیشنهاد ویدئوی سایت دفاع کرد


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری

  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


ادامه ادامه مطلب سه

معرفی بیمه‌ کوثر به‌‌ عنوان روابط‌‌عمومی برتر

  معرفی بیمه‌ کوثر به‌‌ عنوان روابط‌‌عمومی برتر


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چهارمین جشنواره بیمه در رسانه برگزیدگان خود را شناخت
  درخشش روابط عمومی بهزیستی ایلام
  الزام به هماهنگی مسئولان با روابط عمومی در اطلاع رسانی
  برگزیدگان هفتمین جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت بیمه
  معرفی بیمه‌ کوثر به‌‌ عنوان روابط‌‌عمومی برتر
  نکاتی سودمند در مورد روابط مطبوعات/11
  آموزش ترجمه و تنظیم اخبار از آژانس ها در ایران
  تبدیل مشتری به طرفدار
  انتصاب رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌ و پرورش
  تاکید رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش بر اصول کار روابط عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24485صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیدوشنبه، 18 تیر 1397 - 13:00
تقویم روز ارتباطات/ روزی که عکس های نبرد مرگبار «گتیسبورگ» انتشار یافت و فتو ژورنالیسم پا به عرصه وجود گذارد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عکس بالا یک عکس خبری است که در دو سال نخست پیدایش حرفه «فتو ژورنالیسم» برداشته شده است.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عکس بالا یک عکس خبری است که در دو سال نخست پیدایش حرفه «فتو ژورنالیسم» برداشته شده است. این عکس که چهارم جولای 1863 گرفته شده است گوشه ای از صحنه اجساد پراکنده کشته شدگان نبرد سه روزه گتیسبورگ Gettysburg را نشان می دهد که از یکم تا پایان سوم جولای آن سال ادامه داشت و مرگبارترین نبرد جنگ داخلی آمریکاییان بشمار می رود.


در این نبرد که در جنوب ایالت پنسیلوانیا روی داده بود 71 هزار سرباز جنوبی (کنفدراسیون آمریکا) با 93 هزار نظامی شمالی (فدراسیون آمریکا = دولت واشنگتن) می جنگیدید که نبرد با عقب نشینی جنوبی ها پایان یافت.


مورخان جنوبی نوشته اند: چون ژنرال رابرت لی Robert Lee فرمانده نیروهای جنوب نخواست که تلفات برادران (دو طرف که هر دو آمریکایی بودند) بیشتر شود دستور بازگشت داد.


این نبرد نقطه عطفی در تاریخ جنگ داخلی آمریکاست زیرا که با عقب نشینی ژنرال لی، نقشه او مبنی بر دور زدن منطقه پایتخت و با این عمل، تضعیف روحیه شمالی ها شکست خورد.


جنگ داخلی تا دو سال بعد هم ادامه داشت. در نبرد گتیسبورگ بیش از 8 هزار تن کشته و 39 هزار نفر دیگر مجروح و یا اسیر شده بودند. نبردگاه (بَتِلفیلد) همچنان نگهداری می شود تا درس عبرتی برای بینندگان باشد. هر سال دهها هزار تن از این میدان نبرد (برادرکُشی) دیدن می کنند. در جولای سال 2013 مراسم یکصد و پنجاهمین سالروز این نبرد برگزارشد و وسیعا در رسانه ها انعکاس یافت و همچنین اهمیت روزافزون عکس به عنوان سند تاریخ. از زمان جنگ داخلی آمریکا بود که عبارت «نوشتن سند با دوربین» مصطلح و جهانی شده و پس از قرارگرفتن دوربین در سلفون ها، ساعت ها، لپ تاپ ها و ... وسعت فراوان یافته و از این رهگذر حقایق پنهان نخواهد ماند و در تاریخ قرار خواهد گرفت تا درسی برای آیندگان باشد و سند محاکمه گذشتگان توسط قاضی دادگاه تاریخ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آموزش ترجمه و تنظیم اخبار از آژانس ها در ایران


  ۴ اولویت جدید روابط عمومی برای سال ۲۰۲۰


  انتصاب رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌ و پرورش


  تبدیل مشتری به طرفدار


  انتصاب مدیرکل حوزه مدیریت عامل و روابط عمومی بانک سینا


  تاکید رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش بر اصول کار روابط عمومی


  درخشش روابط عمومی بهزیستی ایلام


  نکاتی سودمند در مورد روابط مطبوعات/11


  معرفی بیمه‌ کوثر به‌‌ عنوان روابط‌‌عمومی برتر


  برگزیدگان هفتمین جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت بیمه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود