درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 23 آذر 1398 - 09:37   

فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران

  فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

شخصیت سال مجله «تایم»

  شخصیت سال مجله «تایم»


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری

  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


ادامه ادامه مطلب سه

جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی

  جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ۴ روش مدیریت شهرت آنلاین که می تواند تصویر روابط عمومی شما را تقویت کند
  مزایا و ضرورت مستندسازی بحران
  اینگونه از دست مردم‌آزارها در اینستاگرام خلاص شوید
  با موبایل جدید نوکیا آشنا شوید: ستاره ارزان بازار
  10 مهارت مفید برای یادگیری شاغلان روابط عمومی
  ضرورت جلب اعتماد دوباره مشتریان در حوزه روابط عمومی
  نمونه دعوتنامه: آیین تجلیل
  آشنایی با 10 بهترین اختراعات سال 2019
  ایجاد نظام اطلاعاتی کامپیوتری مشترک برای نهادهای بخش عمومی سوئد
  با واتساپ خداحافظی کنید اگر یکی از این 6 میلیون نفر هستید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24483صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 11 تیر 1395 - 22:56
ویژگی های مدیران روابط عمومی
داوودسلیمانی کارشناس روابط عمومی - شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مسئولین و مدیران یک روابط عمومی وظیفه ای مهم ،حساس و خطیری دارند و به همین علت باید دارای ویویژگی های باشند تا بتواند در انجام وظیفه و تعهد اخلاقی و سازمانی خود موفق باشند و در راستای اهداف سازمان مطبوع خود گام بردارند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مسئولین و مدیران یک روابط عمومی وظیفه ای مهم ،حساس و خطیری دارند و به همین علت باید دارای ویویژگی های باشند تا بتواند در انجام وظیفه و تعهد اخلاقی و سازمانی خود موفق باشند و در راستای اهداف سازمان مطبوع خود گام بردارند.


در اینجا به بخش های مهمی از ویژگی های این مدیران اشاره می شود:

1- مدیر روابط عمومی باید در ارتباط نوشتاری و گفتاری دارای مهارت و تجربه باشد .

2- قدرت قضاوت صحیح ، اعتماد به نفس و اتخاذ تصمیم درست در لحظات سخت و بحرانی را داشته باشد .

3- از قدرت دریافت نقطه نظرهای مدیران و توانائی تنظیم کار خود و پیش بردن برنامه ها بدون راهنمائی دیگران برخوردار باشد .

4- باید دروغ نگوید ، لاف نزند ، وعده دروغین ندهد ، امر کوچکی را بزرگ و بزرگی را کوچک نکند .

5- در فکر موفقیت های نزدیک نباشد و تحت فشار دیگران اقدامات غیراخلاقی را نپذیرد .

6- قدرت تجزیه و تحلیل مسائل محیط کار را داشته باشد ، موقعیت های پیش آمده را به سرعت درک کند و آثار نهائی مسائل را پیش بینی نماید.

7- اصول فلسفه و واقعیات سازمان خود را به خوبی بشناسد .

8- داشتن تخصص دررشته روابط عمومی و تسلط بر تکنیک های آن و تسلط بر کارهای رسانه های گروهی و فراگیری فنون تشویق ، ترغیب و تبلیغ دیگران و تسلط بر تکنیک های ترویج و اشاعه افکار از خصوصیات مهم مسئولین روابط عمومی است .

9- مدیر روابط عمومی باید پیرامون دانش مدیریت و نحوه عمل سازمان اطلاعات کافی داشته باشد .

10- توانائی تصمیم درست و توانائی حل مشکلاتی که پیش می آید را داشته باشد.

11- مسئولیت پذیر بوده و اشتیاق و انگیزه برای انجام کار را داشته باشد .

12- صبر و شکیبائی در شنیدن و گوش دادن از دیگر خصوصات مسئول روابط عمومی است .

13- مدیر روابط عمومی باید قدرت سازمان دهی و اداره زیردستان خود را داشته باشد .

14- در برابر شکست ها و ناکامی ها تحمل نماید و زود تصمیم نگیرد .

15- مدیر روابط عمومی باید به حرفه خود ایمان داشته باشد .

16- مدیر روابط عمومی باید احساس مسئولیت نسبت به جامعه و منافع همگان داشته باشد .

17- مدیر روابط عمومی باید احساس وفاداری و صداقت به استانداردهای حرفه خود داشته باشد .

18- مدیر روابط عمومی باید شخصیت افراد را ملحوظ داشته و به آن ها احترام بگذارد.

19- مدیر روابط عمومی باید حق اظهار نظر را برای کلیه اشخاص ذینفع قائل باشد .

20- مدیر روابط عمومی باید در هر شرایط و تحت هر مقرراتی از اصول اخلاقی ، شرف ، صداقت ، درستی و راستی دفاع کند و در برنامه ریزی های خود این اصول مهم را دخالت دهد .

21- مدیر روابط عمومی باید حق را بگوید ، راست گفتن را شعار خود بداند ، از دروغ ، فریب ، ریا ، تزویر به دور باشد که ریشه تمام نابسامانی ها در جوامع بشری از فریب دادن انسان هاست .

22- مدیر روابط عمومی باید این کلام گهربار امام صادق (ع) را خطاب به فرزند بزرگوارشان نصب العین خود قرار دهد که : پسرم حق را بگو ولو علیه تو باشد .

23- مدیر روابط عمومی باید از وعده ای دروغین و غیر ممکن و دست نیافتنی پرهیز کند که حیثیت یک مجموعه را از بین خواهد برد .

24- مدیر روابط عمومی باید ابتکار و خلاقیت خود را به کار بندد و در کارها به طور عملی و دقیق تحقیق و بررسی کند .

25- مدیر روابط عمومی می بایست با فناوری های نوین اطلاعاتی و ارتباطی آشنایی داشته باشد
 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 مهارت مفید برای یادگیری شاغلان روابط عمومی


  ضرورت جلب اعتماد دوباره مشتریان در حوزه روابط عمومی


  نمونه دعوتنامه: آیین تجلیل


  اینگونه از دست مردم‌آزارها در اینستاگرام خلاص شوید


  مزایا و ضرورت مستندسازی بحران


  با موبایل جدید نوکیا آشنا شوید: ستاره ارزان بازار


  ۴ روش مدیریت شهرت آنلاین که می تواند تصویر روابط عمومی شما را تقویت کند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود