درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 07:11   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24479صفحه نخست » پنجشنبه، 10 تیر 1395 - 23:33
پیشینه زندگی گوگلی شما حالا در صفحه‌ای ویژه در دسترس است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- گوگل صفحه ویژه‌ای برای کاربرانش راه‌اندازی کرده که پیشینه (هیستوری) همه فعالیت‌های آنها در همه سرویس‌های این کمپانی، از جمله یوتیوب، جی‌میل، گوگل مپس و ... در آن گردآوری شده؛ آرشیوی مرتب با قابلیت جست‌وجو.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  گوگل صفحه ویژه‌ای برای کاربرانش راه‌اندازی کرده که پیشینه (هیستوری) همه فعالیت‌های آنها در همه سرویس‌های این کمپانی، از جمله یوتیوب، جی‌میل، گوگل مپس و ... در آن گردآوری شده؛ آرشیوی مرتب با قابلیت جست‌وجو.

با هر بار استفاده از هر یک از سرویس‌های گوگل، چه یوتیوب باشد و جی‌میل، یا گوگل مپس و گوگل کروم یا هر فعالیتی در اندروید، اطلاعات دقیقی درباره آنچه کاربر انجام داده برای گوگل به جا می‌ماند.

حالا گوگل تصمیم گرفته در داشبورد جدیدش برای تنظیمات حریم خصوصی، صفحه‌ای ویژه ایجاد کند و این اطلاعات را با کاربران به اشتراک بگذارد و به آنها امکان تنظیم و بازتعریف دسترسی‌ها را بدهد.

این صفحه که My Activity نام گرفته، همه جزئیات فعالیت‌های پیشین شما در گوگل را در دسترس‌تان می‌گذارد. این آرشیو قابلیت فیلتر و جست‌وجو هم دارد و به سادگی می‌توانید ببینید که مثلا در روز ۲۲ مارس سال گذشته، چه صفحاتی را در گوگل کروم باز کرده‌اید، یا کجا بوده‌اید و روی نقشه‌های گوگل کجاها را جست‌وجو کرده‌اید.

این صفحه را می‌توانید با لاگین کردن در اینجا ببینید: https://myaccount.google.com

همه هیستوری گوگل کروم، کلید‌واژه‌هایی که کاربر در گوگل جست‌وجو کرده، جزئیات جست‌وجوی تصاویر و ویدئوها در یوتیوب و بسیاری اطلاعات ارزشمند و روزمره دیگر در این صفحه قابل مشاهده است.

دسترسی به این اطلاعات پیش‌تر هم جسته و گریخته در سرویس‌های گوگل ممکن بود، اما معمولا زیر چندین لایه منوهای خسته‌کننده پنهان می‌ماند و دسترسی به آن هرگز برای عموم کاربران به این آسانی نبود.

این سرویس جدیدی که گوگل با هدف شفاف‌سازی و تسهیل زندگی آنلاین به کاربرانش می‌دهد، در واقع نسخه بهینه‌سازی‌شده هیستوری گوگل کروم است. اگر با دیدن این حجم از اطلاعات درباره زندگی آنلاین‌تان احساس ترس می‌کنید، می‌توانید دسترسی گوگل به این اطلاعات را بازتعریف کنید.

برای بازتعریف سطح دسترسی‌ها می‌توانید مستقیم به این صفحه بروید: https://myaccount.google.com/activitycontrols

گوگل داشبورد حریم خصوصی خود را اواخر سال ۲۰۱۵ ارائه کرده بود. پنل ویژه‌ای که پلی است به همه جزئیات تنظیمات مرتبط با امنیت و حریم خصوصی. این داشبورد را می‌توانید از اینجا ببینید: https://myaccount.google.com

حالا در کنار این‌ها، گوگل صفحه ویژه‌ای با اطلاعات جامع و شفاف درباره حریم‌ خصوصی هم راه‌اندازی کرده که در آن به بسیاری از سوالات رایج کاربران از جمله این‌که «آیا گوگل اطلاعات خصوصی مرا می‌فروشد؟» پاسخ‌های مبسوط و روشنی داده است. صفحه ویژه حریم خصوصی را می‌توانید از اینجا ببینید: https://privacy.google.com

آن دسته از کاربران گوگل که زندگی‌شان مبتنی بر اندروید است، می‌توانند از طریق این صفحات همه زندگی آنلاین خود را یک‌جا ببینند. مواجهه بسیاری از کاربران با این صفحه توام با حیرت و کنجکاوی و گاه نگرانی‌های مرتبط با احتمال نقض حریم خصوصی و به اشتراک گذاری این اطلاعات با دیگران است.

تلاش کنید تا تنظیمات را در این هاب گسترده تحت کنترل خود درآورید و حریم خصوصی را طوری پیکربندی کنید که هم نیازهای روزانه‌تان به طور بهینه‌ای تامین شود و هم از تهدیدهای امنیتی در امان بمانید.
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد