درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 28 فروردین 1403 - 21:32   

واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی

  واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی


ادامه ادامه مطلب یک

آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟

  آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟


ادامه ادامه مطلب دو

چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی

  چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اخبار ممنوعه
  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی
  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید
  متخصصان روابط‌عمومی و ارتباطات: صدای برابری برای افراد دارای معلولیت
  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال
  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت
  جامعه‌شناسی ارتباطات
  استراتژی سیاه روابط‌عمومی
  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای
  چه کسی پشت جنبش هوش مصنوعی مدرن است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24440صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 8 تیر 1395 - 13:13
گردهمایی مدیران و کارشناسان روابط عمومی های استان یزد و رونمائی از منشور روابط عمومی های استان
در گردهمایی مدیران و کارشناسان روابط عمومی های استان یزد ، با حضور استاندار از منشور روابط عمومی که به جایگاه، منش و روش روابط عمومی ها از کلام استاندار یزد می پردازد با عنوان "طریق تدبیر 2" رونمایی شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، در گردهمایی مدیران و کارشناسان روابط عمومی های استان یزد، با حضور استاندار از منشور روابط عمومی که به جایگاه، منش و روش روابط عمومی ها از کلام استاندار یزد می پردازد با عنوان "طریق تدبیر 2" رونمایی شد.

گردهمایی مدیران و کارشناسان روابط عمومی های استان با حضور "سیدمحمد میرمحمدی" استاندار یزد، مدیرکل حوزه استاندار، مشاور اطلاع رسانی و روابط عمومی استاندار و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان و هیات رئیسه و اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های استان درسالن اجتماعات تالار فرهنگیان یزد برگزار شد .

در این جلسه"عباس ملازینلی"  مشاوراطلاع رسانی و روابط عمومی استاندار ضمن آرزوی قبولی طاعتها و عبادتها اظهار داشت: روابط عمومی ها، رکن اصلی هر سازمان و نهادی در امراطلاع رسانی هستند و می توانند در ایجاد ارتباط درون و برون سازمانی بسیار تاثیرگذار باشند .

وی ادامه داد : هر چه روابط عمومی یک دستگاه اجرایی یا سازمان قوی تر باشد آن مجموعه پویاتر و در خدمت رسانی به مردم و جامعه هدف خود موفق تر خواهد بود .
دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان با تاکید بر ضرورت تربیت نیروی متخصص در حوزه روابط عمومی افزود : آنچه که غالبا روابط عمومی ها از آن غافل شده اند دانش سازمانی است و این شورا عزم  جدی بر آموزش مدیران و کارشناسان روابط عمومی در حوزه های مورد نیاز دارد .

در ادامه این گرد همایی "علی اسلامی" مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان، روابط عمومی ها را مرجع و شاخص در امر اطلاع رسانی دانست و گفت : خداوند متعال در آیات نورانی قرآن مجید از ارتباطات کلامی به عنوان قول یاد کرده و راست گویی، رعایت عدالت در بیان، کلام نرم، قول معروف و بلیغ و سخن زیبا را از جمله ویژگیهای یک ارتباط کلامی موثر ذکر کرده است .

اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن قدردانی از استاندار یزد و مدیران ارشد استان برای توجه ویژه به حوزه آب اظهار داشت: باید به مدیریت مصرف آب در استان به ویژه در بخش کشاورزی نگاه جدی شود.

اسلامی خاطر نشان کرد: در فصل تابستان میزان استحصال آب در استان یزد 86 درصد افزایش می یابد که عمده این میزان صرف کولرهای آبی و آبیاری فضای سبز می شود.
گفتنی است در پایان این مراسم ضمن رونمائی از منشور روابط عمومی ها با عنوان طریق تدبیر2، از روابط عمومی های برتر استان و برگزیدگان دومین جشنواره ورزشی مدیران و کارشناسان روابط عمومی و اهالی رسانه استان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی، تجلیل شد. 

 

منبع: روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه تصور غلط رایج در مورد روابط‌عمومی


  احساس طبیعت: عکاسی خلاقانه


  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای


  جامعه‌شناسی ارتباطات


  استراتژی سیاه روابط‌عمومی


  چه کسی پشت جنبش هوش مصنوعی مدرن است؟


  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت


  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی


  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید


  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد